Delimano.sk – Recenzia a skúsenosti
Obsah článku:
Patríte medzi pôžitkárov, ktorí nielen radi jedia, ale jedlo radi aj pripravujú? Kuchynský riad Delimano je tu pre vás! Vysokokvalitný riad pre zdravšie varenie sa na trhu objavil už v roku 2010. Dnes má Delimano v ponuke viac ako 100 produktov a stále vyvíja ďalšie. Najlepšie výrobky pre aktívny a zdravý život môžete mať doma aj vy.
Delimano hrniec a Delimano panvica, či pekáč potrebuje na varenie len kvapku oleja. Svoje obľúbené jedlo v hrncoch Delimano uvaríte nielen zdravšie, ale aj rýchlejšie. Vybavte si kuchyňu Delimano doplnkami a kuchyňa sa stane vašou srdcovou záležitosťou nielen preto, že spája rodinu pri jednom stole.
Sortiment obchodu
Keď sa povie Delimano, väčšina si vybaví panvicu alebo pekáč tejto značky. Okrem produktov na varenie a pečenie sa však pod touto značkou predávajú aj kuchynské spotrebiče a náradie a doplnky do kuchyne. Robot, mixér, krájač, strúhač či príbor? Delimano sa môže pochváliť bohatým sortimentom, ktorý by mal byť súčasťou každej kuchyne.
Doprava kuriérom
Či už si v e-shope objednáte mixér, alebo drobnosť v podobe univerzálnej škrabky, tovar vám domov dovezie kuriér. Bežní zákazníci, teda tí, ktorí nie sú členmi Clubu 5* platia za dovoz 4,59 €. Platí to pre balíky do 40 kg. Ak je hmotnosť vyššia, navyšuje sa aj poštovné na 19,99 €. Členovia Club 5* platia za dovoz výrazne nižšiu sumu. V prípade balíkov do 40 kg je to 3,99, resp. 1,49 € (nad 50 €), pri balíkoch nad 40 kg je cena poštovného 11,99 €.
Delimano, ktoré má predajne v každom väčšom meste, ponúka ja možnosť osobného odberu v predajni. Pri každom produkte sa nachádza informácia so zoznamom predajní s odobným odberom. Pri vytváraní objednávky stačí zvoliť konkrétnu predajňu a tovar si tam vyzdvihnúť. V tomto prípade však treba zaplatiť vopred online.
Platba
E-shop umožňuje svojim zákazníkom platiť za tovar rôznymi spôsobmi. Tradične nechýba platba kartou alebo prevodom, na dobierku, prostredníctvom účtu PayPal a ani platba na splátky. Tá je však možná iba pri nákupe v minimálnej hodnote 100 €.
Club 5*
Delimano pripravilo pre svojich zákazníkov vernostný program. Členovia Clubu 5* môžu tovar nakupovať s exkluzívnymi zľavami. Pri každom produkte, ktorého sa to týka, je uvedená cena pre bežného zákazníka a cena pre členov Clubu 5*. Za členstvo vo vernostnom programe sa platí. Na výber sú Club 5* Premium na 1 rok a Club 5* Exclusive na 2 roky. Členstvo na 2 roky sa, samozrejme, oplatí viac. V prvom prípade je poplatok 26,99 €, v druhom 39,99 €. Okrem zliav na produkty a zvýhodneného poštovného získajú zákazníci predpredajové zľavy, tlačené katalógy zadarmo či možnosť vrátiť tovar do 30 dní od nákupu. Podrobnosti si môžete prečítať na stránke e-shopu.
Zákaznícky účet
V e-shope sa dá, samozrejme, nakupovať aj bez vytvorenia účtu. Tým, ktorí však plánujú nakupovať viac, sa oplatí si účet založiť. Nakupovanie je rýchlejšie, pretože už netreba vypĺňať žiadne údaje, v účte sa dá vytvoriť zoznam želaných produktov, prípadne sledovať pripravované akcie.
Výhody obchodu
Internetový obchod Delimano.sk je prehľadne rozdelený na kategórie, takže k tovaru, o ktorý máte záujem, sa dostanete rýchlo a bez zbytočného preklikávania. Kliknite na kategórie kuchynský riad, pečenie či kuchynské spotrebiče a tie vám hneď prezradia, čo sa v nich skrýva.
Popis k jednotlivým produktom je zvyčajne doplnený o krátku video prezentáciu, vďaka ktorej získate o vybranom tovare lepšiu predstavu. Ku každému produktu sú pridané recenzie zákazníkov a upozorňujú aj na nedokonalosti, s ktorými sa pri vybranom produkte stretli.
Reklamácia
Okrem možnosti vrátiť tovar bez udania dôvodu do 14 dní (v prípade členov Clubu 5* do 30 dní), máte možnosť tovar zakúpený v tomto e-shope aj reklamovať. Tovar treba zaslať poštou späť na adresu Studio Moderna, s.r.o. (Geis SK), Továrenská 2, 976 31 Vlkanová. Treba k nemu priložiť reklamačný formulár, resp. uviesť písomne dôvod reklamácie.
Kontakt na Delimano.sk
- Telefónne čislo: 02/59 220 750, 02/59 220 719
- E-mailová adresa: zakaznicke.centrum@studio-moderna.com
Hodnotenie Delimano.sk na Heureke
Zákazníci, ktorí majú s nákupom v e-shope Delimano.sk skúsenosti, sa vyjadrujú veľmi pozitívne. Najviac sa im páči rýchla reakcia a dodanie tovaru, ktorý si z pohodlia domova objednáte a v priebehu 3 až 5 dní vám ho domov aj privezú. Milé a seriózne jednanie zo strany zamestnancov, ktorí sú ochotní poradiť, je tiež veľkou výhodou, pre ktorú sa zákazníci do e-shopu vracajú.
Medzi množstvom dobrých skúseností sa nájdu aj tie menej príjemné. V prípade Delimana sa zákazníci najčastejšie sťažujú na zlú komunikáciu so zákazníkom a ťažkosti dostať sa k informáciám o zaplatení a dodaní, či nedodaní tovaru. V Delimane ponúkajú aj tovar, ktorý nie je skladom, čo klienti pokladajú za zavádzajúce najmä v prípade väčšej objednávky, keď si chcú vyskladať celú kuchynskú sadu.
V reklamách hrnce a panvice Delimano prezentujú tak, že im ani krájanie nožom neublíži. V informáciách k zakúpenému tovaru to neodporúčajú, čo zákazníkom zbytočne mätie a vytvára nejasnosti.
Delimano sa môže pochváliť aj množstvom pozitívnych reakcií na tovar, ktorý ponúka. Pri kvalitnom tovare sú zákazníci ochotní prižmúriť jedno očko a tolerovať menšie nedostatky, ktoré pri práci vznikajú.
Recenzie a skúsenosti s Delimano.sk
Máte skúsenosti s nákupom v internetovom obchode Delimano.sk? Podeľte sa o ne s nami! Ako hodnotíte služby predajcu v kamennej predajni a prehľadnosť e-shopu? Ste spokojní s kvalitou dodaného tovaru? Nakúpite v tomto e-shope opäť? Prečo? Museli ste tovar reklamovať alebo vrátiť? Ako prebiehala reklamácia? Neváhajte a popíšte nám vaše skúsenosti s Delimano.sk ešte dnes!
Kúpila som panvice Stone Legend katastrofa pripaluje sa po 3 pečeniach sú ohnuté Katastrofa
Mne sa ich jednanie páči. Predajú tovar a žiadne náhradné diely ani servis neposkytujú. Peniaze nevrátia, neinformujú. Teraz zatvorili firmu. Palec hore. Aj ja som u nich kúpil. Tak mi treba
Kúpili sme si teplovdušnú fritézu Star, ako sme sa tešili, že konečne zdravé bez tukov, tak obrovské sklamanie. Mäso, to vôbec nie, žiadne, ani kuracie, ani bravčové ani ryby, vysušené, škaredé, pripečené. Nedeĺný obed sme mali obrovské sklamanie. Fritézu vraciame, absolútna nespokonnosť. A hovädzie, to si vôbec neviem ani predstaviť v tom robiť.
Obrovske sklamanie so zakaznickym servisom, absolutny amateri, cele zle..s robotom spokojnost, no zlomena metlicka na slahanie a servis, ani ziadne nahradne diely - nic!!!!! V dnesnej dobe??? Vediet toto v case kupy robota, tak si tu kupu rozmyslim....
Zažil som už všeličo, ale táto firma je naozaj nonsens. Presne pred mesiacom a pol som si objednal z e-shopu produkt, ihneď ho zaplatil. Dodnes nemám ani produkt ani peniaze. Trvalo im týždeň, kým mi napísali že produkt nemajú, že mi vrátia peniaze. Viackrát som odvtedy s nimi komunikoval mailom aj telefonicky, snažil som sa dostať späť aspoň k zaplateným peniazom. Zamestnanci ma neustále zavádzali, skončilo to tak že som im poslal predžalobnú výzvu a idem sa s nimi súdiť. Mimochodom.. produkt samozrejme svieti v e-shope ako dostupný v počte 3 ks.. Asi by si ho mohli objednať a zaplatiť aj ďalší...
Dobrý deň som sklamaná. Mixér mesiac po záruke a mam smolu. Mixér PRO vylamane zub a niet zohnať novú súčiastku ani servis neexistuje. Ak by mal niekto takúto súčiastku rada od kúpim.
Dobrý deň. Obchod Delimano sú z môjho pohľadu podvodníci. V roku 2020 som si u nich objednal kuchynský robot. Samozrejme objednávku potvrdili s poznámkou na sklade, dodanie do troch dní. Potom prišiel telefonát, že robot už nemajú a pošlú mi ho o tri mesiace. Objednávku som zrušil a robot kúpil od TPD.Teraz som objednal k robotu príslušenstvo, sklenenú nádobu na mixovanie. Dňa 9.12. mi prišlo potvrdenie objednávky s poznámkou na sklade, dodanie do troch dní. Scenár spred troch rokov sa zopakoval. Telefonát, že nádobu už nemajú a pošlú mi ju neskôr, keď bude naskladnená. Aby v dnešnej dobe nebol prepojený sklad s obchodom je neschopnosť alebo lajdáctvo.
Vybavovanie reklamacii zalostne, poslali mi friteziu co vyzerala byt uz pouzivana, doskriabana. Vratenie penazi treba urgovat niekolkokrat, trvalo to ale dočkala som sa. Ze preplatia aj postovne - to tazko. Telefonaty to je extrem, zo zaciatku chce byt clovek mily k tomu dotyčnému na druhej strane, ale ono sa to vôbec nevyplaca, sú vyslovene drzí, nikdy sme to nedotiahli k slušnému dopočutia, len zložiť inak nekonečné a bez výsledku. Mame par produktov doma, s ktorymi sme spokojní, ked tak kupim uz len na predajni ale cez e-shop v ziadnom pripade.
Delimano luchynsky robot pro vyborny pomocnik v kuchyni ale ma to obrovsky hacik ked sa nieco pokazi napr slahacia metlicka mate smolu druhu nekupite pretoze nahradne diely nepredavaju som velmi sklamana touto skusenostou na vsetky roboty existuju nahradne diely len na delimano nic akoze halo to mam kupovat navy mixer len kvoli metlicke to je taky nezmysel ze lutujem ze som si nekupila inu znacku
Prvú vec čo som kúpil bola : Panvica Stone Legend Classic. Po pár mesiacoch sa celkom stratila kameninová vrstva a to ju čistím len hubkou. Nedávno som si kúpil
Teplovzdušná fritéza Delimano AIRFRYERPRORD Air Fryer Pro,3,5l po bombastickej reklame ktorú im robí v tv Gizka Ohňová urobili sme v nej dve veci hranoly a mäso
podľa receptu Delimano absolútne som nebol spokojný s kvalitou tak som ju hned vrátil ako novú peniaze mali prísť do 14 dní ale ani po 16-dňoch nič. Robia si
ohromnú negatívnu reklamu.
Nikdy od nich nekupujte žiadne elektrospotrebiče nám sa pokazil po 2,5 roku robot a na Slovensku nie je pozáručný servis. Takže 200 € ide do šrotu a toto platí aj s ostatným elektro. Radšej osvedčené značky . Delimano nikdy viac.
Mame panvice, po cca roku pouzivania odpadava vnutorna farba na skrutkach rukovate. Celkovo kvalita kotvenia nie je dobra. Urcite si dalsi riad kupime od ineho vyrobcu.
Objednávka robená 2.11.2021 cez internet platené vopred. Do dnes 8.12.2021 svoju objednávku stále nemám. Medzitým som volala asi tak 20x na infolinku že čo je s mojou objednávkou a väčšina z nich ani nevedela vyriešiť problém, hovori končili väčšinou tým že sa mi zase ozve niekto iný, z iného oddelenia. ( Nikto mi stamadiaľ nevolal sám aby ma informovali že moja objednávka bude mať meškanie.) Po XY telefonátoch som zistila že niektoré veci z mojej objednávku už nie sú skladom ( samozrejme že za mesiac sa vypredali) a že oni neposielajú nekompletne zásielky, a ten tovar ktorý mne sa už neušiel mali doskladniť až v januári. Do vtedy sa mi asi ani nemienili ozvať že moja objednávka príde neskôr. OK! Nakoniec som sa dovolala jednej pani a ta že mi zruší z objednávky veci ktoré nie sú skladom ( za tie mi budú vrátené peniažky do 14dní) a že zvyšok objenavky má dôjsť. OK. čakám. Nič. Opäť volám. Že vraj je celá moja objednávka zrušená. Nevedia ako sa to mohlo stať. ???? Kontaktujú ma s pani ktorá moju objednávku menila, ani ona nevie čo sa mohlo stať. Zisťuje. Na další deň mi volá, že teda naozaj je zrušená, nevie ako je to možné a či chcem objednávku obnoviť. Hovorím že to ešte raz skúsim???? ALE ozvamuje mi že ďalšia vec z mojej objednávky je vypredaná ???? po tomto som svoju objednávku definitívne zrušila a teraz už budem čakať kedy mi prídu naspäť peniaze… dúfam že to nebude mať opäť taký dlhy príbeh ???? PS: platím si už asi 5 rokov CLUB členstvo, ktoré už na další rok neobnovým a pošlem ich niekam.
Nie som spokojná. Napísali, že reklamáciu vybavia do 14 dní. Nesplnili. Volali, že mi pošlú peniaze minulý týždeň. Neposlali. ☹️
Dňa 23.4.2021.som do Moderny Vlkanová zaslala reklamáciu masážny prístroj.do dnešného dňa sa mi nik z Moderny neozval, čo je už 39 dní.Zda sa mi to nefér jednanie.
Dňa 23.4.2921 som reklamovala
masážny prístroj,ktorý som zaslala do Moderny Vlkanová.Doteraz sa k reklamácii nik neyjadril.a to už je 39 dní .To podľa mňa nie je férové jednanie
V multihrnci 18in1 praská parnik-steamer, z bielej umelej hmoty ! Je dosť malý a nepasuje ani rozmerovo ! Náhradné nedržia,nedajú !!!
Hrncu sa po par tyzdnoch odlupuje šúpe dno ako koža. Kvalita sa chvali sama tak ze delimanu uz radsej NIE. Keby sa dalo rad ukazem aj fotku.
Kupila som si BRAVA FOOD CONTAINER nie som snim spokojna netesni uz pri 1 umyvani som sa cela obliala .Zlu skusenost mam aj s hrncami po kratkom pouzivani sa zacali olupovat na jednej strane sa mi jedlo pripaluje a to som kupila sadu aj dcere.Dobra reklama ale kvalita...
Som veľmi nespokojná so všetkými hrncami ktoré som kúpila celú zostavu.Varila som tam 2 krat a na dne začali bublinky a každú chvíľu čakám že sa to odlupne.Aj v tom štvorcovými čo propagujú v televízii aj v tom sa to robí a ten sa aj prehol.Je to moc dráhy riad aby tam niekto varil 2krat.Kupila som si aj teplovzdušnu fritezu.To je slabé nikdy sa to neupecie ako vidíte v televízore.Obycajna trúba toto všetko zvladne lepšie chrumkavejsie.Som veľmi sklamaná z týchto výrobkov.Nikdy tam už nič nekúpim!!!
Kúpil som si delimano teplovzdušné fritezu a ako varím varím ešte mi nevošli napr.obalovany karfiol,hlanolky také opečené ako v reklame obalovany karfiol mal takú takú kôrku ako keď vyberiete pečený chlieb žiadne do Zlatica aj hranolky žiadny zázrak dakujem
Dňa 18.11.2019 som si cez zákaznícku linku urobila objednávku, dnes je 28.12.2019 a stále nič... Som veľmi sklamaná a zhnusena. Určite to nenechám len tak ale budem sa snažiť dať sťažnosť vyššie a hlavne na pána Mareka ktorý mi celú objednávku pokazil a neodoslal...
objednala som siv DELIMANE teplovzdušnú fritézu, prvý raz som zaplatila tovar kartou a dala doručiť do zásielkovne, veľká chyba, hoci bol tovar skladom a záruka že tovar doručia do vianoc omyl, nedosdtala som správu o expedícii tovaru ani o dodaní do zásielkovne, 22.12.2020 som chcela kontaktovať linku DELIMANO no samozrejme dva dni sa nedovolám a vianoce bez očakávaného darčeka. preto túto firmu NEODPORÚČAM
Delimano nikdy viac. Panvica mala vyduté dno, jedlo sa pripálilo po pár sekundách, aj napriek pridanému oleju. Prihorenú panvicu nebolo možné očistiť. No proste veľké sklamanie.
Obyčajne sa takto nevyjadrujem ale žalostné a trápne. 2.12. som si objednala sadu hrncov. Odberné miesto v OC. Zaplatila a čakala na SMS, ktorá mala prísť. No hádajte, neprišla. 6x som volala na ich linku a aj do predajne na vyzdvihnutie tovaru. Nikto nič nevie. Objednávka tam je, tovar na predajni nie, zaplatené ale SMS nikde. Každý iba povie do dvoch dní sa Vám ozveme. Chcela som zrušiť objednávku, ešte nie je zrušená. Neodporúčam túto spoločnosť a na hodnotenie NPS (Odporúčali by ste spoločnosť?) by som dala 0. Neviem dokedy sa s nimi budem ešte naťahovať ale cez túto spoločnosť, či už to je značka Delimano alebo iná NIKDY VIAC. Rovnaké odporúčanie a skúsenosť podám aj ďalej.
Mám rovnakú skúsenosť ako pani Helena 7.1.2020 s červeným hrncom s ciernou rúčkou, z ktorého sa začala odlupovať vnútorná vrstva. Kúpila som ich 3 kusy, aj pre ostatných členov rodiny a stalo sa to pri všetkých 3 hrncoch. Je to šit výrobok. NIKDY viac DELIMANO.
Ja by som sa len chcel vyjadriť k zákazníckemu servisu, ktorý je žalostný.
Neviem, či fakt nevie pravá ruka, čo robí ruka ľavá. No pre objasnenie vám rozpíšem môj príbeh ako sa snažím dostať k mojím peniazom.
7.9.2020 som im odoslal balík - vrátenie tovaru
14.9.2020 podľa sledovania zásielky slovenskej pošty o 10:50 niekto z firmy balík prevzal.
na stránke majú uvedené, že do 14dní mi prídu peniažky na účet.
28.9.2020 poobede som volal do firmy studio moderna (delimano), aký je problém s vybavením mojej reklamácie, či je tam nejaký problém alebo prečo mi peniažky neprišli. Jedná sa o 99.9€ za mixér- čiže je to suma, ktorú už človek pocíti.
Najprv mi zodvihol nejaký pán, bol dosť nepríjemný a odbil ma, že do 2 dní ma budú kontaktovať z ekonomického oddelenia. Tak som zavolal ešte jedno číslo, ktoré majú uvedené na stránke. Zodvihla mi nejaká slečna, bola milšia aj ochotnejšia. zistila mi že tovar prijali, je na sklade ale nevie prečo mi ešte peniažky neprišli. Vraj do 2 dní ma budú kontaktovať alebo mi prídu peniaze na účet.
30.9.2020 poobede zase volám na firmu, peniaze neprišli, nikto ma nekontaktoval. Opäť mi dvihla tá milá slečna- poznal som ju podľa hlasu, vraj nevie prečo sa nič nedialo. Kontaktovala oddelenia ekonomiky, vraj mi budú v priebehu dňa volať.
1.10.2020 10:15 nikto mi nevolal, peniaze nemám.
Poobede tam opäť zavolám, som zvedavý čo si vymyslia.
Ak sa to dnes nevyrieši, zajtra sa pôjdem informovať na SOI ohľadom ďalšieho postupu.
14.9.2020 zásielku prevzali, podľa ich reklamačných podmienok mi do 14 dní mali prísť peniaze na účet.
Dnes je 1.10.202- 3 dni po termíne a mňa len odbíjajú a jeden sa vyhovára na druhého.
mám všetky doklady, potvrdenie z pošty, vytlačím si výpis z účtu, aj výpisy z hovorov na ich zákaznícky servis a som zvedavý. Už si nikdy nič DELIMANO neobjednám, náhodou človek bude chcieť niečo reklamovať alebo vrátiť a príde o nervy. Najhoršie je pýtať sa vlastné peniaze.
Dobrý deň. Z mojej skúsenosti Neodporúčam kupovať si batérie pre ohrev teplej vody. Ja som si kúpil v roku 2016, s dopravou som zaplatil necelých 71 €. Mal som ju namontovanu asi 3 roky v letnej kuchynke, kde nebola až tak moc používaná, ale začala mi tiecť. Tak som pozrel kade tečie a zistil som ze cez ventil - (kartusu).Volal som do delimana, či poskytuje pozáručný servis alebo či mi vie dodať náhradné diely,alebo aspon doklad o neopravitelnosti pre poisťovňu. Pani z callcentra mi povedala, že servis, ani náhradné diely nemajú a papier pre poisťovňu mi nedá, vsak som ju kúpil 2016.Tak som pochopil,že ma fungovať len počas záruky. Oznámil som, ze napišem recenziu a pani sa mi ešte začala vyhrážať, že to nemôžem a že, CITUJEM aby som si dal pozor, čo napíšem, lebo.... a nepokračovala. Asi si uvedomila, že hovor je nahrávaný. Pýtam sa tak čo, nič mi nepokračovala, len vraj že mam napisat aj že som batériu kúpil v 2016. Videl som, že to nemá význam.Povedal som si,že od nich už nikdy viac nič nekúpim.Tak takto si vážia zákazníka.
Dobrý deň Asi pred rokom a pol som si zakupila oválny pekáč a s pokrievkou Po pár peceniach mi vydulo dno takže už nie je rovný a pri vyprážaní to dosť vadí Teraz som si zakupila teplovzdušnu fritezu a som sklamaná Hranolky buď sú ešte nedopecene alebo vysušené a prihorene Musíte ich často premiešať a efekt nič moc To si neviem predstaviť piecť v tom kuriatko Delimano ma sklamalo
Zakúpila som si viac kusov hrnce delimano edícia pomarancovocervena najmenší hrniec 20ka ale po pár použití sa začala"supat"dno hrnca odliepali sa maličké kúsky čiernej farby. Volala som do delimana a príjemná pani ochotná spisala reklamáciu. Dnes mi volal pan ktorý tam sedí za trest a hneď ma uvítal sklamem vás vaša reklamácia nieje platná keďže nemáte blok.. Úprimne nenapadlo ma ze si uložím blok co ľutujem reklamu ju aké sú neznicitelne že sa neposkriabe dno ale ta 20tka ako sa začala supat zostali ciari a to som nožom nemiesala sklamanie veľké že nevyšli v ústrety co sa týka panvice na palacinky rúčka sa tiež uvoľnila a použila som pár krát keďže e sme sa sťahovali a len teraz som. Ich vybalila veľké sklamanie za drahé hrnce neodporúčam už vôbec lebo ochota nieje žiadna :( dúfam ze zvyšok hrncov tak nedopadne ako tieto dva kúsky co mam poškodené..
uvazujem nad kupou fritezy air frier od delimano a na nete som citala aj dobre aj zle recenzie. Nema nahodou niekto skusenosti? najlepsie niekto, kto ju uz nejaky cas pouziva.. najvacsim otaznikom je chut jedla - niektory tvrdia ze nie je dobre, iny tvrdia ze je uplne OK..
mam doma nutribullet a je to velmi dobra vecicka - vykonny, dizajnovy a zdravy :) tento rok som rodicom pod stromcek objednala sadu riadov stone legend, tak som zvedava co na ne povedia
super hrnce a panvica, som s nimi nadmieru spokojna :)