Alza.sk – Recenzia a skúsenosti

Internetový obchod Alza začal svoju históriu písať už v roku 1994 v Čechách a pomaly si na českom trhu vybudoval významné postavenie. Za české hranice sa Alza vydala v roku 2004 a u slovenských zákazníkov hneď vzbudila veľký záujem.

Dizajn webu Alza.sk

Hlavným dôvodom je skutočnosť, že Alza má najčerstvejšie novinky zo sveta počítačov a elektroniky na sklade. Viac ako 52 000 produktov rôznych značiek nájdete v 4 038 kategóriách.

Dnes v Alze okrem počítačov a elektroniky výhodne nakúpite tiež hračky, parfumy, hodinky, drogériu, športové potreby a všetko, čo potrebuje vaše auto a záhrada.

Doprava kuriérom alebo osobný odber

Objednaný tovar si môžete vyzdvihnúť osobne v 13 predajniach a 12 AlzaBoxoch. Alza poskytuje možnosť si tovar poslať do jednej z pobočiek Zásielkovne, poplatok je od 1,96 €. Zákazník si môže zvoliť taktiež doručenie na poštu, pri ktorom je poplatok od 2,48 €.

V prípade, že si zvolíte doručenie domov, obchod vyberie jedného z dopravcov (AlzaExpres, Slovenská Pošta, SPS, Geis) v danom regióne a tovar zasiela do niekoľkých dní. Poplatok za doručenie je 4,60 € a viac. Zákazníci v Bratislave si môžu vybrať kuriéra, ktorý im tovar prinesie do 90 min., resp. do 5 hodín. Cena sa potom odvíja od vybraného času doručenia.

Platba kartou i na dobierku

V e-shope môžete za tovar zaplatiť viacerými spôsobmi. Kartou online, prostredníctvom online bankovníctva (VÚB ePlatby, eTatraPay, sporopay, ČSOB Internetbanking24 a PayPal), ale aj na dobierku pri doručení na určenú adresu. Ak by ste chceli platiť kartou, musí vám tovar doviezť AlzaExpres.

Najčastejšie spôsoby platenia v e-shope Alza.sk

Alza ponúka aj alternatívne metódy platenia. Tovar si môžete, samozrejme, kúpiť na splátky, zaplatiť zaň vopred bankovým prevodom, zaplatiť Alza poukazom, prostredníctvom Alza Kreditu, ale aj kryptomenou Bitcoin.

Alza Premium

V Alze svojim verným zákazníkom prinášajú prvotriedne služby Alza Premium, kde získate množstvo výhod, medzi ktoré patrí: doprava zadarmo na všetko, 18 mesiacov na vrátenie tovaru, exkluzívne Premium Deals (prístup k exkluzívnym zľavovým a iným akciám určeným iba pre členov Alza Premium), prioritné vybavenie reklamácií, prednostný prístup (pri vydávaní tovaru na pobočkách), možnosť ďalších výhod (malé výhody, ktoré vám spríjemnia deň a často sa obmieňajú).

Výhody e-shopu Alza.sk

Za výhody sa v Alze platí. Balíček výhod Alza Premium mesačne stojí 9,50 €. Vďaka demo verzii si ho môžete vyskúšať na 30 dní úplne zadarmo a zistiť, či sa vám skutočne oplatí.

Rýchle dodanie

Tovar si dnes objednáte a zajtra si ho môžete vyzdvihnúť. Stav objednávky môžete sledovať, stačí zadať číslo objednávky na stránke Alza.sk a a zistíte, kde sa váš nový počítač práve nachádza.

Reklamácia

Zakúpili ste si tovar, ktorý sa vám pokazil, prípadne ste zistili, že to nie je celkom to, čo by ste chceli? Môžete ho reklamovať hneď niekoľkými spôsobmi. Osobne na predajni, v autorizovanom servise, poštou alebo prepravnou spoločnosťou, ale aj online. Po zadaní reklamácie získate reklamačné číslo (RMA). Počas reklamácie e-shop zákazníka informuje o stave reklamácie, rieši ju do 30 dní. Podrobný návod, ako v e-shope reklamovať, nájdete na stránke Alza.sk.

Reklamačný proces v e-shope Alza.sk

Kontakty a predajne

Máte problém s objednávkou alebo sa potrebujete opýtať na niečo, čo sa týka tovaru? Využite zákaznícku linku +421 257 101 800, ktorá je dostupná 24 hodín denne.

Alza predajne nájdete v týchto mestách:

  • Banská Bystrica
  • Bratislava – centrála
  • Bratislava – Petržalka
  • Košice
  • Martin
  • Nitra
  • Poprad
  • Prešov
  • Prievidza
  • Senec
  • Trenčín
  • Trnava
  • Žilina

AlzaBoxy nájdete v týchto mestách:

  • Bratislava-Dúbravka
  • Bratislava-Karlova Ves
  • Bratislava-Nové Mesto
  • Bratislava-Podunajské Biskupice
  • Bratislava-Ružinov
  • Komárno
  • Levice
  • Nové Zámky
  • Piešťany
  • Ružomberok
  • Senec
  • Zvolen

Recenzie a skúsenosti s Alza.sk

Poznáte zeleného Alzáka? V každej reklame vám ponúka tovar za výhodné ceny a presviedča o výhodách nakupovania na Alza.sk. Mnoho zákazníkov do internetového obchodu vstúpi zo zvedavosti, ale oveľa viac ich ide za nákupom kvality za skvelé ceny. Názory zákazníkov na nákup v tomto internetovom obchode sú rôzne. Niektorí ho chvália a na nákup sa pravidelne vracajú, niektorých svojím prístupom a službami nepresvedčil. Sto ľudí, sto chutí.

Recenzie a a skúsenosti s nakupovaním v e-shope Alza.sk

Zákazníkov oslovila široká ponuka tovaru, veľký výber a prehľadné zaradenie aj zobrazenie tovaru, rýchle dodanie, výhodné ceny, ale napr. aj vyhľadávanie podľa parametrov.

Skúsenosti s nákupom v e-shope Alza.sk

Ako problematická sa im javí komunikácia so zákazníkmi, zavádzajúce informácie, vnucovanie predĺženej záruky, ale tiež platba za osobný odber. Nepáči sa im ani spoplatnenie Alza Premium.

Výzva čitateľom

Podeľte sa s nami o svoje skúsenosti a postrehy pri nákupe v internetovom obchode Alza.sk. Ako hodnotíte služby predajcu a prehľadnosť e-shopu? Aké máte skúsenosti s vyzdvihnutím tovaru v predajni alebo AlzaBoxe? Čo hovoríte na kvalitu dodaného tovaru? Máte skúsenosti s reklamáciou? Neváhajte a popíšte nám vaše skúsenosti s Alza.sk ešte dnes!


Komentáre

23/11/2022 12:38
Miroslav

Zaplatil za tovar otvoril alza box a prázdny takže som bez peňazí aj tovaru komunikácia otrasná sľúbených 48hod na vyriešenie problému nedodržali a len sa vyhováraju

05/08/2022 20:31
Totka

Objednal a zaplatil SIM tovar a každý deň chodia ospravedlnenia že nestíhajú hlavne že zinkasovali 400 euro

21/05/2022 19:46
Zacharias Hubacek

super drahe produkty kedze som zo zahranicia a chcel som kupit darcek na slovensku na odporucanie som pouzil alzu… po kupe robotickeho vysavaca som zistil ze na kazdeho nieje stranke ako je datart napriklad je ten isty produkt lacnejsi o 80 eur … hlboko sklamany z tejto kupy som kontaktoval zakaznicky servis s nadejou vratenia cenoveho rozdielu ako to je vsade inde… ale dostal som len odpoved ze cena na ich stranke bola zmenena ale Ja nic nedostanem ani voucher ani vratenie cenoveho rozdielu a dalsia super vec bola ked som zistil ze ten vysavac ani nieje novy ale zanovny kedze to bolo malym napisane… uplne hrozny servis nekupujte ludia z Alza nic…

14/01/2022 13:09
Jozef

Alza je super. Majú tovar od výmyslu sveta, buď dostupný ihneď alebo zajtra alebo pozajtra. Alzaboxy, parádna vec. Ceny sa mi kedysi zdali vysoké, ale teraz sa mi niekedy stane, že práve na Alze je najlepšia cena. Raz som tovar vracal, lebo mi nevyhovoval a úplne bez problému, vyplnil som formulár na webe, doniesol do pobočky a za 5 minút hotové, peniaze vrátené za 2 dni.
Občas sa stáva, že napíšu, že žiaľ tovar bude meškať. A potom v noci príde správa, že príde ešte skôr ako bol pôvodný dátum. To je kus stres, to by sa mohli trochu ukľudniť s tým, ale chápem, že logisticky to optimalizujú do posledného detailu, do posledného miesta v Alzaboxe, dodávke, atď, a tak, keď si niekto nevyzdvihne tovar z Alzaboxu a blokuje ho, tak jasné, že môj tovar tam nemôžu strčiť.

16/11/2021 14:35
Martin

KATASTROFALNY ZAKAZNICKY SERVIS
KATASTROFALNY ZAKAZNICKY SERVIS
KATASTROFALNY ZAKAZNICKY SERVIS
KATASTROFALNY ZAKAZNICKY SERVIS
KATASTROFALNY ZAKAZNICKY SERVIS
KATASTROFALNY ZAKAZNICKY SERVIS
KATASTROFALNY ZAKAZNICKY SERVIS
KATASTROFALNY ZAKAZNICKY SERVIS
KATASTROFALNY ZAKAZNICKY SERVIS
KATASTROFALNY ZAKAZNICKY SERVIS
KATASTROFALNY ZAKAZNICKY SERVIS
KATASTROFALNY ZAKAZNICKY SERVIS
KATASTROFALNY ZAKAZNICKY SERVIS
KATASTROFALNY ZAKAZNICKY SERVIS

09/11/2021 08:12
Majo

Pozor! nikdy alze neplatte vopred za tovar! Spravil som to 2x a 2x bol mega problém s dodaním tovaru . Akonáhle už majú peniaze na účte ,asi im pojmy ako dodacia lehota nič nehovoria. Všetok tovar bol skladom.

27/09/2021 14:33
Lukáš Tabaček

Po dnešnej skúsenosti končím z obchodom..po objednaní tovaru a vyzdvihnutiu v Alzaboxe nastal problém z nekompletnou dodávkou..po kontaktovaní obchodu som dostal odpoveď že za to môžem ja lebo som si nevizdvihol všetky tri balíky...snažil som sa vysvetliť že v boxe boli iba dva aj keď systém ma upozornil že sú tam tri..zatiaľ som bol v pohode chyby sa stávajú,a objednávam cez alzu dosť často a nebol problém zatiaľ nikdy.. nasledujúca odpoveď znela že mám zaslať faktúru a dobropis že som si prevzal iba dva balíky lebo dopravca im zdelil že on tam vložil tri..načo sa prezentujú že alzaboxy sú pod kamerovým systémom??vedia kedy som tam bol môžu si skontrolovať koľko balíkov som si vybral...vraciam sa k obchodu Mall.sk niekedy sú o niečo drahší ale v živote som nemal takýto problém aby ma niekto otravoval z nejakými dobropismi

06/05/2021 16:37
Thomas

Sľubujte dátum dodania - ale nedodávajte. Katastrofálna podpora. Sľub, že zavolám späť - ale nič nepríde. Žiadne informácie.
Alza.sk už nikdy!
Ak sa pozriete na skutočné recenzie na Facebooku, uvidíte, že veľa ľudí v Alze je nespokojných! Nejde teda o ojedinelý prípad ...

02/01/2021 22:17
Katarina

Pre pravnicke osoby neodporucam nakupy a osobne som to spravila naposledy. Ak ste pravnicka osoba a platitel DPH, aj ked ste v Alza.sk registrovany roky a nakupovali ste tam v minulosti, tak po Vas budu vyzadovat scan karticky s IC DPH. Ok, toto este chapem, aj ked si to mozu overit z verejne dostupnych udajov a prepojit databazy. Vzhladom na sviatocne obdobie som objednany tovar pre firmu nechala poslat na adresu, na ktorej sa zdrzujem. Tak toto nerobte! Potrebujete im poslat vypis z obchodneho registra spolocnosti (dalsi verejne dostupny udaj), ktory si nastastie nechate poslat do elektronickej schranky, ale aj kopiu OP konatela, (kde su osobne udaje, ktore nedavate suhlas na spracovanie) a bud najomnu zmluvu, alebo doklad, ze platite na danej adrese energie. Ak sa nahodou zdrzujete cez sviatky na adrese, ktorej priestor patri inej spolocnosti, alebo napr. rodicom (aby ste si mohli tovar prevziat), tak aj vypis z tej spolocnosti, LVcko, OP konatela... asi aj velkost topanok, vysku, pripadne hmotnost konatela, aby ho kurier spoznal... Toto nie je priatelsky pristup k zakaznikom a osobne som na alza.sk pre pravnicku osobu nakupovala naposledy a napriek priatelskym cenam ho nikomu neodporucam. Vas cas je prilis hodnotny, aby ste ho stracali takymito zbytocnostami.

17/12/2020 15:46
Jozef

Viacej nikdy v prípade reklamácie bude s Vami komunikovať len automat s odkazom že budete kontaktovany a to je tak všetko, čakám na kontakt mesiac

08/12/2020 15:39
MICHAL TELEPAK

NIKDY VIAC!!! CUDUJEM SA LUDOM, KTORI PRE NICH PRACUJU.
ZAKAZNICKY SERVIS POD UROVEN. PRIMITIVNE REKLAMY LEN ODZRKADLUJU TVAR CELEJ FIRMY.

14/09/2020 16:44
Juraj

Dobrý deň,

dnes som volal do Alzy. Objednal som si tovar, ktory som si po ich informácii chcel vyzdvihnúť v Alzaboxe v Skalici.
Box mi ale aj po vyskusaní dvoch platobných kariet (každá z inej banky) oznámil , žeplatbu nie je možné uskutočniť.
Po zavolaní na kontakt uvedený v objednávke som sa dovolal českej operátorke menom Marie.
Okrem rozprávok o tom, že som sa dovolal do callcentra, že lituje a že požiadavku zadala dosystému som sa žiadnej pomoci nedočkal.
Darmo som jej vysvetloval, že kvôli tomu som cestoval do Skalice. Kedže som sa adekvátnej pomoci od nej nedočkal, žiadal som ju aby mi dala k telefónu niekoho zodpovedného (vedúca, vedúci, manager, niekto kto vie a je ochotný pomôcť...) odmietla. Nebola ochotná mi oznámiť ani celé svoje meno.
Nakoniec mi na drzovku oznámila, že tel. hovor ukončuje, čo sa aj stalo.
Neviem, na čo a z akých dôvôdov Alza takýchto arogantných operátorov zamestnáva. Hovoru sú pri tom zaznamenávané. Veľmi silno pochybujem,
že to nie je iba fraška, zrejme ich nikto nevyhodnocuje ani nevyvodzuje z nich dôsledky.
Vôbec neviem, kedy budem môcť mať tovar k dispozícii.

Jednanie so zákazníkom je veľmi neprofesionálne.
Na konci hovoru majú síce nastavené ohodnotenie práce operátora od 1 do 5 hviezdičiek. Nemôžete tam však inak vyjadriť svoj názor.

Preto ho píšem aspoň tu. A môj názor ? Koho stretnem, každého budem informovať o tejto skúsenosti.

Je veľamožností a aj serióznejších obchodov, kde je možné daný tovar objednať.

12/06/2020 18:13
Janka

Dodali nam rozbitu chladnicku a nechcu nam ju vyreklamovat. Davajte si na nich pozor a nenechajte sa zlakat vyhodnymi cenami !!! Ak tovar bude poskodeny, nedodaju vam novy !!!!

10/06/2020 17:03
Peter

Dňa 19.05.2020 som si objednal vysokotlakový čistič Nilfisk č.obj. 420980918 Dnes je 10.06.2020 a stale ho nemám. Zavádzajú.... klamú....keby aspoň napísali e-mail a ospravedlnili sa, ale očividne im na zákazníkovi nezáleží!!!! Alza už nikdy viac....

09/06/2020 05:51
Michaela

11.5. som si objednala tovar, zaplatila a už takmer mesiac mi nechodí. Vymenili sme si s alzou asi 18 mailov, stále len sľubujú, predlžujú, ospravedlňujú sa a nič sa nepohlo. Najskôr sa čakalo na dodanie tovaru, potom viazla doprava, vraj veľa objednávok, čaká sa na prepravu tovaru. Sľubovali už tri termíny doručenia a nič. Vraj sa tovar vrátil späť na sklad z pošty, hlavne, že mi neoznámili, že je tam, práveže písali, že dopravca len preváža nákup. Sľúbili mi ďalší termín doručenia na mnou vybranú poštu, no vzápätí mi zas prišli 2 maily, že majú množstvo objednávok a dôjde k oneskoreniu. Nasľubujú termíny doručenia, vzápätí to negujú mailami o oneskorení a množstve objednávok. Takto to ide dokola mesiac a tovar stále nemám. Nikdy viac si z alzy nič neobjednám.

03/12/2019 14:12
lk

ja som v alze nakupovala viackrat a vzdy som bola spokojna, dodnes sa mi ani jeden produkt nepokazil pred koncom zaruky.. na internete je dost negativnych komentarov, za mna ale mozem potvrdit 100% spokojnost s celym priebehom od zadania objednavky, cez informovanie mailami, az po dorucenie tovaru (mam viackrat odskusane prebratie na pobocke, ale aj dorucenie kurierom)

01/10/2019 13:19
veronika

s alzou mam zatial dobre skusenosti, jedine minus je ten pristup pracovnikov pobocky pri osobnom odbere - naposledy ma pani 10 min presviedcala nech si k mobilu za 115€ dokupim drahe poistenie, ktore som vobec nechcela (mobil bol pre maminu a bude 99% casu odlozeny na policke) a pani bola naozaj neodbytna az to bolo neprijemne. Rozumiem, ze mi nechcela zle, ale ked zakaznik vyslovene viackrat zopakuje, ze si sluzbu nezela, tak by to mali akceptovat.

15/08/2019 21:00
Peto

Porozprávam Vám jeden skutočný príbeh. Objednal som si kosačku z alza.sk, bolo toto piatok 2.8. Zaplatil som dopredu bankovým prevodom - CHYBA (nikdy to nerobte). Kosačka mala prísť utorok 6.8. To sa aj stalo, ako povedali - až na to že krabica od kosačky bola celá poničená a roh krabice premočený od niečoho --- žeby olej ? Balík sme otvorili, že čo to tam tečie a čuduj sa svete v krabici od kosačky nebola kosačka :D, ale plno nejakých poloprázdnych fliaš od aviváže, ktorá mala potrhaný obal - proste odpad. Balík sme neprevzali a kuriér ho hneď vzal spať do DEPA. Volal som do alzy, že čo to má znamenať, dúfam, že došlo k obyčajnej zámene a nie k úmyslu odrb*** zákazníka. Samozrejme, samozrejme stala sa chyba dostali ste zlú objednávku (som zvedavý komu potom mala byť určená krabica od kosačky presne ten môj typ - plná aviváže). Alza mi odkázala, že to hneď dajú do poriadku, nech mám chvíľu strpenie. Reku OK :) ... a až teraz sa to všetko začne, toto bolo len INTRO :)

V ten deň mi písali z alzy email, aby som im nafotil všetky štítky čo mám na balíku, ktorý mi bol doručený ....... troška odmlky pre dramatičnosť, však ja balík nemám - NEPREVZAL som ho. Som im to min. 3x pripomenul, že si ho kuriér zobral hneď spať a toto oddo mňa chcú ??? Poslal som im aspoň foto vnútra toho balíka, ktoré sme nafotili. Ticho 2 dni - tak som im volal, čo sa deje ? ... vraj môj balík je na DEPE a čakajú naň, kým ho dostanú naspať. Hovorím ja viem, že je v DEPE, však ho tam kuriér odniesol ešte v ten deň - utorok 6.8. Vraj robia čo sa dá, ale pourgujú to. Pani povedala, že sa mi v priebehu dňa ozve. NIČ, žiadny telefonát. OK, volám tam v piatok 9.8, pani asi mala plné ruky inej práce. Zdvihla mi to iná pani, ktorá mi povedala, že môj balík mi bol doručený :-0 ... toto som dlho predýchaval ... vysvetlil som jej čo sa stalo, aj to že som balík neprevzal a celú moju perepúť. Pani prislúbila, že to pourguje. V pondelok 12.9 volám znova, len tak informatívne ako to vyzerá, či už našli ten môj stratený balík - ak teda naozaj došlo LEN k zámene. Pani sa ospravedlňovala, ale že nemá bližšie info, že balík je ASI v DEPE. Ale .... a teraz MEGA správa, že ona to presne nevie, lebo je v kancelárii, ale pojde sa na to pozrieť a hneď mi dá vedieť (zavolá) ... celý deň tichota. Volal som im včera 13.8, ako to vyzerá s mojím balíkom a či sa náhodou niečo nestalo pani, ktorá sa mala ísť pozrieť na ten balík, lebo sa NEOZVALA. Pani mi povedala, že je to v riešení a že to pourguje. Streda 14.8. - volal som im s TROŠKA drsnejším tónom, kde je sakra moja kosačka ... odpoveď v pani "LOGISTICKÉ CENTRUM" ... myslíte DEPO, pýtam sa jej .... "ÁNO" znela odpoveď ... nahnevaný pýtam si k telefónu niekoho nadriadeného team leadra, alebo nejakého supervizor-a ... odpoveď "Nikto tu nie je" :-O, tak mi dajte na nich kontakt ... odpoveď "NEMOŽEM" .... vrrrrr ... ok tak mi dajte číslo na DEPO, zavolám tam, že prečo sakra držia balík u seba 8 dní ... odpoveď "Ani to nemôžem" .... tak čo teda do pekla môžete ... pani povedala, že to môže POURGOVAŤ :D :D :D.

Toto je skutočný príbeh, ktorý sa mi deje. Neviem, na čo čakajú, balík je na ceste k nim, tak nech mi pošlú novú kosačku a nech si riešia potom tú výmenu, čo napáchali oni. Dávam ALZE, poslednú šancu do nedele 18.8. ak mi nepríde domov tá moja kosačka, končím s nimi ... a aj celá moja rodina, aj susedia, kolegovia, kamaráti - poviem im čo sa stalo a poviem im aké sú tam praktiky ... doba sa asi v ALZE zmenila, býval to seriózny obchod ... nech si na nákup v alze dajú pozor a radšej nech nakupujú cez iný konkurenčný E-SHOP.

Výsledok môjho nákupu je, že nemám ANI kosačku, ANI peniaze a tráva ma už pomaly šteklí v rozkroku :D ... komu je lepšie :)

15/08/2019 09:04
Zizi

Přítelovi se rozbil monitor pár let starý (kupovaný na Alze a už tehdy reklamovaný). Objednali jsme tedy nový, opět na Alze. CHYBA. Hned druhý den objevil asi 3 závady. Monitor navíc nevypadal jako nový, jak bylo uvedeno na internetu. Vypadal, jako by se v něm už někdo vrtal. Asi je na Alze běžné odrbávat svoje zákazníky a prodávat jim vadné nebo použité zboží jako "nové". Reakce Alzy byla, že monitor opraví. No podle reklamačního řádu na to mají měsíc, jestli se nepletu. Takže jinými slovy objednáte si monitor, protože se vám starý rozbije, ale potřebujete používat počítač. No ale musíte měsíc čekat na opravu bez jakékoliv kompenzace a ani peníze vám nevrátí. Přítel měl "štěstí", že chyb bylo více a asi byl i dost výmluvný a neodbytný, takže mu zboží nakonec vyměnili. Já teď píšu tuhle recenzi a čekám až mi napíše, co nefunguje tentokrát. ALZA UŽ NIKDY VÍC!

06/08/2019 15:34
Lenka

z Alzy objednavam pomerne casto, zatial som mala len pozitivne skusenosti, raz som dokonca riesila reklamaciu nefunkcnych hodiniek a vratili mi peniaze, pretoze uz sa hodinky nevyrabali. Jedine velke minus je ten otravny zeleny mimozemstan, moje deti ho vsak zeru, takze je to asi dobre zvoleny marketing.. len nie pre dospelych :-D

30/06/2019 18:25
Galina Gomolčáková

Zavádzajúce informácie ohľadom platby za doručenie. Dávajte si pozor, pretože aj pri tovare, kde je uvedené "doprava zadarmo", nie je doprava zadarmo.
+ nepríjemná komunikácia s nejakým brigádnikom a neochota

12/05/2019 06:22
Daniel bauer

neseriozna firma zavadejucie informacie ohladne dorucenie zbozi v ten isty den chcel jsom obednat smart kavovar za 500eur v 5 hodin rano ako darcek ku dni mater ponuka dnestneho dorucenia sa mi nezobrazila po telefonickom rozhovore z drncom co ma resit problemy zakaznikou mi povedal ze zalezi na vela aspektou ci mi budie zbozie dneska dorucenie cize nepiste mila alza ze jste schopni dorucit tovar v ten isty den Ked iba mazete med Kolem huby zakaznikou Ked ja poviem chalanom Budem v krcme o 10tej tam Budem a nebudem I'm vravit ze zalezi na vela aspektou cize mila alza zoberte si teho sveho zeleneho panaca a vrazte si ho do riti od vas si neobednam ani hajzlak go green Alza klauns

24/01/2019 21:28
Jana

Ten zeleny idiot mi uz lezie na nervy normalne tu reklamu neznasam a este tie nove z retiazkou ze akoze reper ale umna jednornacne retard .....potrebuje to zmenu

27/12/2018 23:04
Katarina

V Alze som tiez parkrat nakupila, ale po poslednej skusenosti, kde zeleny zmrd sluboval dorucenie darcekov do Vianoc uz nakupovat nebudem. Hlavne, ked objednavka bola akceptovana, napisali mi, ze bude dorucena 15.12. (v sobotu) a dodnes cakam(27.12.). Ked tam clovek telefonoval, tvrdili mi, ze tovar je u prepravcu a nakoniec mi volali 21.12., ze mi ho nedorucia, lebo ho vraj nemaju na sklade. Hlavne, ze uz bol u prepravcu. Klamu zakaznikov a myslia si, ze ked sa stazujeme, tak staci napisat mrzi nas to a vsetko je akoze v poriadku. To, ze darcek pre stvorrocne dieta nebol doruceny ich vobec netrapi, iba chcu na ludoch zarobit, a ked nieco nedorucia ako slubia, vobec im to neprekaza. Nabuduce to mozete byt pokojne aj Vy. Takze za mna - ALZA NIKDY VIAC!!! Ked vidim toho zeleneho zmrda v reklame, tak mi stupa tlak. Bohvie, kolko ludi takto pochodilo, ze vysli naprazdno a vykaslali sa na nich. A nakoniec som musela ist po konkretny darcek 100 km, aby nebolo dieta pod stromcekom sklamane. "VDAKA ALZA" Chrapuni.

Pridať komentár

Pozrite si aj ďalšie obchody

Hodnotenie článku:
(90.4%)