Electronic-star.sk – Recenzia a skúsenosti

Prevádzkovateľom je slovenská spoločnosť Electronic-star, a. s., pričom obchod je súčasťou reťazca e-shopov prevádzkovaných nemeckou firmou CHAL-TEC Vertriebs – Handels GmbH, pôsobiacich v 18 krajinách Európy.

Dizajn webu electronic-star.sk

V ponuke nájdete široký sortiment tovaru – nechýba elektronika, HiFi a ozvučovacie sytémy, domáce spotrebiče, doplnky do záhrady či potreby pre šport a voľný čas. Ide zväčša o produkty tzv. privátnych značiek reťazca, ktoré v iných e-shopoch nenájdete. Tieto produkty rozoznáte od konkurečných na prvý pohľad. Líšia sa totiž nadčasovým a často minimalistickým dizajnom – mnohé z nich získali aj prestížne ocenenia Red Dot Design Awards, každoročne udeľované za produktový dizajn.

Doprava zadarmo

Jednou z najväčších výhod e-shopu je doprava tovaru zadarmo pri nákupe nad 200 €. Neplatí to, samozrejme, pre nadrozmerný tovar (s hmotnosťou nad 50 kg, dĺžkou jednej strany väčšou ako 2 m, s obvodom obalu nad 3 m). Avšak väčšina ponúkaných vecí v e-shope je štandardných rozmerov, čiže vám ich domov dovezie kuriér za poplatok 4,90 €. Doručenie nadrozmerného tovaru je spoplatnené sumou 14,89 €. Pri každom tovare máte uvedené, či je doprava zdarma, alebo sa za ňu platí. Doručenie tovaru trvá 3 až 5 pracovných dní.

Platba kartou alebo na dobierku

Na rozdiel od jediného spôsobu dopravy si môže zákazník vybrať až zo 4 spôsobov platby – dobierku (príplatok 2 €), bankový prevod, platbu kartou alebo platbu cez elektronickú peňaženku PayPal.

Ponuka tovaru e-shopu electronic-star

Registrovaní zákazníci

Ak chcete v e-shope nakupovať, môžete sa v e-shope zaregistrovať, ale môžete nakupovať aj ako súkromná osoba či firma. Registrovaní zákazníci si môžu vytvoriť zoznam prianí a aj sledovať svoje objednávky. E-shop poskytuje aj zľavové kupóny, ktoré si môžete uplatniť pri kúpe tovaru.

Výhody obchodu

Webstránka je skutočne prehľadná a ponúka množstvo podrobných informácií o predávaných produktoch. Fotografie sú detailné a vo vysokej kvalite, k mnohým produktom sú k dispozícii tiež prezentačné videá. Vyhľadať akýkoľvek druh tovaru nie je problém vďaka interaktívnemu vyhľadávaciemu políčku, ktoré prehľadáva aj popisy jednotlivých produktov. Na vybrané produkty ponúka e-shop predĺženú 3-ročnú záruku.

Značky a výhody e-shopu electrnoic-star.sk

Nevýhody obchodu

Za najväčšiu nevýhodu obchodu možno považovať nemožnosť vybrať si iného dopravcu, než kuriérsku službu SPS. Množstvo zaneprázdnených ľudí by uvítalo možnosť vyzdvihnúť si tovar osobne, či už na pošte alebo v tzv. parcel shopoch – externých odberných miestach jednotlivých kuriérskych služieb.

Reklamácie

Pokiaľ chcete tovar zakúpený v e-shope electronic-star.sk reklamovať, môžete tak urobiť prostrednístvom vyplnenia informácií na webe. Je potrebné zadať vaše zákaznícke číslo, fakturačné číslo a, samozrejme, údaje o produkte. Nakoniec dostanete potvrdzovací e-mail.

Poškodenú zásielku treba zabaliť (najlepšie do originálneho obalu) a odniesť na najbližšiu poštu alebo zavolať kuriérovi (zásielku by ste mali poistiť). Obchod po dodaní zásielku prekontroluje a v prípade výmeny, resp. dodania opraveného tovaru, poštovné hradí e-shop.

V prípade, že ste dostali poškodený tovar, musíte to ohlásiť do 48 hodín od prevzatia priamo kuriérskej spoločnosti alebo electronic-star.

Ako kontaktovať e-shop?

Telefonicky: 02/212 942 00 (Pondelok – Piatok od 8.00 do 18.00 hod.)
E-mailom: prostredníctvom online formulára na webe

Skúsenosti a recenzie

Zákazníci si pochvaľujú najmä prehľadnosť e-shopu a taktiež kvalitu vyhotovenia ponúkaných výrobkov. Spokojní sú aj s poskytovaním informácií a riešením problémov cez zákaznícku linku.

Hodnotenie e-shopu electronic-star.sk na heureke

Väčšina negatívnych hodnotení e-shopu sa týka dodacej doby. Tovar je v mnohých prípadoch dodávaný z Nemecka a to je zrejme dôvodom, prečo uvedená dodacia lehota nie je vždy dodržaná. Taktiež sa vyskytli sťažnosti na chýbajúci manuál k niektorým produktom v slovenskom, alebo aspoň českom jazyku.

Recenzie a skúsenosti s nákupom v e-shope electronic-star.sk

Výzva čitateľom

Máte pozitívne alebo negatívne skúsenosti s e-shopom electronic-star.sk? Vyjadrite ich v komentároch a pomôžte tak ostatným potenciálnym zákazníkom zorientovať sa v možnostiach a kvalitách tohto e-shopu.


Komentáre

29/11/2023 17:37
Nina Repkova

Ohrievac Wonderwall 36 bola uplne zbytocna investicia.
Tento ohrievac, ktory predstavuje revoluciu vo vykurovani,
nedokaze vyhriat ani malicku miestnost 8 m2 .
Na aky ucel to vyrabaju ?

14/12/2022 17:06
Jarka

Objednala som si tovar ,ktorý prišiel v poriadku,dodržaná bola aj dodacia doba,ibaže nevyhovovala dodaná veľkosť produktu,oslovila som operátorku electronic-star,ktorá bola veľmi ochotná ,problém bol vyriešený do 4 dní .Budem nakupovať v tejto spoločnosti aj v budúcnosti.

23/08/2022 19:47
Frantisek

Katastrofa. Túto firmu treba určite z ďaleka obísť. Objednane lehatka pri bazéne prišli PP 3 týždňoch a to by bolo super. Keby sa dala kovová konštrukcia poskladať. Som manuálne zručný vyrábam nábytok na zákazku takže vo mne problém nebol. Lehátka som reklamoval pred letom teraz už je koniec augusta a stále ich nemám. Adi budem pri bazéne ležať v decembri.

03/08/2022 10:19
Džili

Som sklamany.
Objedali sme pergolu s antracitovou konstrukciou, presne podla obrazku pri produkte a prisla hneda konstrukcia.
Čakali sme cca 10 dni.
Pisali sme im, nakolko na tento druh reklamacie nemaju formular, resp.nemaju formular na vykompenzovanie nákladov na prestriekanie, lebo čakať zasa 2 tyzdne by uz bolo aj po lete.
Same vyhovorky, ze sme si objednali v bežovej farbe.
Nebudeme to vraciať, lebo chceme si uzit leto na zahrade. Prestrek stal cca 60 eur...spreje.
Takze nikdy viac.

02/01/2022 04:59
B.D.

Dobry den.

Zial k negativnym recenziam sa musim pripojit aj ja. Do svojej domacej posilovne som si zakupil stojan na cvicenie AMAZOR H a lavicu COMPAKTAR PLUS zn. CAPITAL SPORTS od predajcu Elektronikstars.
To ze prisiel tovar dotlceny s odretym lakom je vraj u tejto firmy bezna vec. No naradi sa cvici a preto som sa stredil na zostavenie tovaru s tym ze vyskusam jeho funkcnost.

Samotny stojan AMAZOR H ---udaje co sa tyka sirky nezodpovedaju popisu na internete !!!__Stojan je siroky a klasicke Olypijske tyce s uchopovou roztecou 132cm su takmer nepouzitelne pretoze stojan tymto tyciam nedava patricnu rezervu po stranach na bezpecne odlozenie.
Zakupil som tic s rozsirenym uchopom ---cim sa vec vylepsila __Ale pozor iba zdanlivo !!! Stojan ma zle naprojektovane a hlavne nebezpecne J-_HAKY ktore su plytke cize ked ukladate do nich cinku tak mate problem trafit do haku cinku pretoze namisto do haku sa dostava nad samotny hak a narazi na samotny stojan apotom pracne cez zvar ktory je na vrchnej strane haku nakoniec sa ulozi do haku. No co je viac nez vazne J-HAKY sa nedaju do stojanu zaistit a pri nechcenom zavadeni hrozi ze sa bezne vyklopia a mozu zo stojanu vypadnut !!!!-------TOTO JE ZIVOTIU NEBEZPECNA ZAVADA -----no predajca to nema potrebu riesit !!! Stojan ma navyse krivu zakladnu co by sa u fabrickeho vyrobku stat nemalo .
Vratenie stojanu podmienuju tym aby som ho sam rozobral __co v takomto pripade nieje mojou povinnostou --a taktiez jednej osobe je to takmer nemozne pretoze sa jedna o tazke nadrozmerne nosniky co si vyzaduje asistenciu dvoch osob !!! ____NO na skladanie a demontaz je fitrma povinna v pripade potreby poskytnut technikov ktoiy vedia tovar naistalovat ____NO v Elektronik star ---technici ani nexistuju !!!!!
Firma si vyzaduje stojan poslat zabaleny v krabicich co je vzhladom na nadrozmerny tovar nemozne !!!___A pripravila ma ze inak to kurier nezoberie __co je jasne proti zakonu a iba chytracenie na ukor spotrebitela s cielom mu smejdy doslova vnutit aby nepytal peniaze naspat !!!

Co sa tyka lavicky Compaktar Plus ----sa nedala ani pslkladat ----puzdra nosnych osiek potrebnych na instalaciu sedadla a operadla mali mensi priemer ako nosne osky A nosne osky boli kratsie ako priruba ramiku do ktoreho sa vkladaju !!!
Stanovisko firmy aby som si to riesil sam pretoze Oni su technicky nemohuci vec riesit a mam si zhanat susruznikov a ze Oni mi uvolnia na repas smiesnych 35 eur.
Ako somar som sa podujal ze a dal som si zafrezovat puzdra na vlastne trovy !!!---Dodnes peniaze nemam a ked som povedal ze osky su kratke tak sa zacali vykrucat ze uz som urobil do vyrobku zasah !!! Cize ja si dam repas na vlastne trovy a Oni maju toko drzosti ze to zneuziju proti mne . Osku spravnej dlzky mi polat nevedia resp.
prislubili ze mi lavicu vymenia kus za kus a dalej uz za nic nezodpovedaju !!!-----Tu sa jedna o vyrobnu seriovu vadu cize poslanie druhej lavice nema zmysel ---no predajcu to netrapi.

Ludia NIC OD NICH NEKUPUJTE ___ich tovar je ta najpotratovejsia triedas tej najlacnejsej cinskej fabtŕiky A mozno nebudem daleko od pravdy ked poviem ze tovar ktory dvaju slovakom je ten co v inych krajinach ako snmejdy ludia vratia ___Ved co tovar nemec prebali a slovenkym trotlom ho posle a budu drzat hubu lebo ak nie stejne im peniaze nevratime ---ako som cital v mnohych recenziach-

Ved uzhnajte ja si mam teraz na vlastne trovy u sustruznikov a strojarov repasovat ich nepodarky aby sa vobec dali zlozit a boli funkcne a hlavne sa dalo na stojane bezpecne cvcit !!!!_____SU TO HAJZLI NIC OD NICH NEKUPUJTE ---vsetko mam nafotene a kontaktujem SOI nech im stopnu predaj nebezpecneho vyrobku.



17/12/2021 12:31
Rast

Od tejto firmy už nič. Dodanie do dvoch dní, tak majú napísané, prešlo desať a ešte stále nemám, čo som si objednal.

11/11/2021 11:58
Václav Facuna

Dobrý deň, z tejto firmy už ani špendlík! Na rotopéde po 2 dňoch prestala fungovať monitorovacia jednotka. Spravil som chybu a dal som to ako reklamáciu, mal som to okamžite vrátiť! Samozrejme ako inak osobne zaviesť ten šmejd do Senca. Zhruba po 30 dňoch mi prišiel úplne nový kus ale bez madiel na ruky a opierky na chrbát, ktoré som mal zaplatené v objednávke. Takže opať reklamácia. Po 3 týždňoch mi prišla opierka aj s madlami, ALE BEZ ŠRÓBOV!!! Katastrofa nemecká. Nikdy viac.

20/09/2021 20:37
Tomáš Varhalič

Nekvalitný a predražený tovar.
AUNA Clubmaster fungoval cca 5 minút, potom zadymil a bolo po zábave. Celkové spracovanie výrobku bolo mizerné.

04/08/2021 10:09
doroi

Objednaval som uz treti, ci stvrty krat, a stale katastrofa. Dodanie tovaru viac ako dva tyzdne, teraz cakam uz 3 tyzdne. Pri reklamacii vzdy len nejaky uklidnujuci rozhovor - vsetko bude dobre, treba cakat. Ziadne riesenia, terminy, zodpovednost tu vobec neplati. Cudujem sa, ze v tejto dobe moze takto jedna spolocnost vobec este fungovat. Pripada mi to na sposob smejdov....Kup, a pokorne cakaj, zasahovat do problemu, reklamacie, atd. nehrozi, nedovolate sa nikde pravdy ani riesenia. Vzdy to pocuje a tam to aj zhasne u kontaktneho cloveka na HOT-LINKE, ktory neplnie ale ziadnu ulohu okrem vypocutia, a nasledne vraj sa niekde niekoho opyta, co je so zasielkou. Och och, v tejto dobe takto pokorne a bezmocne cakat na tovar, a bez komunikacie, bez dodrzania terminov a ich obchodnych parametrov? Budem cakat dalej, alebo stornujem uz zaplatene objednavky a ELECTRONIC STAR uz vic nie.....

31/12/2020 16:08
Tatiana

Skúsenosť s Klarsteinom opísaná v hodnotení p. Bolčovej je ako cez kopirák s mojou zlou skúsenosťou. Ja som vstavanú ruru klarstein ani nezapla, jednoducho vôbec nefungovala. Po mnohých pokusoch dovolať sa operátora, mi konečne dvihol telefón jeden z nich. Po minúte mojho monológu, telefon jednoducho zlozil. A to je taktika aj dalších jeho kolegov-operátorov. Technikovi do Senca som volala 7 dní, okrem autom.hudby tam nikto nedvíha, čo je skúsenosť aj iných zákazníkov. Po týždni mi dvihla operátorka Tereza, tá mi pomohla objednať kuriera, za čo jej dakujem. Elektronicky som uplatnila reklamáciu 25.11.2020. Ruru som zabalila do krabice, kartonov a fólie. Kurier ju prevzal na prepravu 7.12.2020. Prišla mi SMS, že moju reklamáciu zaevidovali v ich systéme 18.12.2020. a že moja reklamacia mi bola uspesne zaslana 22.12.2020. Ak neobdrzim tovar, mam kontaktovat elektronic star. Do 31.12.2020 som nic neobdržala. Zjavne táto firma ignoruje 30 dňovú lehotu na vybavenie reklamácie a z toho vyplývajúce nároky klienta. Aj zverejnené hodnotenia a komentáre svedčia o absolútne zlých skúsenostiach zákazníkov s Klarsteinom a spol. a mňa presvedčili, že od takých firiem si nikdy nič neobjednám. Uvidiím kedy a v akom stave a či vôbec mi vstavanú rúru doručia, To, že vianočné pečenie som toho roku nemohla absolvovať, je zjavne len môj problém.v každom prípade sa obrátim na SOI, lebo komentáre jasne hovoria o nekalých praktikách tejto firmy voči klientom, ktorí sú takí drzí, že sa opovážia reklamovať nimi zaplatený tovar.

31/12/2020 12:48
Igor Bača

Dobrý deň. zakúpil som štyri ks. Klarstein Wonderwall Air 36, ktoré neviem naprogramovať, skúšalo to aj niekoľko mojich priateľov. Návod na programovanie termostatu je veľmi stručný a nezrozumiteľný. Váš technik vôbec nedvíha telefon a nedá sa s ním spojiť . Dobre by bolo keby ste mali návod na programovanie podrobnejší a nejaký videozáznam ohľadom programovania, aby aj bežný ľudia zvládli programovanie.

04/12/2020 13:23
Marta

Kupila som internetove radio ONECONCEPT. Ovladac k radiu absolutne nefungoval. Vykonala som reklamaciu zaslanim ovladaca na adresu Berlin Brand Group Senec a ovladac mi vratili po tyzdni v rovnakom stave neopraveny-nefunkcny. Telefonicky sa dovolat nie je mozne. Zakazdym 15 minut vyhrava hudba a nikto to nedviha. Na e-mailovu komunikaciu nie je ziadna odozva. Nakupila som v tejto firme internetove radio ONECONCEPT avsak pouzivat sa da len manualnym ovladanim. Som velmi sklamana a urcite neodporucam tento obchod po mojej skusenosti.

11/11/2020 16:49
Linda Adamkovičová

Cez túto firmu som si objednala tovar, avšak, musela som ho vrátiť. Komunikovala som s pani Terezou L., ktorá sa správala maximálne nevhodne. Žiadny profesionálny prístup. Na moju požiadavku neodpovedala relevantne a keď som to s ňou spätne komunikovala a žiadala o vyjadrenie k mojej otázke odpísala mi len OK. Takto sa komunikuje s klientom? Nakoniec mi spoločnosť už vyše 2 týždňov nevrátila peniaze ako úhradu za náklady spojené s vrátením tovaru. Už 2x som im volala a pán na telefóne je taktiež veľmi nepríjemý, rozpáva sa s odmeraným tónom. Povedal, že mi peniaze poslali, ale do dnešného dňa nemám nič.
VEĽKÁ NESPOKOJNOSŤ a neodporúčam !

08/10/2020 14:04
Anna Vodová

Dobrý deň
Veľmi oceňujem prácu p.Vrbu ktorý s ochotou a profesionálne vybavil rýchlo a promtne moju reklamáciu,
Ďakujem Vodová

03/09/2020 10:36
Veronika Bolčová

Neskutocne co sa deje v tej firme!po 2 mesiacoch pouzivania vstavanej rury klarstein jednoducho prestalq fungovat.ruru sme zabalili do krabice,este sme okolo krabice dali kartony a popreliepali to.najprv s vyzdvihnutim tovaru sirobili dobry den,kazdy den mal chodit kurier a toto s nami robili 4 dni.nakoniec bez ohlasenia iba auto zastalo pred domom a vyzdvihli tovar.po par dnoch mi prisla sms sprava ze reklamacia vybavena a odoslana a ze ak tovar nepride do 2 dni nech sa ozvem.opat sa tak nestalo tak som volala kde je problem.prvy telefonat ze je tqm poznamka ze som si neprevzala tovar a bola reklamacia poslana spat,co je nemozne pretoze kazdy den sme boli doma a cakali na kuriera.volam druhy krat ci to uz poslali a oni ze rura je rozbita,nesplnili sme reklamacne poriadky je to neopravitelne.tak sakra,najprv ja si neprevezmem uz opravenu ruru a potom mi povedia ze som ju zle zabalila a rura sa rozbila cestou ku nim?to je ako mozne ze mi ju potom chceli poslat rozbitu naspat?ta rura rozbita nebola ked odchadzala!!!!

24/07/2020 11:21
Peter

Po prečítaní recenzií som sa obával niečo objednať.....ale nakoniec som si objednal.
Na moje milé prekvapenie mi tovar prišiel tak, ako majú napísané ,,DO 6.-pracovných dní, bol pedantne zabalený a nebolo nič poškodené (tovar obsahoval okrem iného aj 4 ks sklenených podstavcov) tak som sa bál rozbitia alebo prasknutia.
Platba kuriérovi prebehla v pohode- v hotovosti.
UVIDÍME NABUDÚCE....... ale nebudem sa báť si u nich objednať aj inokedy..... DOPORUČUJEM tento zahr. eshop :)

22/07/2020 22:06
Andrej

UNTERWASSERMANNI! Ja som reklamoval tovar 12.12.2019, kurier vyzdvihol tovar a nic. 30-dnova reklamacna lehota uplynula bez povsimnutia. Tak som spustil kolobeh telefonatov a mailov, a to nie len so Slovakmi, ale bol som donuteny komunikovat aj s Nemcami priamo (rovnake tupela ako Slovaci). Ani sa.mi nechce dozpisovat, co vsetko som s nimi zazil, co vsetko mi natarali a co vsetko na mna skusili. Pomohlo az bububu, ze to poriesim cez SOI (i ked to by bola rovnaka pakaren, kedze tam su take iste tupela) a fakt, ze som pravnik. Tak sa posnazili a novy tovar mi prisiel 07.07.2020!!! Reklamaciu vybavovali 7 mesiacov! Na tento obchod by sa mali pozriet kompetentne organy. Vela napovie aj vypis z obchodneho registra.

22/07/2020 22:06
Andrej

UNTERWASSERMANNI! Ja som reklamoval tovar 12.12.2019, kurier vyzdvihol tovar a nic. 30-dnova reklamacna lehota uplynula bez povsimnutia. Tak som spustil kolobeh telefonatov a mailov, a to nie len so Slovakmi, ale bol som donuteny komunikovat aj s Nemcami priamo (rovnake tupela ako Slovaci). Ani sa.mi nechce dozpisovat, co vsetko som s nimi zazil, co vsetko mi natarali a co vsetko na mna skusili. Pomohlo az bububu, ze to poriesim cez SOI (i ked to by bola rovnaka pakaren, kedze tam su take iste tupela) a fakt, ze som pravnik. Tak sa posnazili a novy tovar mi prisiel 07.07.2020!!! Reklamaciu vybavovali 7 mesiacov! Na tento obchod by sa mali pozriet kompetentne organy. Vela napovie aj vypis z obchodneho registra.

22/07/2020 22:06
Andrej

UNTERWASSERMANNI! Ja som reklamoval tovar 12.12.2019, kurier vyzdvihol tovar a nic. 30-dnova reklamacna lehota uplynula bez povsimnutia. Tak som spustil kolobeh telefonatov a mailov, a to nie len so Slovakmi, ale bol som donuteny komunikovat aj s Nemcami priamo (rovnake tupela ako Slovaci). Ani sa.mi nechce dozpisovat, co vsetko som s nimi zazil, co vsetko mi natarali a co vsetko na mna skusili. Pomohlo az bububu, ze to poriesim cez SOI (i ked to by bola rovnaka pakaren, kedze tam su take iste tupela) a fakt, ze som pravnik. Tak sa posnazili a novy tovar mi prisiel 07.07.2020!!! Reklamaciu vybavovali 7 mesiacov! Na tento obchod by sa mali pozriet kompetentne organy. Vela napovie aj vypis z obchodneho registra.

26/03/2020 18:51
ján maslan

Nemci posielajú namiesto horko-vzdušného hrnca internetové rádio!!!haaaa Haaa

26/03/2020 18:46
ján maslan

NEKUPOVAŤ , s touto firmou mám obrovské problémy. Prišiel mi úplne iný tovar ako som si objednal . Na druhý krát sa to podarilo , ale tovar po troch dňoch začal vykazovať vady a po týždni nefunkční.Jedná sa o Klarstein VitAir Turbo Smart Heißluftfritteuse rot . Určite firme electronic-star sa vyhnite oblúkom!!!!
Na uvedené vady som poukázal tu je odpoveď , citujem :
"Nech sa páči, dajte podnet na SOI, máte 2 naše produkty, ste vulgárny a nespolupracujete.
Bohužiaľ , nedá sa komunikovať.
s pozdravom"

24/03/2020 09:32
Marianna

Neobjednavajte cez túto stránku. Pred rokom sme objednali krb ktorý nám ani do 2 týždňov neprišiel keď sme volali prepajali si nás medzi sebou 4 ľudia a náramne sa na tom zabávali. Teraz omylom zvlhčovač vzduchu.... Rovnaký problém neurobíte chybu ako my

22/12/2019 21:57
Alena

Objednala som tovar 13.12. telefonicky. Tovar mi povedali, že je skladom a do Vianoc určite príde. Pre istotu som ta zavolala asi o 5 dní.. Pracovník ich e-shopu sa smial a to sú hovory nahravané... Vraj ko oni mali vedieť, že na skade v Nemecku nie sú... Ešte, že som to nezaplatila vopred... Takže tento obchod nikdy viac.

15/12/2019 11:56
Miro Vetter

Kupil som tu bluetooth reproduktor , podla eshopu vyrobok vysokej kvality . Po zapnuti , bez signalu a pri stiahnutej hlasitosti na nulu sa ozyvali zo zariadenia rozne pazvuky a brum. Remeselne spracovanie skrinky tiez nevyzeralo na vysoku kvalitu . Zariadenie mi vymenili za iny kus . Este horsi .....

11/12/2019 06:17
Miloš

Objednal som si tovar, ktorý aj prišiel. Jeho funkcie boli pre mňa nevyhovujúce. Tak som ho okamžite čistý zabalil a nepoškodený odoslal naspäť.
Všetko prebehlo v poriadku a aj sme ti to odkonzultovali. Prišla my informácia o vrátení peňažných prostriedkov na môj účet. Číslo sme tri krát skontrolovali, je v poriadku, ale do mesiaca nič neprišlo. Stále počúvam iba strohé výhovorky, ale žiadne vrátenie peňazí sa nestalo. Vidím týmto electronic. star, ako nespoľahlivú a zavádzajúcu spoločnosť.

12/11/2019 14:57
Redakcia TopByvanie.sk

Dobrý deň pani Kostková,
neskúšali ste osloviť web https://www.klarstein.sk/? možno by vám mohli pomôcť s pozáručným servisom, keďže predávajú výhradne značku Klarstein.

06/11/2019 13:51
Eva Kostková

Dobrý deň, chyba pozáručný servis mam doma 350e kuchynský robot a môžem naňho len pozerať keďže značku klarstein predáva iba elektronic star a ten mi opraviť ich výrobok po záručnej dobe nevie a iný servis nemá k tejto znácke súčiastky. ????

Pridať komentár

Pozrite si aj ďalšie obchody

Hodnotenie článku:
(88%)