GEIS – recenzia a skúsenosti

Dlhoročnými skúsenosťami s prepravou zásielok sa môže pochváliť aj firma Geis, ktorú v roku 1945 založil Hans Geis. Na slovenskom trhu pôsobí od roku 2006 a radí sa medzi popredných poskytovateľov prepravných a logistických služieb.

Geis Global Logistic dizajn webu

Spoločnosť má 8 pobočiek po celom Slovensku a ponúka celý rad služieb.

Ponúkané služby

K najznámejším patrí, samozrejme, balíková preprava (Geis Parcel SK), využiť môžete aj možnosť prepravy paletových a kusových zásielok, celovozovú prepravu, kontraktnú (Geis SK) či dokonca leteckú a námornú prepravu.

Čo sa balíkovej prepravy týka, ponúka je nielen vnútroštátnu, ale aj medzinárodnú balíkovú prepravu. Spoločnosť využíva tzv. HUB systém (centrálne prekladisko s triediacou technológiou, ktorým prechádzajú zásielky z celej republiky), kde sa zásielky triedia a zasielajú do cieľových miest.

Cena prepravy

Geis sa riadi heslom jeden kus = jedna zásielka, to značí, že môžete poslať koľko balíkov chcete, každý sa bude rátať ako jedna zásielka. Maximálne rozmery balíka sú 80 x 60 x 200 cm (šírka x výška x dĺžka), max. hmotnosť zásielky je 50 kg.

Gies vnútroštátna preprava

Ceny sa mierne líšia od toho, či budú zaslané na firemnú alebo na súkromnú adresu. Za 1 kg balík to s DPH činí 7,16, resp. 8,36 eura. Cena prepravy zahŕňa vyzdvihnutie zásielky, ručenie do výšky 2 500 eur, report o zásielkách. V prípade, že zadáte mail zákazníka, bude mu zaslané info o doručení zásielky na mail, ale tiež dostane SMS. V prípade, že zákazníka nezastihnú, pokúsia o opakované doručenie nasledujúci deň (v cene prepravy sú zahrnuté dva pokusy o doručenie). K službám patrí aj doručenie za prvé uzamykateľné dvere a potvrdenie o doručení.

Sledovanie zásielok

Geis sa taktiež možnosti Sledovať zásielku nevyhýba. Stačí len na stránke zadať číslo zásielky a zakrátko budete vedieť, kde presne sa nachádza.

Geis balíkové zasielky

Komunikácia

Spoločnosť by mala príjemcovi zaslať email a SMS o expedícii zásielky, ale taktiež správu o doručení v daný deň s časovým oknom, kedy máte zásielku očakávať. Je to vcelku praktické, pretože už deň vopred viete, že vám balík príde.

Aké sú vaše skúsenosti?

Geis si niektorí pochvaľujú a nedajú na dopravnú spoločnosť, niektorí s ňou majú zlé skúsenosti a vôbec ju neodporúčajú. Neprejavili spokojnosť s rýchlosťou doručenia a ani s komunikáciou kuriérov.

Podeľte sa s nami o svoje skúsenosti a pridajte hodnotenie. Ako posudzujete:

  • ústretovosť,
  • komunikáciu,
  • dochvíľnosť,
  • stav zásielky,
  • cenu,
  • ponúkané služby?

Komentáre

14/10/2024 14:24
Zita

Už druhý deň zbytočne čakám na balík. Prvýkrát ma deň predtým upozornili emailom, ale balík neprišiel. Potom som dostal ospravedlňujúci e-mail, že bude doručený nasledujúci deň. Teraz čakám doma, ale ani dnes mi tovar nedorazil. Chatovala som s operátorom GEIS - lebo telefonicky sa nedá - povedal, že dnes ani nepríde, márne čakám, možno zajtra. Už som si zobrala dva dni dovolenky zbytočne, ale zatiaľ mi to nedoručili. Požiadal som operátora, aby to doručil po 14:30, ale nemôže to urobiť. Taká je spoločnosť GEIS? Som veľmi sklamaná.

01/06/2024 13:28
Em

Sofer spolocnosti Geis mi viezol tovar kupeny cez jednu online predajnu, ale kvoli vetvam z konarov stromov na pristupovej ceste, odmietol ist k az k mojmu domu, ktory je situovany na kopcovitom terene a preto mi vylozil paletu s 730kg dole na ceste, lebo on si nenecha potrhat plachtu na vlecke. Dufam, ze to bolo posledny krat kedy som sa stretla s takou nehoraznostou a podmienkami sofera ako ma vyzerat cesta a konare stromov do akej vysky nesmu siahat. A dalej ta krutost, nechat dvom zenam paletu s 730kg nech si s nou nalozia ako chcu. Nase domy na ulici by nikdy neboli postavene, keby sa takto prepravne firmy chovali.
Ci je cela firma Geis zla, to si nedovolim tvrdit, ale moja skusenost bola neprijemna a sposobila komplikacie.

25/07/2023 17:29
Patrícia

Verím, že práca kuriéra nie je ľahká. ALE! Po prvé, ráno mi volal a povedal, že bude tu o 13:00. Ja som však balíček dostala až o 17:15 a keď som sa ho predtým snažila kontaktovať, ani telefón mi nebral. Po druhé, som veľmi nespokojná, sklamaná a naštvaná. Zaplatila som 20 eur za doručenie a ako žena som ostala úplne sama s obrovským balíkom, ktorý som evidentne nevedela ani len milimeter posunúť. Keď dorazil, potiahol svoj vozík k dverám a nezostala mi ani šanca, aby som ho požiadala o pomoc. Doslova sa zdrhol a ja som stála pred dverami s obrovským balíkom vedľa seba a snažila sa zohnať niekoho, kto by mi pomohol dostať obývaciu stenu s paletou na 3. poschodie. Akože ďakujem za nič.

19/07/2023 21:17
Štrenger

nepaci sa mi ich pristup.platba v hotovosti a že termin dodavky oznámia najneskor v deň doručenia.

05/12/2022 15:37
Iva

Zatiaľ zakaždým problém, no a dnes sa to opäť len potvrdilo, 1.12.2022 mali doručiť zásielku, samozrejme ani obraz,ani zvuk,voláte zistujete, vraj mal vodič nehodu. Ok doručia v pondelok 5.12.,opäť nič, voláte, riešite, samé výhovorky, jeden nevie, čo povie druhý....Nakoniec vám pošlú info,že vodič aj závozník sú PN...Aha, ja teraz čo mám robiť, si osobne prísť pre zaplatenú chladiacu vitrinu,či ako???

05/12/2022 15:33
Iva

Zatiaľ zakaždým problém, no a dnes sa to opäť len potvrdilo, 1.12.2022 mali doručiť zásielku, samozrejme ani obraz,ani zvuk,voláte zistujete, vraj mal vodič nehodu. Ok doručia v pondelok 5.12.,opäť nič, voláte, riešite, samé výhovorky, jeden nevie, čo povie druhý....Nakoniec vám pošlú info,že vodič aj závozník sú PN...Aha, ja teraz čo mám robiť, si osobne prísť pre zaplatenú chladiacu vitrinu,či ako???

09/11/2022 19:44
Filip Štiglic

Neviem, či negatívna skúsenosť závisí od vodiča, jeho nálady, alebo od okresu, ale za okres Senec som spokojný. Tovar došiel nepoškodený, mierne meškanie oproti avízovanému času je pochopiteľné vzhľadom na rannú dopravu, našli sme aj kompromis s ohľadom na komplikovanejšiu situáciu miesta doručenia zásielky. Telefonát som obdržal ráno v deň doručenia, ale bez prekvapenia, keďže som si zásielku sledoval a bol som pripravený aj na tento scenár. Celkový dojem teda pozitívny, hlavne vďaka vodičovi.

11/09/2022 12:55
Tibor

tak isto ako ľudia predo mnou, zlá skúsenosť s vodičom, problém nastal so zle zadanou adresou, ale nie z mojej strany, samozrejme zastal a vyvolával v susednej dedine ale na dobrom čísle domu.. Kontrolujem vo Fa či som sa pomýlil ja, ale nie, nedal si vysvetliť, 99% kuriérov nájde na šupe, asi majú bordel vo svojom systéme zadávania adries, ale zato nemusí byť nervozny na zákazníka, že on má na vykládku 15 min, pritom stál na zlej adrese. Keď dorazil na správnu, čakal ho môj otec a samozrejme si zlyzol všetko, čo aj ja do telefonu. Doniesol mi sušičku, ktorú ani nevedel vyložiť a trafiť na plošinu. Všetka česť šikovným a perspektívnym kuriérom.

26/08/2022 15:37
Tina

NIKDY VIAC! NAJHORSIA PREPRAVNA SPOLOCNOST!svojich kurierov a sliepocky na infolinke posielajte na IQ testy!!! Alebo zbalte svoju spolocnost a chodte viete kam!HANBA

24/07/2022 22:44
Milos

Je dobrym zvykom oznamit, ze tovar bude dodany napr. zajtra a nie v dany den tesne pred dodanim. Najhorsie je, ze tovar Vam vylozia na starej prehnitej jednorazovej palete, ktoru sa samozrejme neobtazuju odniest, kedze sa vyhovaraju, ze paleta nie je ich (samozrejme, ze je kedze zabezpecuju paletovu prepravu). Paletu nasledne musite nejak zlikvidovat na vlastne naklady. Otrasne sluzby, zial niektori predajcovia nabytku ich maju ako jedinu moznost prepravy. Ak by sa dalo vybrat urcite by som si zvolil inu moznost

23/06/2022 13:44
Peter

Zatial definitivne najhoria skusenost s kurierom Geis. Arogantny neochotny clovek. Odmietol potiahnut tovar mimo cestu, ze sa to neda, nakoniec som to urobil ja bez problemov. Vyhodene peniaze za takuto prepravu!

30/05/2022 15:28
Milan

Dobrý deň. Prevádzkujem kamenný obchod a eshop. Moje osobné skúsenosti s GEIS-om - katastrofa. Podľa mńa poskytujú najhoršie služby na slovenskom trhu, kuriéri neochotní, večne ufrfľaní, všetko je problém. Možno spoločnosť samotná ako taká nie je zlá, ale kuriéri sú predsa v prvom kontakte so zákazníkmi. Nedoporučujem využívať ich služby. Milan

25/05/2022 13:37
Martin

V daný deň ráno o 7.02h mi prišiel email "dnes vám doručíme zásielku" od tejto spoločnosti. Dobierka sa dala vyplatiť iba v hotovosti a nebola malá takže som si musel ísť vybrať peniaze do susednej dediny nakolko u nás nieje bankomat. Telefonát ani sms od kuriéra som neobdržal do 14tej hodiny pokým som mu nezavolal ja...aj to šofér nezdvihal a volal mi o hodinu na to ze zasielku mi dnes nemôže doručiť lebo ževraj sa mu to nezmestí do auta. Ze on ju dovezie na druhý deň. Volali sme na centrálu, ako je možné ze mi dnes kurier nedovezie balík ktorý som mal objednaný a dosiel mi email na dnes aby som bol doma, musel som si zobrat dovolenku aj s kolegom z prace nakolko zasielka mala 80kg a len tak ju nezoberiete na ruky. Pani nám povedala ze je to možné ale že kuriér to dovezie az na ďalší deň, a to majú iba 1 auto na daný okres? Že nie ale všetky autá su v teréne! Kuriér došiel na druhý deň na 12 tonovomnakladnom aute o 9tej rano a iba s mojím balikom, nech mi nik nehovorí ze krabica 50x50cm sa do takéhoto auta nezmestila....za mna NESPOKOJNOSŤ a neodporúčam túto spoločnosť Geis s.r.o. neochota, zlá komunikácia a aby sa v dnesnej dobe nedalo platiť u kuriera kartov tak to sa môže daná spoločnosť hanbiť!!

09/03/2022 17:47
Barbora

Velmi zla skusenost. Pol hodinu pred dorucenim zavolal kurier, ze prinesie zasielku. Zasielka v relativne vysokej sume, ktoru nie je jednoduche vybrat z bankomatu. A platba mozna len v hotovosti. Mohli nas aspon rano upozornit, ze nam v ten den bude zasielka dorucena.

09/03/2022 17:47
Barbora

Velmi zla skusenost. Pol hodinu pred dorucenim zavolal kurier, ze prinesie zasielku. Zasielka v relativne vysokej sume, ktoru nie je jednoduche vybrat z bankomatu. A platba mozna len v hotovosti. Mohli nas aspon rano upozornit, ze nam v ten den bude zasielka dorucena.

08/03/2022 14:48
Anton

Pozor na firmu Geis. Vodic sa ma snazil donutit podpisat prevzatie objednavkuy v plnosti, aj ked polovica tovaru chybala. Nechcelo sa mu cuvat, lebo siel este do Senca, takze 900 kg paletu (podla operatortky Geis) si mam prenosit sam za prve uzamykatelne dvere.

09/02/2022 09:33
Marta

Skúsenosť s fi GAIS. 8.2.2022 nám o 6,45 hod ráno tel. kurier, že nám vezie zásielku. Myslela som si že môžem platit platobnou kartou, ale mi bolo povedané že nie a hotovosť som doma nemala o čom som informovala kuriera že idem vybrat či by sa mu nedalo príst trošku neskoršie. Len čo som sa obliekla utekala som do bankomatu vybrat peniaze vzdialeného 1,5 km a 7,15 hod som mu volala že peniaze už mám môže príst. On mi odvrkol že je už na ceste do Prievidze. Nepovedal mi že sa už nevráti a zásielku vrátil na sklad. Nikdy viac GEIS

07/10/2021 14:33
Anton

Nespokojnosť!!!
Vo firme Aquaterm som objednal tovar, ktorý súrne potrebujem na stavbu. Sľubovali mi, že ho doručia do 24 hodín spoločnosťou Geis. Na tento deň som zobral dovolenku aby som prevzal zásielka. Keďže zásielka neprišla volal som 15x na Geis linku 18 181 a stale bolo obsadené. Na sledovaní zásielok ukázalo že je stále ná depe a že je "Nedostatok miesta na vozidle". Čo majú len jedne vozidlo? Na ďalší deň som zobral dovolenku a zas to isté! Tovar zostal na depe. Napísal som im mail, prečo zásielka nebola doručená do 24h keď na ich stránke uvádzaju "Naša spoločnosť doručuje balíkové a paletové zásielky štandardne nasledujúci pracovný deň po vyzdvihnutí zásielky od odosielateľa v celej Slovenskej republike".
Znovu som volal na linku a na 8x sa ozvala páni a na moje sťažnosť odpovedala "Pokiaľ nie ste platiteľom prepravy, obráťte sa priamo na platiteľa, ktorý s nami sťažnosť vyrieši" a položila telefón. A už som bol "odbavení".
Neskôr mi prišiel aj mail a krátka odpoveď od Zsolnaiová Anna - Pracovník zákazníckeho centra "Naša spoločnosť má obvyklú dobu doručovania zásielok." ????
Ak zásielka nepríde do 72h ruším objednávku a zmením dodávateľa, pokiaľ on nezmení dopravu!

18/09/2021 15:02
Jozef

S termínom dodania nebol problém, telefonická komuniká ohľadom privezenia tovaru tiež OK. Toto je ale jediné plus. Tovar prišiel prvý krát značne zdeformovaný, Po reklamácii prišli po tento tovar a priviezli nový. Ten bol tiež poškodený manipuláciou pri prevoze, ale podstatne menej. To som už ani nereklamoval, Zasa by som zabil čas a radšej som si to dal opraviť známemu. So službami (aj s pracovníkmi) som krajne nespokojný!!! Určite už nikdy nepoužijem služby GEISu.

08/09/2021 11:53
Monika

Ja som spokojná … pán kuriér Hradecky ochotný sa dohodnúť na case doručenia … ako sľúbil tak aj prišiel … tovar bol doručený v poriadku nepoškodený … takze dávam palec hore

13/07/2021 10:57
Zuzi14

Najhoršia spoločnosť! Od rána čakáme na balík, a potom zistíme, že kuriér už aj odišiel od nás. Vôbec sa nám nesnažil dovolať, alebo sme nedostali ani sms správu, že vôbec v ktorý deň príde. A čakáme narodeninový darček.
Keď kuriérska spoločnosť, tak Geis ani v najhoršom sne nie! Radšej si nekúpim nič.

11/07/2021 15:57
Denisa Pribulova

M9ha skusenost s kurierskou sluzbou nie je dobra.Tazka komunikacia snimi.Kontaktovala som ich.ze som odcestovana a aj tak mi viezli sedacku z Aska.Potom sa mi snimi podarilo dohodnut iny termin.Naco ma kontaktovali.ze sedacku pri prevoze poskodili a vratia ju Asku.No a ake bolo moje prekvapenie.ked na druhy den sedacku doviezli zabalenu poriadne celofanom.Pytala som sa kuriera ze ved ste volali ze je poskodena.no on vraj o nicom nevie..Z vonka nic nebolo vidiet.tak ja ze je v poriadku.Az ked sme sedacku odmotali od kopy celofanu sme zistili ze predna casr ekokoze je vytrhnuta.Takze tuto firmu absolutne neodporucam!!!!A ak nepochodim u Aska budem od nich vymahat za poskodenu sedacku peniaze.Hnus

10/03/2021 10:21
Dana

Pripájam sa k nespokojným zákazníkom. Dnes o 10 h volá kuriér, že či sme doma. Do 9 h čakal manžel naschvál doma, či príde nejaký oznam, či dnes budú doručovať. Neprišlo samozrejme nič. Keď som mu oznámila, že nikto nie je už doma, spustil na mňa, že to si ako predstavujeme, že jemu to zaberá celé auto. Neskutočne drzý a ešte kričal. Keď som sa ho spýtala, či sa poobede nebude vracať, opýtal sa o koľkej. Ja že o 14. On že to už nepracuje, to je už doma. Určite napíšem sťažnosť do spoločnosti sťažnosť na tohto kuriéra.

09/03/2021 11:02
Viera

Pridám sa tiež ako nespokojný zákazník. Kuriér doviezol chladničku výška 186 cm, nijaké zabezpečenie proti pádu a samozrejme chladnička spadnutá po šírke auta, poškodená. Odmietli sme prebrať , katastrofa !!!

12/02/2021 09:19
Michaela

Tak dnes mi bola dokončená zásielka. Komunikácia výborna s kuriérom Frnka . Veľmi milý ústretový pán a veľmi ochotný človek. Veľká vďaka

09/12/2020 11:12
eMKejx

katastrofa. kurier mi volal pred 11tou ze ma pre mna balik, ze 2x zvonil ale nikto mu nedviha. Ano, lebo ja som na inej adrese v tom case v praci. Nedostal som rano ziadnu notifikaciu ze mi bude nieco dorucovane (odosielatel zrejme nedal v preprave...). OK, beriem. Tak som sa s dotycnym kurierom dohodol ze JA za nim vycestujem kde sa mu bude dat najlepsie, tak tam pridem a ze kedy mam volat, tak vravi skuste tak za hodinu, dve, ze este ma to sidlisko kde ja byvam ze tu este urcite bude vtedy. Dobre. Tak ho volam o hodinu, je 12 hodin, kurier nedostupny, volam asi kazdu pol hodinu, kurier nedostupny, absolutne sa mu uz nedalo dovolat v ten den. Rano druhy den volam cislo "dobry den, zijete?" on vazeni o 12tej skoncil trasu, pritom o 11 aj daco mi povedal, volajte mi o hodinu, dve, cisty kkt! O 12tej PADLA, chapete?! zmrd. A samozrejme ze som musel zase ist za nim, ale on uz vedel o aky balicek sa jedna, jemu uz tel cislo na displeji mobilu ukazalo a on uz vedel na druhy rano ze ja mu volam, len ze mna ma niekde dolu lebo to je balik zo vcera ze co mu zostal a ma tam nahodene uz dnesne, takze az okolo obeda som sa knemu dostanem, takze tak. A prave teraz zase riesim pracovny zasielku v ramci firmy mame zmluvu ZIAL s Geisom v CR/SR a zasielku z Prahy na Slovensko nam od 4.12. dorucuju stale len v Prahe, zasielka sa niekam nalozi a uz 3x vrati a vylozi na to iste miesto, no su oni normalny?!

08/06/2020 12:15
Jozef

ABSOLÚTNE NAJHORŠIA DORUČOVATEĽSKÁ FIRMA NA SLOVENSKU. Musím povedať, že z Číny (z Aliexpressu) vám skôr príde balík, ako z tejto pseudo-kuriérskej firmy. Na doručenie malej mrazničky som čakal 8 dní. Vodič mi povedal, že 8 dní je ešte super, lebo niektorý ľudia čakajú aj 3-4 týždne. Vraj Geis má problém len s Alzou, ale mňa ako zákazníka to absolútne nezaujíma. Geis - NIKDY.

07/05/2020 15:07
Straka

Po 15tich dňoch stále nedoručená zásielka ktorá mala byť na druhý den doručená.
4x urgovaná po telefone. Oni stratili v svojom depe vo Zvolene štítok z balíka a dalej ich nič nezaujíma. Odosielatel im poslal presne fotku toho balíka aj ako ho nakladali do GEIS auta a aj tak žiadna akcia zo strany GEIS, Za 2 týždne aby nevedeli nájsť miešačku na beton v sklade??? ked k tomu majú ešte aj presnú fotku ako vyzerá zabalená??? Neskutočné, hanba celá firma, nikdy viac!

07/05/2020 15:06
Straka

Po 15tich dňoch stále nedoručená zásielka ktorá mala byť na druhý den doručená.
4x urgovaná po telefone. Oni stratili v svojom depe vo Zvolene štítok z balíka a dalej ich nič nezaujíma. Odosielatel im poslal presne fotku toho balíka aj ako ho nakladali do GEIS auta a aj tak žiadna akcia zo strany GEIS, Za 2 týždne aby nevedeli nájsť miešačku na beton v sklade??? ked k tomu majú ešte aj presnú fotku ako vyzerá zabalená??? Neskutočné, hanba celá firma, nikdy viac!

21/04/2020 13:55
Martina

Vôbec nie som spokojná z ich službami. Nakoľko môj balík poslali už druhýkrát k odosielateľovi. Prvýkrát bolo, že kuriér nenašiel adresu a bolo napísané, že ma nezastihol doma. Minulý týždeň som čakala na doručenie druhýkrát od adresáta. No kuriér poslal sms až o 13:30 kedy príde. Ja nemôžem sedieť celý deň, keďže aj chodím do práce. Tak som sa sním dohodla na pondelok 20.4. Preistotu som volala aj na centrálu a dohodla aj s nimi. Včera čakám doma cely deň a nedalo mi to tak som zas volala do centrali čo je s balíkom a oni odpovedali, že je naspäť odoslaní do Košíc k odosielateľovi. Tak sa pýtam či sa sms nedajú poslať skôr napr. o 10h ako to majú iné spoločnosti? Alebo prečo, keď vám človek zavolá a ešte je to aj nahravane a dohodne sa na druhom termíne, kedy vie že bude poobede doma a vy poviete v poriadku není problém a zase nič. Viem pochopiť, že je teraz momentálne táto situácia s Covid 19 zložitá. Ale myslím si ak si človek za tu službu aj zaplatí mali by ste k tomu aj tak pristupovať. Takže s Geis som skončila.

16/04/2020 07:51
Alena Rumanová

Tak túto firmu už nikdy v živote. Budem si dávať velikánsky pozor na objednávky v spoločnostiach, ktoré s touto firmou spolupracujú. Absolútne nezodpovedný a nespoľahlivý prístup. Od 23.3 mi doručujú balík (dnes je 16.4). Podľa trackingu mi ho vraj už skúšali doručiť, ale nezastihli ma doma, pričom od 16.3 som bola mesiac doma na PN-ke, takže som bola vkuse doma. Žiadna SMS ani mail o doručení, na e-maily neodpovedajú a telefónne číslo na pobočku v Žiline nemám. Ich automatický kontakt 18181 mi je tak na dve veci... Balík je už zaplatený a teda nebola nízka suma a ja sa k nemu nemám ako dostať, lebo firma, kde som to objednávala zaplatené má a GEIS sú kokoti, ktorým je to jedno... Odosielanie vašej zásielky urgujeme na pobočke - je jediná odpoveď, ktorú som od nich dostala.. Na smiech celá táto firma.

10/04/2020 20:30
Ixo

Tovar doruceny evidentne poškodený a kurier arogantny....urcite neodporucam !!!!!

09/04/2020 17:35
milan

Katastrofálny servis žiadna ochota uplna odmeranosť po 3 týždňoch som sa snažil k tomu dopracovať a je mi tvrdené že je to “stále v depe na odber” sľúbili mi pred troma týždňami že to dovezú dodnes
Nepríjemná pani Alexandra M
Má stále ignorancne naťahuje a zavádza informáciami
Nikdy viac firmu geis ja ani všetci moji priatelia plus zákazníci nepoužiju už po tejto skúsenosti
Katastrofa uplna neprofesionalita a zavdzanie!

09/04/2020 10:03
Ivan

Obyčajne nepíšem na tieto fóra, avšak to nie je prvý krát a opäť zlá skúsenosť s GEIS. Kuriér dva dni po sebe napíše SMS 7.4. a 8.4. spolu s hodinou kedy príde. Sme doma "veď kde by sme teraz chodili" kuriér neprišiel ani nezavolal. Voláme mu po uplynutí hodiny oznámenej v SMS (každý jeden z týchto dní) nezdvíha a potom si telefón vypne. Pozriem sledovanie zásielok a čo nevidím adresát nezastihnutý. Dnes ráno zavolám na centrálu s tým, že nám ich kuriér nič nedoručoval. Pani mi povedala, že sme si zásielku neprevzali "adresát nezastihnutý" úplne ma to vytočilo, naviac mi povedala, že oni posielajú zásielku späť odosielateľovi ak sa ju 2 krát nepodarí doručiť. Vysvetľujem jej, že GEIS a ich "kvalitný kuriér" zásielku nedoručoval ešte ani raz, preto nemôže byť reč o tom že to 2 krát doručovali. (Telefonát s pani na centrále nemal vôbec význam) Mal to byť darček k narodeninám. Teraz budem čakať pokým sa to vráti odosielateľovi s tým, aby mi vrátil peniaze. Utvrdilo ma to v tom, že si vopred zistím doručujúcu spoločnosť ak to bude GEIS, zvolím iný obchod. Treba tieto skúsenosti oznámiť obchodíkom,od ktorých beriete tovar.

07/04/2020 17:45
Barbi

Najhoršia kuriérska spoločnosť!!!
Dnes mi mal byt doručený balik,prišla SMS čakám a nič!!! Prosím má niekto číslo na centrálu??
:) vru totižto vo mne nervy z ich arogantného správania !

04/04/2020 08:13
Laco

Najhoršia kurieská spoločnosť na Slovensku. Totálny amatéri !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

03/04/2020 18:13
Lucia

KATASTRÁLNE!!!!
Čakám na dvere už 6 tyzdnov namiesto sľúbených troch ...
1.4. boli doručené do tejto spoločnosti
1-2 prác.dni bude doručené
Štvrtok nič, info tovar na depe
3.4. Piatok na obed uspim malého a nič ani Sms ani hovor, dám sledovanie zásielky
A tam nedorucene....zisťujem a prosím pekne GEIS nam dvere poškodil a vracajú ich naspäť k odosielateľovi.....teraz čo ?dvere zaplatené
Čakali sme na ne o 3 týždne dlhšie a nakoniec ich zničia pri dodani????????????a žiadna informácia

Sama som musela vyvolavat a hľadať čo sa deje

Na infolinke drzé a neodborne správanie, vraj viac mám nemám či povedať....ani prepáčte ako za mňa horor!!!!

A to ešte pred týždňom mi kuriér volá že mi zabudol balíček z Lidl na depe,to som ešte tolerovala ale toto je do plaču....teraz keď je korona a dvere sa vyrábali v Čechách, pomooooc????????????

23/03/2020 10:30
Veronika

Dobrý deň, súhlasím so všetkým, čo je v týchto recenziách uvedené. Je to NAJHORŠIA SPOLOČNOSŤ NA DORUČOVANIE ZÁSIELOK. Slečny-sliepky na infolinke sú arogantné a dôležité ako hov.... v tráve, ešte z Vás robia otravného debila. Bola by som zvedavá, či by boli také drzé aj pri osobnom kontakte. Ani jedno doručenie zásielky nebolo bez problémov. Raz sme zaplatili za dopravu necelých 130,00 € a čakali sme a čakali a čakali. Prečo? Pretože Geis nemal voľné auto. A nám chlapi čakali na stavbe na odvodňovacie dvorce. ????To si neviete predstaviť, koľko oni chudáci majú roboty, lebo my ostatní nepracujeme, sedíme doma, objednávame a čakáme na Geis. Sú to obyčajný amatéri, ktorý sa spoliehajú, že sú na Slovensku a tu sú služby...... samozrejme česť výnimkám. Doručovali nám americkú chladničku a..... no ten chudáčik v depe Geisu, čo
nakladal chladničku, no chudáčik netrafil sa so zdvižkou tam kde mal, ale do chladničky, ale veď Vy si to doma nejak vyklepete ????. Zážitky s Geisom, by boli aj na knižné vydanie. NEODPOÚČAM Keby doručovali smrť, sme ako LENIN. VEČNE ŽIVÝ. Pekný deň samozrejme bez Geisu, pretože ak čakáte zásielku doručovanú Geisom, v ten moment sa to zmení.

20/03/2020 16:48
Jakub

Dnes mi mal prísť objednaný balík a miesto toho mi došli len samé nervy. Keď som na ich stránke dal sledovanie zásielky zistil som že balík mi vraj kuriér doniesol ale nepodarilo sa mu ho doručiť, celý deň naňho čakám a neprišiel a keď som zavolal na infolinku tak som sa nedozvedel nič ani na tretí krát čo som tam volal.Takže miesto môjho balíku mám len nervy kuriér ani nevolá takže ja ani neviem kedy a či vôbec bude ten môj balík doručený

06/03/2020 10:10
jolana

Veľmi zlé skúsenosti..asi mám smolu na toho istého arogantného protivného kuriéra..Mala som objednaný balíček..Mal prísť doobeda, neprišiel. Volali sme spolu, vraj nestíhal, lebo má toho veľa. Nevadí, dohodli sme sa na druhý deň. Nestihla som zdvihnúť telefón, keď mi prezvonil..volala som mu hneď späť, spojilo nás za 45 sekúnd,!! Vraj som nezdvihla telefón, tak odišiel.. No dobre, že príde teda zajtra..Celý deň čakám ,sledujem jeho pohyb na nete ..Pozerám info, sledujem jeho pohyb na mape..je vo vedľajšej dedine..beriem si mobil už aj na WC keby nááhodou..a kuknem na mapu a info, že adresát nezastihnutý na adrese ?!?!?! Čo je veľa, to je moc..že je arogantný, protivný, neochotný ok, ale že klame..Tak som zavolala na centrálu...Balík mi bol doručený do 20 minút..Doručený..no skôr hodený pri bráne od cesty, zničená krabica, asi si kuriér dobre uľavil a zavolal mi že balík máte doručený ..rozumej hodený pri bráne na ceste..pršalo..zničená krabica...
Neviem, čo táto spoločnosť zamestnáva za typy ľudí, ale mali by sa zamyslieť. Dnes mi prišiel balík, opäť zničený dokopaný.. bola tam tvrdá plechovka, tak snáď si kuriér moc neublížil ;-) Nabudúce takýto poškodený balík už nepreberiem.
Túto spoločnosť si vyberiem naozaj len preto, že daný dodávateľ INÚ prepravnú spoločnosť nemá v ponuke.. to už radšej aj zásielkovňu s osobným odberom ..hocičo len nie GEIS.. Podobné názory mám aj z môjho okolia, takže problém nebude na mojej strane.Nikto nemá čas sedieť doma a čakať na kuriéra, každý má svoje povinnosti. Zdvihnúť telefón a dohodnúť sa by malo byť samozrejmosť.. Kuriér z inej spoločnosti nemá problém mi zavolať, že nestihne dohodnutý čas od-do, lebo ostal visieť v zápche.. Chápem, keď o tom viem, viem sa zariadiť aj ja a dohodneme sa. GEIS by mal venovať asi viac energie na vyškolenie svojich zamestnancov, čo je telefón a na čo sa používa a ako sa má správať ku svojim zákazníkom. Slušné správanie by malo byť samozrejmosťou a nie si odkladať cigaretu na NÁŠ plot, kým mi podá balíček?!

03/03/2020 22:27
Laco

Katastrofálna spoločnosť na ničom sa nedá dohodnúť. Aj keď sa dohodnete za chvíľu to neplatí potom prestanú dvíhať mobil, alebo ho zdvihnú až keď sú už na sklade (údajne). Kto chce zdvihnúť nervy vrele odporúčam. Na odľahčenie mohli by voziť zubatu ľudia by žili večne (nikdy by ju nedoviezli)

28/02/2020 14:40
l.

ja som s kurierom spolocnosti geis nikdy nemala problem a dnes ma dokonca prekvapil velmi mily pan - doniesol mi vacsi a tazsi balicek a ked zbadal, ze som tehotna, tak sa sam ponukol, ze mi ho vynesie az do bytu. Takyto pristup som este nezazila a tych balickov bolo pocas tehotenstva fakt dost

18/02/2020 15:21
Ráchel

Už nikdy nepoužijem túto spoločnosť. Drzí kuriér. Dvakrát som mu nezdvihla o 9 mobil a 9.20 mu volám a tváril sa že ani nevie že pre mňa má balík, že asi áno. A poprosila som ho, aby sa zastavil teda neskôr a nič. Platím si za kuriéra viac peňazí, ale toto bolo naposledy. Na druhý deň mi pre istotu nevolal vôbec. Tak hádam zajtra mi už balík príde. Lebo toto neni normálne celý deň doma čakať na milostivého kuriéra.

14/02/2020 10:20
lucia

ja sa absolutne nemozem stazovat - kurier geis k nam chodi pravidelne, vzdy mi rano pride sms s predpokladanym casom dorucenia, kurier mi zavola dopredu a spyta sa ci som na adrese a balik prinesie.. zatial som nemala jedinu negativnu skusenost

05/02/2020 16:50
Margita

Pridávam svoju negativnu skusenostou s touto "prepravnou" spoločnosťou. Na dodanie tovaru som čakala 4 dni. V piatok sa manzel s kurierom dohodl, ze okolo 13tej hodiny mi doruci balik. Na balik som cakala v dohodnutu hodinu, no tovar kurier nedorucil, a to sa ani neozval, ze tovar nedoruci. Tak sa mu volalo a zrazu mi oznamil, ze pre fyzicke osoby dorucuju iba do 11:30 a po obede vybavuju splocnosti. V pondelok som zase cakala na dorucenie, no bohuzial zbytocne. Ked sa volalo kurierovi 10 min. po tom co mi volal on, ale zial som v tom case nemala pri seve telefon, tak mi povedal, ze mi balik nedoruci nakolko mi volal a ja som mu nedvihala telefon a vraj bol na adrese dorucenia. Ze teraz je pri Tornali (vyse 50 km od mojej adresy). Za 10 min. urobit cca 40-50 km mi pride nereálne. V utorok ten isty kurier volal rano o 7:00, ze dnes tovar doruci, ze sa ešte ozve. Keďže sa neozýval (bolo 12:00), tak som za mu pokusala 4 krat dovolat, no marne, bol nedostupny. Tak som zavolala na zakaznicku linku, kde mi povedali, ze zistia co sa deje. Spätne mi oznamili, ze balik nedorucia ani dnes kvoli zlym poveternostným vplyvom, ze ho dorucia zajtra. Nakoniec mi balik dorucili na 4ty den a aj to s problemami. Kurier sa ani neracil ozvat a dohodnut čas dodania a opat nedvihal telefon. Tak opat som musela volat na zakaznicku linku a stazovat sa na arogantneho, drzeho kuriera, ktorý si asi pre seba chce nechat moje zaplatene matrace, ktore mi dorucuje od piatka. NIKDY VIAC SI NEBUDEM OBJEDNAVAT TOVAR, KTORY MA DORUCIT GEIS!!! ROBIA SI Z LUDI DOBRY DEN. Sa cudujem, ze tato prepravna spolocnost ešte existuje. Neviem ci im zle meno robia iba arogantní kurieri, ktori si nevazia toho, ze maju pracu a robia si co chcu alebo cela spolocnost je na H... O

28/01/2020 13:36
Zuzana

Najhoršia prepravná spol.akú som kedy zažila. Arogancia,neochota, neprofesionalita od šoféra, cez pani na info linke až po vedúceho depa. Upozornujuca sprava v den dorucenia zasielky neprišla, sofer stojaci pred domom 2xzavola na mobil, kedze nereagujete na mobilne volanie odchadza prec-zasielku nedoruči, namiesto toho vam dokladne vynada. Pritom by stacilo zazvonit na zvoncek na brane, balik odovzdat.

23/01/2020 08:35
Janci

Katastrofalne dodanie... nespokojnost obrovska. človek si objedna tovar da ho doručit kurierom v dôvere ze mu ho doruči, a v den dodania hlada po celom okrese kuriera mladeho s prepačenim sfajčeneho doslova chalana v dodavke, mi volal ze mi to nedovezie ze ho mam ist hladat kde je... kde to zijeme. uz v zivote neodporučam nikomu si davat doručovat zakupeny tovar cez firmu GEIS

20/01/2020 12:49
Miska

Najhorsia skusenost, neobjednavajte!!!!!!!!
Mesiac som cakala na dodanie, po mesiaci tovar vrateny odosielatelovi, opatovne zaslany a viac ako tyzden cakam, zbytocne vypisovanie, arogancia, urcite neodporucam

17/01/2020 11:51
Stano

Najhoršia prepravná spoločnosť akú som doposiaľ zažil.
E-mail, SMS o expedícii vôbec neprišli. Kuriér ráno 09.07 hod. (keď som samozrejme ako väčšina pracujúcich v práci) volá, že je na adrese (moja vzdialenosť od neho cca 7km , trasa Poprad-Švábovce). Dohadujem sa s ním, že približne za 15 min. budem na adrese. Rýchlo bežím za nadriadeným, aby ma na chvíľku pustil (OK bez problémov). O 09.20 hod. mi zvoní mobil (križovatka na Gánovce), že kde som tak dlho. Hovorím, že už tam budem, on na to, že už nebude na mňa čakať (bral som to ako žart, ale nebol), 09.22 hod. som na adrese a ten ču.ák tam naozaj už nebol!!! Júúúj, ale ma nas.al!!! Dúfam, že táto spoločnosť čo najskôr odíde z trhu, pretože je hanbou kuriérskych spoločností! Telefón na arogantného chruňa (ak, by ste ho chceli náhodou kontaktovať): +421 915 985 820 ;)

15/01/2020 21:12
Daniel

to si robia srandu.balik mal prísť 31.12.2019 .......2.1.2020 bol na ceste k nám dnes je 15.1.2020 a stále nič na mail neodpovedajú ani predajca sa nevie dovolať.

15/01/2020 10:19
Mariana Slovakova

Velmi neprijemny a neochotny kuriér, ..pristup katastrofalny..nikdy som toto nezazila.Telefon v pobocke nedvihaju...Nikdy viac .

14/01/2020 16:59
Soňa Mikulová

Nerozumiem ako ešte môžu s nimi eshopy spolupracovať.asi sú najlacnejší? Katastrofa.kazda jedna zásielka prepravovana touto službou mi robí akurát nervy.skoda, že vo veľa e-shopoch nieje na výber.;( Otras

13/01/2020 17:31
vladimír

Nechápem prečo Geis posiela zásielku z Košíc do Popradu cez Zvolen, teda niekoľko sto kilometrov naviac. Potom niet divu, že zásielky sú otlčené! Dnes ráno o 06 hodín prišla zásielka do depa v Poprade, no na doručenie ju nedali. Keď som sa centrály cez formulár opýtal kedy sa tak stane dostal som odpoveď, že to urgovali. Ďakujem pekne Geis nikdy viac!!!

10/01/2020 08:50
Gabika

Najhoršia prepravná spoločnosť,po nedoruceni balíka keď kuriér neprišiel nám po 3dnoch prišla sprava,že si máme prísť osobne do depa..keď sme boli predtým v depe nám zásielku odmietli vydať...

08/01/2020 11:58
Jakub

Najhorsia dorucovacia spolocnost s akou som kedy mal moznost prist do kontaktu. Kurier neprisiel v niekolkych dohodnutych terminoch ani nezavolal ani nic. Niekolkokrat som ho kontaktoval a dohadoval novy termin, vzdy sa len vyhovoril a slubil, ze na dany termin to privezie. Ked ma uz prestalo bavit sediet doma a cakat na nieco co nikdy nepride, tak som zacal kontaktovat spolocnost. Zakaznicka linka je jeden velky vtip, volal som niekolkokrat v roznych dnoch a casoch, vzdy bolo zahadne obsadene. Mailova komunikacia este vacsi vtip. Po niekolkych dnoch stravenych komunikaciou so zamestnankynou, ktora odpisovala len jednu spravu rano a jednu 3 minuty pred koncom pracovnej doby, ma to prestalo bavit a ponukol som, ze si po tu zasielku pridem kamkolvek kde mi ju vydaju. Odvtedy mi prestali odpisovat.

07/01/2020 10:19
Petra

Neskutocne!!! Tuto prepravnu spolocnost vobec neodporucam!! Moj balik maju na depe uz od 19.12.2019 Do dnesneho dna 7.1.2020 mi balik stale nie je doruceny. Pokusali sme sa 2x volat do spolocnosti Geis kde nam a nevedeli vobec pomoct a stale bol balik na depe. Mimochodom za hovor, kde som sa chcela informovat co je s mojou zasielkou, som musela za platit vo fakture, takze maju este aj taku drzost ai uctovat poplatok za hovor!! Je to neskutocne naozaj. Zasielku sme zrusili a teraz cakam kedy mi vratia spet peniaze. Som zvedava kolko im bude trvat kym zasielku odoslu predajcovi!!! Uz nikdy viac si od tejto spolocnosti nedam doviest balik!!

30/12/2019 10:26
Tatiana

Neskutocne! S takymto pristupom som sa nestretla. Ak ma spolocnost na takomto pristupe fungovat tak mi je takejto spolocnosti luto. Som velmi nespokona. Na balik cakam dlho ale taka neochota s prepravcami spolupracovat tak to je uz nad moje nervy. Neodporucam a budem sa vyhybat tejto prepracnej spolocnosti!

21/12/2019 17:50
Gabriela

Dnes nám mala byť doručená zásielka, ráno mi prišla sms ze kuriér nás o presnom čase bude informovať do tejto hodiny nas kuriér neinformoval až po mojom telefonáte mi kuriér oznámil ze balík nechal u nejakej pani z ineho vchodu ktorá nás pozná nevedel ani jej meno to tejto chvíli neviem u koho sa balík nachádza. Neodporúčam. Nikdy som sa s takýmto prístupom kuriéra nestretla som neskutočne sklamaná a vytocena z prístupu kuriéra otrasné.

21/12/2019 01:18
Lenka

Z geis nechcem mat nič spoločne zásielka už cestuje 10 dni ku ne domov pritom ju majú na depe v mojom meste a prístup od nich je asi taký aby som si ju prisla zobrať na sklad pritom som za niečo zaplatila do dnešného dňa tam trčí a nikto mi nieje svhopny balík doručiť

20/12/2019 15:08
Maria

Dnes ma vytocili nehorazne. Platila som 5 eur postovne aby mi to doviezli domov nebyvam ani daleko od cesty ani na nepristupnom.mieste a ked som soferovy povedala kde ma ist tak zacal somrat ze mam ist 150 metrov k hlavnej ceste ze on cuvat nejde ze ma dodavku pritom ked velke auta co vozia material na stavby k nam vysli ako nic a jedna dodavka nevyjde, este aj otocit sa mal kde ako nic ...a ked som mu povedala ze mam male 2 deti ze sa mi neda k hlavnej ze tu normalne vyjde ved bezne mi nosia kureri balicky a nemaju s tym problem tak povedal ze budem bez balicka ze mu to jedno...neochota prvej triedy... aj ked som svoj balicek nakoniec obdrzala ale vytocena som bola nenormalne a to z tejto spolocnosti sa mi uz 2krat stalo

19/12/2019 20:10
Ružena

Najhoršia kuriérska služba s akou som kedy mala skúsenosť. Ak máte to šťastie že Vám balík doručia tak to bude mimo toho aj tak širokého časového rozpätia ktoré vám oznámia a nakoniec sa pravdepodobne dovalí nejaký vulgárny idiot. Zvoľte hocičo iné ak môžete len nie Geis.

18/12/2019 15:18
patrik telesnicky

Najhoršia prepravná spoločnosť dohoda s kurierami nemožná do sms a e-mail chodia vymyslená neexistujúce čísla dĺžka dodania s konkurenciou neprimerane dlhá po zistení čísla pomocov e-mailu mi kuriér povedal že od rána do jednej nieje schopný dodať dodávku v žiaden deň bývam priamo v Prešove takže žiadna Spádová oblasť a že si mám vyzdvihnúť zásielku na pobočke .... I dodanie cez slovenskú poštu prvkov triedou je lepšia voľba .

11/12/2019 20:44
Andrea

Hoci zásielku prevzali na doručenie 3.12., ani k dnešnému dňu (11.12.) a napriek urgencii neboli schopní vykonať ani len pokus o jej doručenie. Žiaľ, pri objednávke nebola možnosť voľby iného spôsobu doručenia. Reálne tak hrozí, že včas objednaný a expresne expedovaný balík, nebude nakoniec kvôli Geisu doručený do Vianoc. Neviem, o čo ide tejto firme, ani ako môže mať v predmete podnikania kuriérske služby. Absolútna katastrofa, nespoľahlivosť, žiadna komunikácia. Balík trčí už týždeň a pol v depe...jediné šťastie, že som neplatila vopred, lebo mám podozrenie, kde a v akom stave balík vlastne je a aký osud mu Geis pripravil :(. V každom prípade však určite treba avizovať takéto skúsenosti e-shopom, aby prehodnotili výber zmluvných kuriérskych spoločností....ja si určite už nebudem objednávať nikde, kde majú v ponuke doručovania Geis.

10/12/2019 11:22
Renata

Pridávam sa k ostatný nespokojný zákazníkom, ktorí mali tu smolu a čakali a este možno aj čakajú na svoj tovar. Najhoršia... prepravná spoločnosť, aká existuje na Slovensku.. Nenachádzam slov ako ju pomenovať.. Moja zásielka je stále v depe.. a nie a nie sa k nej dostat..

22/11/2019 08:30
Agata

Veľmi zlà skúsenosť.
Prvé doručenie bolo "zhodenie" sušičky z auta. Nie zloženie. Samozrejme, že bola poškodenà, tak som čakala na zvoz, aby ju zobral späť.
Mala som dohodnutý termín 3 dni vopred, v čase od 8.00 do 20.00 hod, zobrala som si dovolenku a čakala... kuriėr neprišiel, telefón nedvíhal. Operátori nemali zåujem kontaktovať kuriėra a zistiť, či príde a kedy prīde. Večer som kurierovi zaslala SMS, na ktorū odpovedal , citujem doslova: "sofer mal dnes pokazene auto, menil somu si kartu a omylom ju ma moja dcera. Zajtra mu ju dam a poviem aby sa ozval. Zamestnavatel" . Sms "zamestnavatela" už komentàr nepotrebuje.
Tak opäť čakàm. Alzu som informovala. Snàď si tu už nebudem musieť vylievať srdce.

08/11/2019 13:14
Jozef

Objednal som si cez nový LIDL - SHOP. Človek by čakal, že nová služba bude aspoň zo začiatku fungovať spoľahlivo, avšak tovar posielajú cez GEIS. čo je veľká chyba.
Prečo?
Deň dodania tovaru sa človek dozvie až TEN DEŇ keď má byť tovar dodaný, čiže vybavenie dovolenky či voľna - nemožné.
Cez SMS správu sa oznámi ČAS dodania vo veľmi širokom rozpätí niekoľkých hodín, čiže opäť sa človek nemôže zariadiť KEDY má čakať tovar. Jedine ak by bol človek nezamestnaný a nepotreboval nič jesť iba sedieť doma.
Ak človek v tom širokom rozpätí niekoľkých hodín práve nie je doma kuriér nie je ochotný počkať ANI 10 MINÚT kým človek príde domov napr. z obchodu.
Kuriér nie je ochotný prísť na iné miesto daného sídliska ak človek práve nie je doma.
Kuriér bol neochotný, nepríjemný a pri námietkach povedal, že je mu to JEDNO.

Jednoznačne zlá skúsenosť a LIDL urobil zle, že zasiela so spoločnosťou GEIS.

06/11/2019 09:50
Eva

Žiaľ, Geis je tá najhoršia a najnespoľahlivejšia prepravná spoločnosť, s akou som sa stretla. Spoločnosť Vás vopred neupozorní, kedy Vám bude zásielka doručená. Kuriér sa Vám vopred neozve, aby si s Vami dohodol čas a miesto prevzatia zásielky. Ak aj náhodou zavolá a Vy si dovolíte mať akýkoľvek vážny dôvod a nemohli ste telefonát prijať, máte smolu. Viac sa sa Vami nenamáha skontaktovať, telefón vypne a zásielka ide naspäť do depa. Môžete čakať ďalší deň a keď sa chcete niekomu dovolať, máte tiež smolu, lebo sa schovávajú za odkazové schránky, aby ani náhodou nemuseli s klientmi riešiť svoju neschopnosť. Treba sa snažiť s e-shopmi dohodnúť, aby posielali balík ktoroukoľvek inou spoločnosťou - všetky sú ochotné a ústretové voči zákazníkovi - len nie cez Geis, im je totiž zákazník iba na obtiaž.

24/10/2019 20:05
Mojmír

Úprimne mi je z kuriérskej služby GEIS zle! Je to najhoršia prepravn á firma na Slovensku. Neochota vládne od centrály vo Zvolene, cez depo v Nitre aj u kuriérov. Chovajú sa AROGANTNE, zákazník je niekde na samom konci, hoci za prepravu si počítajú veľké sumy. Nedá sa porovnať s DPD, DHL, TOP trans alebo UPS. Tovar som mal dostať od predajcu až za 11 dní, tak som ho vrátil, lebo to mal byť darček. Kuriér to vzal akoby sa nič nestalo, no mne vrela žlč. Proste HNUS.

24/10/2019 00:31
jan dujava

Je to arogantně výpi..na firma zaměstnávajuca kurierou retardou z vodičakmi v létě objednaný a zaplateni dovoz domu nedodrží a a nechají staru ženu nech si zhaňa pomoc od sousedů včera to jste s tým že neodvieznli staru ladičku Lebo sa mu vrah nezmesti do auta pritom doviezol rozmerovo podobnu a zase nechal staru paní len tak arogantně nech si poradí hovedo nevychované doufám že ho karma doženie či najskôr

18/10/2019 15:02
Katarina Hudecova

Konečne som sa stretla s kurierom ,ktorý bol v telefone ked sme spolu komunikovali velmi ochotny a milý,pri preberaní detto ,meno kuriera Tichy

15/10/2019 14:09
Gabriela kroslakova

Pan TICHY mi doviezol matrac,mala som si prist pre neho na parkovisko.Bol pekne zrolovany,ale aj tak odmietol coby len k brane prist.Peniaze som mu udajne mala priniest k autu,odmietal prist na urcenu adresu,ze on nie je stahovak.Pristup 0 bodov.

27/09/2019 12:37
gibsonx

to najhoršie, čo na kuriérskom trhu je.....4 zásielky, 4 NEDODANIA !

20/09/2019 17:08
Jaro

ja to asi nedokážem napísať bez vulgarizmov, ale pokúsim sa. tovar behal hore-dole po Slovensku, dva krát ho odoslali odosielateľovi do Čiech, doručenie naplánované na 1541-1741, pritom v systéme geis uz o 1520 objednávka vedená ako nedoručená. vodič manželke tykal, po týždni čakania poslal sms že teda zásielku má a príde o 1300, no o 1530, keď mu volala tak povedal že on tú zásielku ani nenaložil. neviem či si robí srandu, ale keby sa mi doslal do rúk tak z neho spravím dvoch, mal by závozníka.. totálne neschopná preprava a ľudia z geis. HANBA. bohužial eshopy sa ulakomia a využívajú služby týchto darebákov.

18/08/2019 11:37
Zuzana

NAJHORŠIA SPOLOČNOSŤ!!! Odišla nám mraznička, tak som hneď v stredu objednala novú. V piatok sme mali mať mrazničku doma, manžel si vzal voľno z práce, aby ju mohol dať dnu a zapojiť. Potrebovali sme však vybaviť ešte aj iné veci, keďže prerábame. A tak teda v piatok čakáme a čakáme....a čakáme celý deň ako blbí a našej mrazničky nikde. Fakt? 15€ doprava, treba nám ju fakt súrne. Dovolať sa im nemôžme, keďže infolinka iba od pondelka do piatku od 8:00 do 17:00. Vďaka! Píšem prvý email, nič. Druhý email, taktiež nič. OK. V pondelok sa nám už konečne uráčili odpísať na email. (Vôbec nevadí, že sme už dosť veci vyhodili do koša, pretože sa pokazili !!!). No a po pár mailoch som sa dozvedela, že: (budem kopírovať z emailu)
GEIS: "zásielka dorazila v piatok oneskorene na doručujúcu pobočku, preto ju už nebolo možné spracovať na rozvoz. V tomto čase už boli naši vodiči mimo pobočky. Dnes je zásielka na rozvoze a doručuje sa. "
JA: "Pred 8 rano sa vám zdá neskoro? A prečo nám z Alzy tvrdili že zásielka ma byt uz u nás? Objednávala som už asi milión veci a všetko mi prišlo vždy načas! Teraz zrazu výhovorky! Už mám kopu vecí v odpadkovom koši! Ďakujem Vám krásne! NIKDY viac si uz nic neobjednam cez vasu kuriersku spolocnost..15€ zaplatit dopravu, to ano. Ale aby prisla zasielka načas, to uz nie. Kebyze viem, akí ste nezodpovedni, tak by som si prišla po tovar radsej nejako sama. Raz ked mi pride email, že zásielka mi ma prist v piatok, tak v piatok tu mala byť! Je PONDELOK! V piatok so mnou čakal manžel cely den doma, kedy príde. Dnes je už v práci. Tak som zvedavá čo spravím s mraznickou sama. A nedajbože aby začalo pršať!
Fakt krása. Dakujem vam ešte raz!"
GEIS: "Dobrý deň, áno, nakoľko na daný smer sa vodič už nakladal. Pokiaľ Vám sľúbila Alza, že garantuje dobu doručenia, je potrebné sa obrátiť na nich. Naša doba doručovania je obvyklou dobou, nie garantovanou, taktiež zásielka išla z českej republiky, vtedy je obvyklá doba doručovania dva pracovné dni. "
JA: "Ked si to vypocitate, tak 2 pracovne dni davno prešli. Alza sa vyhovara na Vas, Vy na Alzu. Super. A ja mám plný kôš veci z mrazničky, ktoré sa už skazili . "

A na tento email už neodpovedali. HROZNÉ!
NIKOMU neodporúčam túto kuriérsku spoločnosť. NIKOMU!!!!

Zásielka prišla nakoniec v pondelok. Kuriér mi volal doobeda, že je sám, že príde až okolo 16:00, či bude vtedy niekto doma. Prišiel až okolo 18:00 a mrazničku mu pomáhal vyložiť môj manžel. Nemám slov. Fakt už nikdy viac cez túto spoločnosť!

11/06/2019 22:01
Štefan

Vaša spoločnosť je tá najhoršia spoločnosť cez akú sme kedy posielali, obchodná zástupca povie kurier bude chodiť po balíky poobede, o 9:30 už u nás stepuje že prečo nemáme nachystané balíky, že on je v meste len do 10:00, po týždni spolupráce vám arogantný kurier povie že by bol najradšej keby ste cez geis neposielali že ho to otravuje k nám chodiť po balíky. Po mesiaci vám poškodia tovar za cca 230 € pričom ste mali objednaný spätný zvoz od zákazníka k vám na jeden balík a oni od zákazníka zoberú 3 balíky pričom 2 z toho po ceste na mesiac stratia a jeden doručený po týždennom pátraní dodajú poškodení, pričom to poznačíte aj kurierovi do papierov lebo že on nebude čakať na rozbalenie zásielky ktorá evidentne prešla zápasom 1 ligy majstrov, po rozbalení spíšete reklamáciu, pošlete fotky, opíšete problém a? Oni vám to zamietnu pričom už 2 mesiace majú vaše 2 stratené balíky nikde v depe kde ich dohľadali a pýtajú sa vás jestli ich môžu zlikvidovať. Na infolinke panička ktorá môže uznať len reklamáciu do malej sumy vám stále opakuje to isté dookola a 230€ má zákazník ako výstrahu pred spoluprácou. Proste nie je čo dodať, fotogalériu a popis tejto komédie čo riešime už cez 2 mesiace zavesím na každú stránku kde sa budú dať pridať fotky vrátane našeho eshopu aby ľudia vedeli že geis patrí na smetisko doručovania.

Pridať komentár

Pozrite si aj ďalšie obchody

Hodnotenie článku:
(84%)