Asko.sk – Recenzia a skúsenosti
Obsah článku:
Spoločnosť Asko, ktorá sa zaoberá predajom nábytku a bytových doplnkov, funguje na Slovensku už od roku 2006. Sieť svojich predajní začala spoločnosť budovať v Nitre, aktuálne možno nakupovať aj v Bratislave, Trenčíne, Poprade, Košiciach, Prievidzi, Banskej Bystrici alebo online – prostredníctvom e-shopu. Centrálny sklad obchodu je v trenčianskom priemyselnom parku.
Asko – Nábytok je od roku 2011 členom nemeckej podnikovej skupiny PORTA. Jeho ideou je prepojenie nemeckej kvality a slovenského ducha. Či sa im túto ideu darí napĺňať, to musíte zhodnotiť vy, zákazníci.
Sortiment a služby
Ako už z názvu spoločnosti vyplýva, hlavným predajným artiklom je nábytok. Asko ponúka nielen nábytok do domu/bytu, záhrady a kancelárie, ale aj kuchynské a bytové doplnky či osvetlenie. V podstate si môžete online alebo v jednej z kamenných predajní zakúpiť všetko, čo do svojej domácnosti potrebujete.
Chcete si zakúpiť novú kuchyňu? K dispozícií máte odborné poradenstvo, 3D plánovanie kuchýň a vyhotovenie návrhu zdarma. Asko zabezpečuje aj odbornú montáž nábytku a zapojenie elektrospotrebičov.
Doprava
Asko má spolupráca s kuriérskou spoločnosťou Geis. Zakúpený tovar vám kuriér doručí v pracovné dni medzi 8. a 17. hodinou. Spoločnosť garantuje dodanie tovaru do 5 dní, avšak len v prípade, že to pri konkrétnom produkte nie je uvedené inak.
V deň expedície obdržíte e-mail o expedícii obsahujúci číslo zásielky, pod ktorým sa tovar doručuje. Tovar býva najčastejšie doručený deň po expedícii.
Tovar si môžete vyzdvihnúť aj osobne v jednej zo spomínaných 7 predajní.
Platba online, na dobierku i na splátky
Spoločnosť Asko ide s dobou a svojím zákazníkom ponúka viaceré možností platby. Okrem platby na dobierku môžete za tovar zaplatiť prostredníctvom platobného systému 24-pay, na splátky so spoločnosťou Quatro alebo, v prípade, že nakupuje v kamennej predajni, platobnou kartou.
Vernostný program e-shopu
Ak chcete nakupovať so zľavami, potom určite využite vernostný program, do ktorého sa treba zaregistrovať pomocou formuláru na webe. Zľavu môžete pritom získať už pri druhej objednávke:
- 3 % zľava z aktuálnych predajných cien produktov pri druhej objednávke,
- 5 % zľava z aktuálnych predajných cien produktov pri tretej objednávke,
- 7 % zľava z aktuálnych predajných cien produktov každej ďalšej objednávky.
Zľava sa vzťahuje len na aktuálne predávané produkty. Nevzťahuje sa na platbu za dopravu a doplnkové služby. Všetky podmienky ich získania a uplatnenia nájdete na webe predajcu.
Nákup cez telefón
Zaujímavou možnosťou je nákup cez telefón. Telefonické objednávky môžu zákazníci vykonávať počas pracovných dní v čase od 8.00 do 18.30 hod., ale aj počas víkendu v čase od 9.00 do 19.30 hod. Treba zavolať na tel. č. 0850 184 422 – voľba 2.
Reklamácia
V prípade, že sa tovar počas záručnej doby, ktorá podľa zákona trvá 24 mesiacov, poškodil, môžete ho vyreklamovať prostredníctvom online formulára. Okrem kontaktných údajov, predajne, kde ste tovar kupovali, čísla zákazky a informácií k reklamovanému tovaru, môžete priložiť aj fotodokumentáciu. Posúdenie reklamácie trvá maximálne 30 dní.
Kontakty
Asko sa snaží vychádzať zákazníkom v ústrety aj viacerými možnosťami, ako sa s obchodom spojiť. Na tento účel slúži na webstránke kontaktný formulár, kde môžete napísať svoje otázky, postrehy, kritiku. K dispozícii je aj zákaznícky servis. Pre predajne aj pre e-shop slúži rovnaké tel. č. 0322 902 902. Pre predajne treba zvoliť voľbu 1, telefonistky sú dostupné od pondelka do nedele v čase od 9. do 20. hod. Pre e-shop treba zvoliť voľbu 2, dovoláte sa tam počas pracovného týždňa (8.00 – 18.30 hod.) i víkendu (9.00 – 19.30 hod.).
Hodnotenie a recenzie obchodu
Asko – Nábytok patrí na Slovensku k najznámejším predajcom nábytku a bytových doplnkov. Množstvo zákazníkov však využíva nielen kamenné predajne, ale aj e-shop, o čom svedčí tamer 4 000 recenzií na webe heureka.sk.
Zákazníci eshopu vyzdvihujú kvalitnú a rýchlu komunikáciu, prehľadnosť webu, ochotu personálu, široký výber tovaru, prijateľné ceny, rýchle dodanie predmetu objednávky či možnosť nakupovať z pohodlia domova.
E-shop sa, samozrejme, nevyhol ani kritike – zákazníci sa najčastejšie sťažujú na nedostatočnú komunikáciu počas vybavovania reklamácie, dlhú dobu reklamácie, vyššiu cenu dopravy či poškodenie dodaného tovaru.
Výzva zákazníkom e-shopu
Patríte k spokojným alebo nespokojným zákazníkom nábytku Asko? Ako hodnotíte personál na kamenných predajniach? Páči sa vám e-shop a využívate ho? Podeľte sa s nami o vaše osobné skúsenosti pri výbere, nákupe na splátky či doručení tovaru. Pomôže tak pri rozhodovaní mnohým potenciálnym zákazníkom.
Objednali sme si nábytok a doručenie bolo ozaj rýchle do jedného pracovného dňa. Zaplatili sme za dopravu a očakávala by som že nám to aspoň vyložia z auta po prvé vchodové dvere no to sa nestalo. Nábytok sme museli s manželom sami vykladať z ich auta a prejsť celé parkovisko až k bytovke. Nechápem za čo zobrali peniaze za dopravu keď ani k dverám vám to nevedia doručiť. Určite už nebudeme dopravu riešiť cez nich. Velké sklamanie.
Mali sme takú neprijemnu skusenost v Prešovskej predajni , kde chodili sme a hľadali sme novy gauč Vošli sme do predajne, prechadzali sme gauč pozdravili sa predavačka sa spytala že či potrebujeme pomoct slušne sme odpovedali … potom nas tato predavačka doslova prenasledovala celou predajnou , kde je logicke ze odskúšate ako sedi na nej … ako sme boli na konci dana predavačka podotkla ci sme odskušali vsetky (cca priatel si sadol asi na 4 ks) . Odišli sme s pozdravom ,dost nas to odradilo od kupy a nakoniec sedačku sme kupili v inom obchode .. odkedy danú predavacku vidime velmi tam nechodime otocime sa vacsinou na päte a ideme preč …
Strasne cosi. V skratke moj pribeh:
1. Objednal som si v e-shope produkt,
2. Urobili chybu pri naskladnovani (dali nalepku spravneho produktu na nespravny produkt - nevadi, to sa stane ved), takze ked som pri prijati skontroloval nalepku, myslel som si, ze je to spravny produkt,
3. V byte som rozbalil a zistil som, ze je to chybny produkt (nevhodny do bytu),
4. Ziadal som vymenu na ich naklady ako kompenzaciu (az do bytu, kedze som spravil vsetko spravne a nebolo to uplne lahke),
5. Ich protinavrh by bol super, keby bol technicky zrealizovatelny (ale technicky zrealizovatelny nebol),
6. Pocas e-mailovej komunikacie s reklamacnym oddelenim som dostal mnozstvo nepresnych a nepravdivych informacii, napriek tomu, ze som ich vyslovene ziadal o tieto info - vyhybali sa priamej odpovedi,
7. Po skoro 3 tyzdnoch s nespravnym a nepouzitelnym produktom v strede bytu tu sedim a pisem recenziu, lebo mi neodpisuju na e-mail ani nedvihaju telefon.
Inak produkty dobre, ale vztah k zakaznikovi hrozne otrasny. Na toto by mal byt aj nejaky zakonnik.....
Dakujem pekne
Chcela som kúpiť záhradné kreslá, prešla som celú predajňu v Trenčíne a nikde nik, tak som vyrušila troch zabávajúcich sa pracovníkov pri pokladni a oni mi odporučili nájsť si v predajni predavačku. Bola to pravdepodobne moja posledná návšteva.
Prístup ochota k zákazníkovi ok sklamalo ma že sme si objednali gauč zlacnený vraj z 1999€ na 1250€ boli sme ochotný čakať 8 týždňov na jeho dodanie vyplatili sme ho pri podpise zmluvy a čo sa stalo gauč o týždeň zlacnený na 1099€ to sa cíti človek ako okradnutý ....sklamaný...chápem že v dnešnej dobe je to tak ale z môjho pohľadu je to zlodejina a dva krát si rozmyslieť či po tejto skúsenosti pôjdem nakupovať do obchodu v ktorom ceny lietajú ako na dostihovej drahé....
Z tohto obchodu si viac nekupim nic. Otrasny pristup k zakaznikovi . Postel neskutocne vrzga.
Vaše reklamace je na zamítnutí, jedná se totiž o přirozený jev přírodních materiálů.
V případě vrzání se nejedná o vadu zboží , ale o jev plynoucí z běžných vlastností přírodních materiálů na kterou se nevztahuje záruka zboží.
Vrzající nábytek nebo vznik nepříjemných zvuků může mít několik příčin.
Např. nábytek neleží na rovném podkladu.
Další příčinou může být nedostatečná vlhkost vzduchu v místnosti
Postel je na rovnej podlozke a vlhkost v miestnosti pravidelne monitorovana.
Material drevotrieska nie je prirodny material ako uvadzate. Ide o zmes drevenych pilin a lepidiel.
Súhlasím s predoslimi komentármi. Je to neuveriteľné. Ale je to skutočne čakacia do a až do 20 týždňov.! Preboha ti aj na opačnej strane planéty výroba a pošlú skôr. A zato že im zaplatím vopred a som ochotný čakať 20 týždňov by mala byť zľava 50% a nie dôjde nedolakovany, popísaný a poškrabyny tovar. Kupoval som konferenčný stolík pre starú mamu ale toto za tie peniaze už nikdy a čakacia doba je neskutočná. Takže v reklamáciu ani neverím to by som zrejme čakal ďalšie dva roky keď že je Korona. Skúsim kúpiť sprej a dolakovať to ja. Ale určite som sa poučil Nikdy ale nikdy
viac!!! Nechápem ako taká spoločnosť môže biť vraj obchod roka ????
Nikdy do toho obchodu nevkrocim. Klamú a zavádzajú. Ľutujem ze som si od nich kúpila sedačku. Hádam sa jej niekedy dočkám. Des
Asko je jeden neschopný predražený obchod objednal som si sedaciu súpravu ktorá už teraz mešká viac ako mesiac a ešte že mesiac bude no a tieto individuá mi nechcú vrátiť peniaze takže nemám ani peniaze ani sedaciu súpravu v roku 2020 čakám na sedaciu súpravu viac ako 4 mesiace.Nikdy im nedajte ani euro zálohy keď chcú predávať majú mať tovar na sklade nie drankať od ľúdí zálohy nedaj bože celú sumu im dať ako ja blbec cez 1000,-€.Nikdy viac do tohoto obchodu nevojdem a neodporúčam ho nikomu.
Ja by už s Aska nekúpila nič. Objednala som si skriňu za 499e.Prisiel taky šrot, že nikdy viac. Vrch neodyhovany, ako sa srobovala celá praskala, ako keby bola s papiera, lamala sa. Dokonca mi prišla poškodená za takú cenu sú iné skrine a nie toto. Zlatý merkúry market ci s konto.
Akože nech sa nehnevaju. Došla nám obývačkou a stena. Výkres totálne zlý grafikom sa asi nechcelo robiť. Človek ničomu nechápal. Išiel som všetko krok po kroku ako bolo na postupe a nepasovali mi dvierak, pánty a hlave keď niekde niekto napíše že má byť dĺžka skrutky 5 tak aj bude 5. Ani jedna jediná skrutka nemala 5 a potom som zistil že preto ani dvierak nedoliahaju ku sebe. Ani kolíky na mieru nič. Som veľmi nespokojný. Takéto veľké veci už odtiaľ nikdy nebudem nakupovať. Personál nám povedal že rozložia skriňu a keď to doviezla bola komplet celá a na 4 poschodie sme ju vláčiku schodami dvaja. Ďakujem veľmi pekne. Dávajte si pozor na detaily a pýtajte sa určite na všetko .
Kúpili sme detský posteľ 8.1.2020. Pri montáži sme zistili ,že zadná stena je hnilá ,ale poskladal som ,lebo hovorím ,, nevadí spodok nikto nebude vidieť ,, po troch dňoch 11. Ročný syn cca / 35 kg/ sadol na posteľ a spadol dole na zem. Posteľ sa rozpadol !! Reklamoval som to včera 19.1.2020 a písali mi naspäť , že môžem tovar vrátiť , ale cenu už budú stiahnuť , lebo už tovar bol používaný . Píšem naspäť , že dobre chcem zrušiť objednávku , že berem naspäť všetko . Aj rošt aj komodu aj posteľ . Píšu naspäť , že ok ! Môžem tovar vrátiť do Ba . Dnes donesiem tovar naspäť a tam pri pokladni hovoria predavačky , že môžem vrátiť LEN POSTEĽ . Chápete len posteľ . A ostatný ??? Nič . Ona zato nemôže .
Tak došli sme domov . Cca 40km . Skúsim zajtra vyreklamovať ešte raz a uvidíme .
Asko ja neodporúčam !!! Tam kvalita je 0. Nič .
V Asku nás krásne oklamali, povedali nám, a mali to aj na nete, že doprava zadarmo nad 1200€,nakupili sme skoro za 2000 a teraz, pred dovozom tovaru nám oznámili, že platíme 57€. Fuj, hanba...
Asko nabytok-prvy a poslednýkrát! Kúpili sme komodu IDA05. Bočná stena bola dvakrát tá istá - prava, a teda predvrtane otvory nesedeli vľavo. Na niektorých dvierkach predvrtane dierky na pánty na iných nie. Dvere užšie ako je šírka skrinky. K jednému šuflíku nedodane správne diely ale za to sme dostali dvojmetrovu nepouzitelnu latu. Reklamácie by sme sa asi nedočkali tak diely čo chýbajú si dáme dorobiť, no ale skôr mi to celé prišlo ako urob si sam, než ako skladanie nábytku čo by ste inak zvládli za dve hodiny. Obchod NEDOPORUČUJEM.
S nakupenym tovarom...je ti obyvackoca stena som maximalne nespokojna. Nabytok bol podka mba dost drahy a kvalita je otrasna. Je ako z papiera a s kvalitou nema spolocne nic. Mam ho tri tyzdne a uz sa na viacerych miestach osuchava. Otras. Som velmi sklamana.
S Asko službami sme maximálne nespokojní. Objednávali sme toho viac,keďže sme zariaďovali byt. Pani nám tvrdila,že ak chceme aj rošty,budeme musieť počkať 6 týždňov, bez roštov vraj bude objednávka pripravená do dvoch týždňov. V zmluve bol uvedený konkrétny kalendárny týždeň,ktorého sme sa pri zariaďovaní odvozu nábytku teda držali. Prišli sme poň v posledný deň toho týždňa s vybavenou dodávkou a bolo nám oznámené,že si môžeme vyzdvihnúť všetko okrem postele. Na informáciách sa tvárili,že budú urgovať dodávateľa a oznámili nám,že za každý týždeň omeškania nám strhnú percento z celkovej sumy a zavolajú,keď posteľ príde. Skladník sa zasa vyhováral,že jeden z kamiónov,ktorý im mal v tom týždni doviezť tovar,sa pokazil. Tak sme teda čakali,kedy sa ozvú. Keď sme sa nasledujúci týždeň išli na posteľ znova opýtať,slečny na informáciách nám oznámili,že nevedia,čo sa mohlo stať,ale posteľ nie je objednaná. Skoro sme odpadli. Okrem toho sme pri odbalovaní nábytku zistili viacero nedostatkov - nedodané úchytky na obývacej stene, chýbajúce šróby na zmontovanie stola,no jednoducho zlý sen. V Asku už nekúpim ani rohož na topánky. Vďaka.
Mame gauc z aska vydrzal jeden rok kupili sme teraz skrinu ze snad to take nebude zaplatili si vyvoz na sieste poschodie a nechali skrinu pred dverami panelaka nemame ju ako vytrepat hore ze vodic je sam. Nemame slov asko nikdy viac uplni hlupaci tam robia
Kúpili sme gauč v BA , ktorý prišiel po 2 mesiacoch. Látka bola iná ako sme žiadali a tak sme to vyreklamovali. Po X telefonátoch sa nevieme dopátrať k jasnej odpovedi, prečo to už trvá 3 mesiace. Ak sa dovoláte, tak vám oznámia,že tovar sa vyrába ,no nevie sa, kedy bude hotový. Dnes sme sa konečne dozvedeli, že reklamáciu zamietol výrobca .Kebyže nevoláme a neotravujeme, tak sa nedozvieme i keď všetci sľubujú,že dajú hneď vedieť.Dokonca aj vedúci predajne osobne. Hlavná vec, že sa tovar vyrába zakaždým, keď sa dovoláte. Mám dojem, že jedniným cieľom Aska je predať čo najviac a potom sa už o nič nestarať
Veľmi zlá skúsenosť nedoriešená dodnes. Dňa 20.1.2019 sme objednali komodu , ktorá nám prišla poškodená takže sme reklamovali.Reklamácia postupuje do dnes tak ,že nám poslali poškodený kus podotýkam až za cca 2 týždne.Nehovoriac o tom , že sa nedovoláte Pani ktorá reklamácie by mala riešiť a ak sa aj dovoláte možno raz tak nabudúce už nie!!!!!.Keď nám volal kuriér 1 krát že dovezie reklamované časti ,tak sme zistili , že nám namiesto komody poslali detský nábytok ,ktorý sme samozrejme neprevzali a následne na to sme sa opäť snažili dovolať samozrejme neúspešne.Tak sme napísali email že nábytok prišiel úplne iný a objednávku sme neprevzali. Na to nám nemenovaná odpovedala na email ,že sa samozrejme ospravedlňuje ale , že reklamácia je v štádiu riešenia ....od vtedy sme písali ďalší email, že sa nič nedeje čo sa týka reklamácie pani nám odpísala, že dodávateľ má 30 dní na reklamáciu ....myslím, že nemá pani pojem o tom čo majú v obchodných podmienkach ...nehovoriac o jej výhovorkách formou ...teraz mám zákazníka ozvem sa alebo som na obede ...samozrejme že sa už nedovoláte ....alebo že neobdržala reklamáciu napíše po 3 týždňoch. U tejto firmy by som už neobjednala ani umelu slamku !!!!Neodporúčam neochota hlavne , že peniaze majú hneď na účte a človek ťažko pracujúci , sa nedovolá ani peňazí ani nábytku a ani slušnej odpovede. Dnes je 9.4.2019 a čakáme kým sa pani pozrie na našu reklamáciu ....možno sa o mesiac dočkáme aspoň odpovede. Ale akej ??!!Ja sa iba pýtam to je naozaj jedno aj Pánovi riaditeľovi aké recenzie tu sú od zákazníkov??????
Katastrofa .. v sklade v Nitre pri preberaní tovaru arogantný a neochotný ľudia. Manžel ho požiadal o pomoc. Naložiť veľký matrac.jeden nič iné.... odpoveď bola nenakladame tovar a išiel preč. Pán bude v sklade do konca života keď sa nevie chovať.
Velka nespokojnost s Asko eshopom. !!!
Neodporucam nakupovat v ASKU. Sluzby su na velmi nizkej urovni. Zamestnanci su nekvalifikovani, nevedia odpovedat na otazky, napr. tykajuce sa montazi.
A vidiet evidentny nezaujem o pomoc a potreby zakaznika.
Vraj maju xelke zlavy tento tyzden. No zial zavadzaju a ziadne zlavy nemaju. Od marca sledujem isty druh tovaru a vzdy rovnaka cena. Takze Asko nikdy viac. Klamu.
Ďalšia zlá skúsenosť a nespokojnosť. Objednávali sme posteľ a nočné stolíky. Cca 13-14. Augusta. Povedali nám 4-6 týždňov , ale zvyčajne to príde aj skôr. Po uplynutí 6.teho týždňa sme boli už strašne netrpezlivý, kvôli tomuto sme nemohli ísť bývať do nového domu. Začali sme im vyvolávať či to tam tovar náhodou nemajú, 1.krát nám telefón zdvihli , potom už nie. Napokon sa s Manželom dohodli, že vo štvrtok poobede tam má ísť po tovar. On tam šiel a tovar tam nebol, povedali mu, že má prísť zajtra, šiel tam na druhý deň poobede,( bývame 110 km od BA) , povedali mu že tovar máme v kamióne na dvore ale vykladať ho budú až večer,má to počkať. Počkal, večer o 7mej mu dali vedieť že namiesto postele poslali písací stôl a naša postel na ktorú sme mali položenú aj zálohu už ani nedôjde. Horko-ťažko nám vrátili zálohu a na šťastie ešte v ten deň v Skonto nábytku sme kúpili tú istú posteľ za lepšie cenu , ktorú sme si hneď mohli odniesť aj domov.
V asku sme kupovali spáleň. Na prvý pohľad pekné. Ale ak začnete skladať...odrazu zistíte že nieje žiadna šróba, že je krátka kolajničková lišta a vy nemôžete zložiť nič. Reklamácia trvala 7 týždňov. Základný korpus skrine sme mali hneď a na zvyšok ako vybavenie skrine ,poličky komoda a nočné stolíky atď... čakacia doba 8 týždňov. Raz stačilo. Ceny na nábytku sú zavádzajúce. Napr: na skrini je : akcia 700€ otvorite skriňu a v nej kopec poličiek suflikov..a vybavenia. A potom zistíte že všetko je za príplatok. Nabudúce nakúpime inde. A to sme už kupovali aj v Poľsku a maximálna spokojnosť. Nechýbala ani jedna šróba ,ešte nám pomohli aj naložiť. Asi tak....
Dobrý deň. Dovezený poškodený tovar a žiadna ochota vymeniť ho . Oháňanie sa 30 dňový limitom a spite na zemi/za 700 eur/. Sklamanie na plnej čiare.
Dobry den, vcera skusenost velmi zla. Malo personalu, vsetci poschovavni alebo zaneprazdneni. Ak na niekoho nahodiu narazite, musite mat velke stastie, aby vedel poradit. Urcite moja posledna navsteva.
S Askom som maximálne nespokojný, Tovar o ktorý mam záujem nemajú a každé 3 týždne mi príde mail o tom že výrobca posunul termín dodania. Na infolinke samozrejme osoby ktoré Vám nič nevedia povedať. V dnešnej dobe plnej konkurencie mi chcú nahovoriť že nemecký dodávateľ im 3x po sebe posunie termín dodania a zakaždým o 3-4 týždne. Maximálna neprofesionalita tejto firmy ktorá si o svojich zákazníkoch mysli že sú sprostý. Mali by sa zamysliet nad tým a niečo s tým urobiť.
v Asku nakupujeme pravidelne, mame odtial komplet obyvacku, jedalensky stol so stolickami, predsienovy nabytok. Kto si nepotrpi na prilis velky luxus, ten si vyberie. So sluzbami sme boli vzdy spokojny, jedine obcas nepotesi ta nekonecna dodacia doba.