Andreashop.sk – recenzia a skúsenosti
Obsah článku:
Internetový obchod andreashop.sk prevádzkuje rovnomenná spoločnosť Andrea Shop, s. r. o., ktorá vznikla v roku 1993 a zaoberala sa distribúciou spotrebnej elektroniky.
Na začiatku boli hlavnými prevádzkami predajne v mestách Šaľa a Dunajská Streda, v roku 2008 spoločnosť rozšírila svoje pôsobenie aj o spomínaný e-shop. Časom pribudla aj ďalšia predajňa v Šamoríne a odberné miesta tovaru v Bratislave.
Sortiment
Základ ponuky e-shopu dlho tvorila čierna a biela technika. Časom však obchod rozšíril v súlade s najnovšími trendmi v oblasti online nakupovania svoj sortiment o notebooky, počítačové príslušenstvo, Hi-Fi techniku, športové potreby, potreby pre voľný čas, chovateľské potreby či knihy a módne doplnky. Čo sa týka značiek, v e-shope nájdete produkty snáď všetkých renomovaných výrobcov, no nechýbajú ani výrobcovia, ktorí sa snažia zaujať najmä cenou.
Doprava
Obchod ponúka každý jeden spôsob dopravy, ktorý vám napadne. Možný je osobný odber v 3 odberných miestach (2 sú v Bratislave, 1 v centrálnom sklade v Dunajskej Strede, časti Malé Dvorníky), odber cez Zásielkovňu, Balíkobox, vlastná doprava (iba v rámci Bratislavy), doprava Slovenskou poštou, ale aj prostredníctvom kuriéra (DPD alebo Gebrüder Weiss). Tovar vám e-shop zašle aj do zahraničia, konkrétne do pohraničných oblastí Rakúska a Maďarska.
Za tieto služby, sa samozrejme, platí. Za osobný odber je manipulačný poplatok 1 €, za služby pošty zaplatíte od 3,20 € vyššie, za tovar zaslaný do výdajného miesta Zásielkovne je manipulačný poplatok 0,50 €, expresný večerný kuriér vás vyjde na 4,99 €. Služby kuriéra stoja od 4,98 € vyššie (v prípade DPD), resp. od 16,50 € vyššie (Gebrüder Weiss). Za vyzdvihnutie tovaru v balíkomate zaplatíte od 3,20 € a za vlastnú dopravu si e-shop účtuje od 16,50 €.
Spôsoby platby
Andreashop.sk je moderný e-shop, čomu zodpovedajú aj rôzne spôsoby platby. Možná je platba vopred (bankovým prevodom i kartou), platba pri dodaní (v hotovosti alebo kartou), ale aj platba na splátky cez Home Credit, Quatro alebo Ahoj.
Reklamácia
Tovar môžete, v prípade, že sa vám počas záručnej doby 24 mesiacov pokazí, reklamovať. Tovar môžete priniesť do prevádzky v Malých Dvorníkoch, do servisného strediska výrobcu alebo ho poslať poštou na adresu prevádzky. Treba pripojiť faktúru, ktorá slúži ako záručný list, alebo záručný list (ak bol vydaný) a dodací list. Reklamáciu môžete vyplniť aj online, na stránke je k dispozícii reklamačný formulár.
Výhody obchodu
E-shop ponúka až 5 rôznych spôsobov dopravy. Doprava veľkých spotrebičov je k dispozícii aj so službou inštalácie spotrebiča, a to aj v sobotu a v nedeľu (platí pre oblasť západného Slovenska).
Pozitívom je, že okrem telefonického kontaktu na zákaznícky servis (ktorý je v prevádzke aj v sobotu), sú uvedené tiež e-mailové adresy pracovníkov jednotlivých oddelení (reklamácie, produktový manažéri atď.). Môžete sa tak ľahko spojiť priamo s pracovníkom, ktorý je kompetentný vyriešiť váš problém.
Nevýhody obchodu
Fotografie sú síce kvalitné, avšak pri mnohých produktoch by ich mohlo byť viac, aby bol možný detailnejší pohľad na jednotlivé časti.
Popisy jednotlivých produktov síce zväčša obsahujú mnoho parametrov, no sú iba heslovité a chýba nejaký podrobnejší textový opis, ktorý by napr. vyzdvihoval výhody výrobku oproti konkurenčným modelom a lepšie poradil, ktorý si vybrať.
Popisy dopravy sú detailné, chýbajú však popisy jednotlivých druhov platby a pri kliknutí na ich ikony sa webstránka presmeruje opäť na detaily o doprave.
Kontakt
E-shop môžete kontaktovať mailom alebo telefonicky. Zákaznícky servis má mail eshop@andreashop.sk, reklamačné oddelenie reklamacie@andreashop.sk. Telefonické objednávky a infolinka majú číslo 031 590 18 18.
Skúsenosti a recenzie
Andreashop.sk má na portáli Heureka.sk dlhodobo vysoké hodnotenia, v čase písania recenzie (04/2020) je to 91 %. Zákazníci si pochvaľujú najmä bezproblémovú komunikáciu so zákazníckym servisom, ktorého infolinka je dostupná aj v sobotu. Taktiež vítajú SMS notifikácie o dobe doručenia, možnosť osobného odberu na odberných miestach a tiež dopravu zdarma aj pre veľké spotrebiče.
Niektoré negatívne hodnotenia spomínajú nejasnosti ohľadom dostupnosti tovaru, uvedenej pri jednotlivých produktoch. Pri uvedení, že produkt je skladom môže ísť aj o externý sklad výrobcu, pričom dodacia doba sa v tom prípade predlžuje.
Výzva zákazníkom
Máte osobné skúsenosti s nákupom v andreashop.sk? Reklamovali ste tovar v tomto e-shope? Boli ste spokojní s doručením tovaru? Napíšte svoje skúsenosti do komentárov – pomôžete tak potenciálnym zákazníkom zorientovať sa v ponuke a možnostiach tohto e-shopu.
Prišiel mi prasknutý pohár. Poslal som im foto výrobku aj vnútorného obalu, ktorý bol nepoškodený. Pretože som nemal foto vonkajšieho kartónu, reklamáciu zamietli.
Objednala som si tovar ale prišlo mi niečo iné preto som to reklamovala. Priznám sa že som mala strach ale musím povedať že rýchla komunikácia a keď už mi prišli aj peniaze späť volal mi manažér predaja a bol veľmi milý, ústretový a dokonca mi vrátili aj poštovné ktoré som zaplatila pri vrátení zásielky. Maximálna spokojnosť, obchod určite odporúčam a budem nakupovať zas.
Zakupená pračka candy. Obal bol neporušený ale zohnuté prepravné skruty. Po ich odstránení prasknutá vana. Práčka tečie a tak je výrobok nepoužitelný. SAMOZREJME REAKCIA OBCHODU REKLAMACIA ZAMIETNUTA. A to nehovorím o komunikácii. Tak nemám práčku ani peniaze. Prišiel som o 380 eur aj z dopravou. TO SA OPLATI
Dňa 29.12.2022 som cez internetový obchod Andreashop zakúpil náramok pre seniorov Canyon CNE-S10, ktorý stál aj s dopravou 50,98€., ku ktorému bolo treba dokúpiť SD kartu.Asi po dvoch týždňoch náramok prestal fungovať.Asi po dvoch dňoch neúspešného vyvolávania mi to na klapke reklamáciue konečne dvihli,s tým,že najprv musím vypísať reklamačný formulár a hodinky poslať poštou,čo má stálo ďalších 2,40€,o čase strávenom balením balíka,chodením na poštu nehovorím.Reklamácia bola vybavená dobropisom na môj účet v sume 49,00€,čo je cena hodín.Takže doprava,pošta,išli na môj účet,teda z celej akcie mám zatiaľ -7,38€+karta,ku ktorej musím dokúpiť náramok,ale s istotou viem,že to nebude cez firmu Andreashop.Takže Andreashop nikdy viac!!!
Tento e-shop nikomu neodporúčam.Objednala som si mrazničku, prišla o 3 dni neskôr ako mala. Tovar prišiel poškodený, reklamácia neuznaná. Môžte dávať podnet na SOI... Nemám dodnes ani tovar, ani peniaze. Nikdy viac!
V ziadnom pripade nekupujte v Andrea shop. Ak mate reklamaciu neuplatnia Vam ju. Usetrite si nervy a peniaze .
Moja skúsenosť s Andreashopom : objednala som si vstávanu rúru tovar došiel rýchlo ALE poškodený kuriér ho zložil doma prevzala ho dcéra ktorá nemala paru o tom že nemá preberať poškodený tovar tak som to riešila reklamáciou komunikácia bola mailová v pohode rýchla , síce som čakala 3 týždne na záverečný výstup ktorý znel že prepravná spoločnosť si chybu nepriznáva lebo tovar bol prebratý bez výhrady , a mám teda tovar doručiť na ich adresu lebo už sa to nedá riešiť na diaľku tak som kuriérom poslala rúru a od vredy ani obraz ani zvuk opakovane som písala maily že čo sa deje v akom štádiu mám svoju reklamáciu nikto nereagoval dovolať sa nemožné . Po mesiaci /dnes /mi kuriér priniesol späť pôvodnú poškodenú rúru s priloženým papierom že reklamácia sa zamieta lebo je to mechanické poškodenie a nato sa reklamácia nevzťahuje, to že to poškodili pri preprave oni už ich to vôbec neserie. Moja chyba že som neupozornila dcéru nech skontroluje obal a nepreberá pri poškodení a moja chyba obrovská pri výbere tohoto eshopu NIKDY VIAC. Idem tu rúru odskúšať a keď nebude fungovať tak natahovacky budú pokračovať evidentne pri preprave musela spadnúť lebo je skrivena vrchná lišta a je možné že bude aj nejaké skryté poškodenie ktoré sa ukáže až po používaní . Takze cely ten cirkus od kúpy až po spätné vrátenie tej istej poškodenej rúry trval 2 mesiace. Prvé 3 týždne komunikovali potom nič takze si zvážte kúpu ľudia ja som išla po cene lebo mali najlacnejší typ čo som si vybrala a už som preplatila lebo som cvakala za posielanie tovaru späť 22 e a mám pocit ze ešte nieje koniec.
Vedieť , čo znamená ak si niečo objednáte z Andrea shop , tak v živote si neobjednam ani batériu za 1 euro. Po objednaní hneď reakcia obchodu, nasleduje výzva na zaplatenie a po zaplatení ani obraz ani zvuk. Žiadna komunikácia, neviete nič o tovare ktorý nechodí a nechodí , na emaily nikto neodpovie telefón ? neexistuje ozve sa len : váš operátor je momentálne zaneprázdnený a dookola
môžete vytáčať aj týždeň a ste vytocený!!! A tovar nechodí a nechodí až vás to tak vytočí že objednávku stornujete, ktorá je napocudovanie akceptovaná. Potom nasleduje čakanie na vrátenie sumy.A tá zase nechodí a vy len posielate emaily a zrazu po storno objednávky príde kuriér že doviezol tovar. Tovar neprevzaty sa vracia späť. No cesta späť do skladu je dlhá a zasa len čakáte na email ktorý vás upozorní že tovar je na sklade a vy dostanete svoje peniaze tak rýchlo ako ich obchod žiada od vás. Nič sa nedeje až po xxx emailoch príde email že tovar dorazil do skladu.O vrátení platby ani slovo.A opäť čakáte a čakáte.Su to nervy a tak im pohrozite že podnikneme kroky. Oznámenie na súd , na SOI ...Nečakajte ospravedlnenie ,práve naopak , máte si vyhrážky odpustiť, ale pomohli pretože email oznámil že budú urgovať prevod.A hľa , peniaze konečne ,, dorazili " Boli to ale riadne nervy. Celé to trvalo od 31.12.2021 - 17.1.2022 kedy tovar neprišiel a do 3.2.2022 kedy boli peniaze vrátené..Ďakujem za taký eshop , už ho mali dávno zatvoriť , sú to amatéri , ignoranti, a to je veľmi pekne napísané NIKDY VIAC!!!
Objednavka vytvorena 28.11.
29.11 som dostala notifikaciu, ze baliky su na ceste.
30.11 mi prisla notifikacia, ze baliky vlastne este nie su ani pripravene (aj napriek tomu, ze posta mi oznamila, ze baliky su uz v preprave).
Pracovnicka zakaznickeho servisu mi povadala, ze eshop s postou vlastne nic nema (aj napriek tomu, ze mi maju byt baliky postou dorucene…)
a ze s postou si to musim vyriesit ja (aj napriek tomu, ze objednavku som si robila v Andrea Shop a nie na poste).
A nakoniec to pani pracovnicka zakaznickeho servisu zaklincovala tym, ze mi odpovedala po madarsky, hoci ja som sa stale pytala po slovensky.
Andrea Shop mozte sa hanbit !!!!!!! Clovek tam vyvolala cele dni z cielom nieco reklamovat a stale "obsadené"..
Nikdy nikdy viac od vas uz nic nekupime a budeme vam vsade robit zlú reklamu.
Hamba takej bande
Zdravím.....moja skúsenosť s týmto eshopom ma doviedla až sem, že som začal hľadať nejaké recenzie a skúsenosti ľudí s nimi....
No ,,klobuk dole" čo tu čítam...
...ale musím potvrdiť, z vlastnej skúsenosti, že vše to záporné o tomto eshope je pravda....
A TERAZ CHCEM VAROVAŤ VŠETKÝCH ĽUDÍ ČO ZVAŽUJÚ NÁKUP V ANDREASHOP...!!!!!!!!!!!!!!
Mój prípad....
Dňa 5.7.2021 som spravil objednavku...
Tovar som prevzal a ZAPLATIL kurierovi 7.7.2021 (takže hneď ako to bolo možné)
...CHCEM PODOTKNÚŤ ŽE JEDMALO SA O INTERNETOVÉ RÁDIO, hodnota 72 eur A MAL TO BYŤ AKO DARČEK....!!!!
9.7.2021 keď tento dar si rozbalila obdarovana osoba, NO HAMBA.!!!
....poslali mi STARÉ, POŠKODENÉ RÁDIO AKO KEBY NIEKOMU SLÚŽILO 10 ROKOV NA STAVBE....MALO BYŤ BIELE BOLO ZOŽLTNUTÉ LEN SEM TAM BIELY FLIAČIK...DOŠKRIABANÉ AJ DISPLEJ AJ CELÝ POVRCH....S KÁBLOM TREBALO POHYBAŤ ABY SA DALO ZAPNÚŤ....PO STLAČENÍ NEJAKÉHO GOMBIKA SA STRÁCALI PÍSMENA NA DISPLEJI....atđ...
NO JEDNA KATASTROFA A HAMBA.!!!!
Do dnešného dňa t.j.28.8.2021 mi nikto nebol ochotný dvihnúť telefón keď skúšam volať uvedené tel. čísla na reklamačné oddelenie z ich stránky....iba mailom biedna komunikácia. no žiadna jasná odpoveď že vtedy táto reklamácia bude dotiahnutá do konca...
12.7.2021 rádio cestovalo späť aj s rrklamačným formulárom...
Do dnešného dňa NEMÁM ANI RÁDIO A ANI PENIAZE.!!!!!!!!!!
Asi si konateľ a jeho podriadení neuvedomujú, že žijú a kŕmia svoje rodiny z peňazí zákaznikov.!!!
Ja už skúsenosť mám....
NIKDY VIAC ANDREASHOP
a každému z Vás NEODPORÚČAM...!!!!!!!!!!
Chcel som to poriesit z obchodom ako normalny sposob len obchod nereaguje tak bohuzial inak to nejde.
Ja tiez peniaze nemam na rozhadzovanie a pritom som si uplne isty ze telefon sa nepokazil mojou vinou nakolko nikdy mi nespadol na zem ani nic podobne,
Ak by mi aspon raz spadol tak to neriesim lebo ano moze to byt moja vina pri pade ale ako pisem nikdy mi nespadol tak vylucujem moje poskodenie mnou vzdy som ho nosil v kapsicke.Keby aspon obchod reagoval k zakaznikom ved utracame peniaze za ich vyrobky tak to tak drasticky neriesim aj stiahol by som reportaz aj celkovo ale je mi s toho vsetkeho zle preto ludia davajte si pozor kde co nakupujete
Dobry den som uplne pohorseny z tohto obchodu.Kupila mi sestra telefon pred cca dvoma mesiacmi telefon sa mi pokazil zacal odchadzat display tak som volal do Andreashop vsetko prebiehalo ok mila pani ze mam poslat k nim na reklamaciu atd...
telefon som zabalil poslal na reklamaciu po par dnoch mi prisla odpoved ze udajne telefon ma puknuty display pod displayou tak jednoznacne som nesuhlasil z reklamaciou nakolko telefon mal poziadavky IP68 a telefon od kedy som ho ma takl som ho nosil v prirucnej kapsicke nikdy mi nespasol na zem ani nic podobne .Ked som napisal na reklamacne ze nesuhlasim z reklamaciou a idem to riesit dalej tak prestali somnou komunikovat nedvihaju telefony nereaguju na maili.
Bola podana staznost na Slovensku obchodnu inspekciu a ide sa robit reportaz do televizie uz su dvaja co maju ten isty problem a chcem Vas vsetkych poprosit nedajte sa oklamat a velmi by mi pomohlo keby ze mi napisete na mail ak mate podobnu skusenosti s tym obchodom cim viac tym lepsie lebo aj SOI povedala ze nech sa ozvu co najviac ludi vacsia sanca na vacsiu pokotu ak sa preukaze ako manipuluje obchod zo zakaznikmi.Mozte sa ozvat na 123mirecko@gmail.com
Da sa urobit aj s Vami reportaz popripade telefonicky hovor z televiziou to uz po dohode.Ja idem na kameru aj este jeden pan.Nedajte sa oklamat.
no ako citam nie som jedina so zlou skusenostou...
Velmi zla skusenost s kupou kavovaru. Prisiel uz nefungujuci. Pol dna som sa snazila dovolat na reklamacne oddelenie, ze chcem tovar vymenit kedze nefunguje, nedovolala som sa, tak som pisala mail. Obratom som ho poslala spat. Miesto vymeny tovaru, kavovar "opravili" a poslali naspat. Kavovar stale prejavovali znamky kazivosti a chceli sme tovar vratit, kedze neubehlo od dodania ani 14 dni. Po miliontom pokusu o dovolanie sa mi bolo povedane ze 14 dni plati od kupi nie od toho od kedy kavovar mam a ze ho nie je mozne vratit. Takze vlastne "novy" kavovar, ktory od kupi ani nebol v mojich rukach, ale u nich na oprave, nemozem vratit, len si posielat hore dole, ze nefunguje ako ma. A pri otazke ci takto funguju bezne, ze poslu tovar co nefunguje a platim za cosi opravovane a nie nove, tak este nahnevane odvrknu ze su len eshop a dovi dopo... Andreashop uz u mna nikdy viac.
Dobrý deň , z mojej skúsenosti s kúpou výrobku z Andrea shop len pozitívne reakcie . Aj napriek tomu že nám prišiel poškodený tovar , nebol problém s reklamáciou . Rýchlosť , ochota , odpoveď do pár hodín , vyriešené za dva dni ????????????. To sme ešte nezažili :) Chceme sa osobne poďakovať pánovi Kavickemu, ktorý bez váhania reagoval a vyriešil našu reklamáciu za pár dní . Ďakujeme . Milá komunikácia s ľudským prístupom to sa teraz často nevidí .
Takže mi len odporúčame nákup cez tento internetový obchod a určite budeme ešte objednávať :)
Ďakujeme a pekný deň
NEODPORÚČAM !!! Andrea shop má síce nízke ceny ale ak Vám dodajú nekvalitný/poškodený/nekompletný tovar (čo sa aj mne stalo pri 2 objednávkach z dvoch objednávok), vybavenie reklamácie je takmer nemožné. Dovolať sa na ich zákaznícku linku alebo reklamačnú linku je úplne nemožné, jednoducho aj keď to budete robiť ako ja viac ako 2 hodiny v kuse, nedovoláte sa. To isté platí aj ohľadom emailu, aj keď im budete 10x denne písať email, neodpíšu Vám. TREBA VOLAŤ NA TOTO ČÍSLO 031/5522324 A BYŤ NEODBYTNÝ, JE TO ČÍSLO NA ICH EKONOMICKÉ ODDELENIE A TREBA TRVAŤ NA TOM, ŽE NECH TO ZAČNÚ ONI RIEŠIŤ S REKLAM.ODDELENÍM A TREBA IM TAM VOLAŤ AJ 2X DENNE !!! JE TO JEDINĚ ČÍSLO KAM SA DÁ DOVOLAŤ.
Z e-shopu Andrea shop som si objedávala prvý a aj poslednýkát. Už si od nich NIKDY nič neobjednám.
Kuriér mi doviezol rúru, odstavil na chodníku pred dverami, v daždi. Na moje požiadanie ju odviezol k dverám kde mi ju tak vykydol, že sa obávam či sa tam niečo neposkodilo... Uvidíme pri zapájaní. Okrem toho bol vulgárny, nepríjemný.
Pri platení faktúry mi bez upozornenia naúčtoval poplatok 10e, vraj za odvoz až k dverám! Nekomentujem... Odviezol ju o 3 metre trvalo to 1 minútu a zaúčtovali si 10e, to je vrchol drzosti... Zariadujeme byt a objednávam často rôzne spotrebiče a nábytok, ale toto sa mi nikdy v živote nestalo. Okrem toho som o tejto platbe nedostala žiaden doklad.
V dnešnej dobe, kde je konkurencia tak veľká, by mali prehodnotiť svoj zákaznícky servis. Nabudúce si objednám inde, možností je veľa.
Ako keby som čital cez kopirak. Všetky problémy, neochota pri reklamácii, arogantne a amatérske riešenie pri vzniknutom probléme. Tie isté problémy ale že fakt až na vlas rovnaké majú aj e-shopy Domoss, TPD, Mám skúsenosť. Nikdy viac nič nekúpim cez e-shop týchto firiem. Preto že ako bolo spomenuté. Keď kupujete ste pán ZÁKAZNÍK , ale keď Reklamujete ste len PIJAVICA a OTRAVA. Vlastná skúsenosť s Domosom Skúste sa dovolať !!! napíšte e-mail!!!! Nie sú náhodou všetci členmi rovnakej skupiny EURONICS? Keď sa chcete vyhnúť problémom odporúčam kamenné predajne ako NAY,Datart,OK,Planeo. Nikdy viac nič nekúpim cez E-shop co má vyššiu hodnotu ako 20Eur.okrem kozmetiky. Slovenske e-shopy ešte nie sú zďaleka pripravené na služby zákazníkom a pravdepodobne ešte veeeeľmi dlho ani nebudú. To isté platí aj pri poistkách, kde Vás ubezpečia, že v prípade náhodného poškodenia tovaru vám vrátia celú sumu, alebo dajú nový tovar. Kto to už skúsil napíšte to tu, lebo zatiaľ som počul len presný opak. Ani vrátenie peňazí ani výmena tovaru.
AndreaShop nahorši, nikdy v živote nekúpim tu nic, tuneláci!!!
AndreaShop nahorši, nikdy v živote nekúpim tu noc, tuneláci!!!
Nahorši e shop .Kladne hodnotenia pridávajú sami.Kurier priniesol poškodenú práčku samozrejme to bolo vidno po odbalení a odchode kuriéra 5 minút.Hoci sme mu okamžite volali odmietol sa vrátiť.Zložitu reklamáciu majú vybaviť do 3dni Max 30dni.Teraz poškodená práčka čaká pred dverami a nič sa nedeje iba sa vyhovárajú.NIKDY VIAC Z TOHTO E.-SHOPU ŽIADNY TOVAR.
Hanba internetoveho obchodu!!! 25.8.som si objednala zvrchu plnenu pračku.Prišla v dezolátnom stave,vrchne dvierka a nasipacia nadržka polámane bočne plechy pokrivene,vrchny rám prasknutý.Komunikácia čistá katastrofa,telefony na odkazovej schránke,maily mínus.Po mesiaci mi poslali inu pračku ktoru som musela doplatit,lebo nemali taku istu.Teraz mi ta prvá stoji na chodbe,hoci prišiel opravar ku mne a dvierka vymenil i tak je to nepoužitelná.Mali si príst po nu no znova sa nič nedeje,telefon nedvíhaju a ja mám doma sklad.Ste hanba internetoveho obchodu!!!!!!!!!!!!
tovar som mala vybratý, volila som shop blízko bydliska, objednávka aj pôžička prebehla cez internet. Celé to trvalo 4 pracovné dni. Tovar bol v poriadku, fukčný, v prijateľnej cene, kurierska služba odviedla prácu nad svoj rámec.- som veľmi spokojná
Neodporucam v ziadnom pripade nakup v tejto spolocnosti.
Vstavana rura dosla rozbita a po reklamacii uviedli ze je zamietnuta kedze som tovar prebrala od dopravcu a malo byt viditelne poskodenie cez foliu ktora je mimochodom nepriehladna.Asi mame mat oci Supermana a vidiet poskodenie aj cez obal.
Pri dovoze tovaru odporucam pred podpisanim celu objednavku vybrat z obalu a skontrolovat funkcnost a az potom podpisat lebo dopadnete ako v mojom pripade ze tovar moze ist na smetisko a nikto vam za neho neda ani cent spat.
Moja skúsenosť?.....čistý otras !!!!!!..tovar som si objednal, vyplnil formulár splatkovej spoločnosti, všetko o.k....po troch dňoch čakania som nakukol na stránku, že čo sa deje, tovar na sklade ale nie u mňa doma....idem volať.....najskôr sa mi ozve slečna ...že "tessék"......a potom mi dala, že tovar nemajú, že do 12 dní....skoro som odpadol...hovorím, však ho máte na sklade?!?!.......a dievčina ...že "ano"?!?!......čisty prehľad....alebo bordel?.....takže preverí.....a dá mi vedieť.....no mohol som čakať.....po dalších troch dnoch dalši telefonát...druhá slečna...tiež že preverí....super...dozvedel som sa, že tovar nemajú, že mám čakať 12 dní.....no nádhera....nakoniec bombonik....že dodávateľ má dovolenku...takže sa to zrejme predlži.....na keby 3x nevolam ...tak by som čakal na vyjadrenie obchodu a tovar ešte možno do vianoc.....nemôžem nič iné povedať....len že OTRAS......komunikácia,prehľad, všetko a celé ZLE......
Kupil som si vyzinacku v ANDREASHOP sala na predajni neisla nastartovat tak som ju bol reklamovat asi po hodine mi zavolali ze je to hotove som sa potesil (no jasne).
hned ako som ju znova poskladal a isiel ju nastartovat tak som dostal eletrick vyboj do ruky (oprava spocivala v tom sk paskou prichytit kontakt) malo to aj dalsiu chybu ale nie to chcem riesit v predajni som dostal odpoved ci nemam izolacku a az potom mi to vzali na reklamaciu tak neviem ci sa slusne neda dohodnut ked im tam necham svoje peniaze
Najhorší e-shop, na ktorý som mohla naraziť. Absolútne neodporúčam nákup v tomto e-shope. Tovar mi prišiel poškodený tak, akoby ho prešlo auto. Dodnes nevrátená uhradená suma a zatiaľ žiadna snaha o výmenu poškodeného tovaru. Dovolať sa na reklamačné oddelenie je nemožné. Príšerné! Nenakupujte, ak chcete kvalitný tovar.
Neverte všetkému, čo sa o nich píše. Skúste sa dovolať, samý odkaz, ženský hlas z automatu vám 3x oznámi, že všetci operátori sú obsadení. Vyvolávajú tak dojem zaneprázdnenosti, dôležitosti a pracovnej vyťaženosti. Nereagujú ani na mail. Veď áno, v dnešnej situácii majú asi pekný obrat. To však neznamená, že by sa nemali postarať o zákazníkov v prípade reklamácie. To ich už nezaujíma, len predať ostatné ide bokom. Dovtedy sú s vami zadobre, kým nekúpite, potom vás nepoznajú. som maximálne nespokojný.
Neodporúčam, choďte radšej do kamenného obchodu, teda radšej počkajte, kým ich otvoria, rýchlejšia reklamácia a tovar vidíte.
Jozef
moje skusenosti s tymto shopom su super - jednoduchy a prehladny web, dobra ponuka tovaru, rychle dorucenie, tovar bol v poriadku a nemusela som nikdy riesit reklamacie