Lidl-shop.sk – recenzia a skúsenosti
Lidl je nemecká spoločnosť, ktorá svoje obchody po prvýkrát otvorila v roku 1973 v Nemecku. Neskôr sa šíri ďalej aj do iných krajín a vďaka spokojnosti zákazníkov a obrovským pokrokom sa momentálne nachádza v 30 krajinách sveta.
V septembri 2004 sa Lidl dostal až sem k nám a otvára svojich prvých 14 predajní, ktorých počet sa do konca roka zvýšil až na 39. Hoci je Lidl na Slovensku už nejakých pár rokov, s možnosťou nakupovania cez internet prišiel len nedávno.
Sortiment
Fráza: "V Lidli nájdete naozaj všetko", je na mieste, ale! Lidl-shop.sk sa zatiaľ zameriava len na nepotravinový sortiment. Na druhej strane v ňom nájdete aj to, čo v predajni buď ešte nie je, ale bolo a vám sa neušlo. Sortiment Lidl-shopu zahŕňa tovar, ktorý je pre ženy, mužov a deti. Prostredníctvom 6 kategórií kategórií sa v ňom rýchlo zorientujete, obsahuje: móda, ktorá poteší hlavne ženy; dielňa a záhrada, ktorá je pútavá pre chlapov, vďaka kvalitnej značke Parkside; šport a voľný čas; bývanie; domácnosť a detský svet, ktorí zaujme hlavne vaše deti. Každý člen rodiny si príde na svoje. Lidl-shop disponuje aj výnimočnou sekciu "Predpredaj", kde môžete byť ako prví, v zakúpení si tovaru, ktorý ešte nie je ani na predajniach.
Spôsob vybavovania objednávok
Objednávka sa realizuje klasickým spôsobom. Lidl sa snaží objednaný tovar zaslať do 3 dní priamo k zákazníkovi, pričom pri každom tovare, ktorý sa chystáte zakúpiť, je uvedené či sa nachádza alebo nenachádza na sklade. Stav svojej objednávky môžete sledovať prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu, ktorý ponúka aj možnosť bezplatného vrátenia tovaru do 30 dní.
Doprava
Čo sa týka dopravy, nielenže poskytuje možnosť dodania tovaru nad 50 € zadarmo, ale pohyb zásielky môžete prostredníctvom svojho Lidl konta aj sledovať. Pri nižšej objednávke platíte za dopravu klasický poplatok a to 3,90 €. Nevýhodou je, že Lidl nedodáva tovar do zahraničia, teda ak ste našli niečo na Lidl-shop.cz, čo na SK už nie je, doprava na Slovensko nie je možná. Ďalšou nevýhodou je aj to, že zatiaľ nie je možné si objednaný tovar vyzdvihnúť v niektorej predajni Lidl.
Reklamácia
Ak sa stalo, že tovar sa vrámci záručnej doby, ktorá podľa zákona trvá 24 mesiacov, poškodil, môžete ho vyreklamovať v ktorejkoľvek predajni Lidl. Samozrejme, že produkt musí byť kompletný, s priloženým dokladom o zakúpení. Posúdenie reklamácie trvá maximálne 30 dní.
Kontakt
Lidl-shop myslel v tomto prípade opäť na svojich zákazníkov, aby čo najviac ušetrili a na svojej online stránke poskytuje kontaktný formulár, kde sa môžete obrátiť s vašimi otázkami, kedykoľvek budete chcieť.
Pre čo ešte efektívnejšiu komunikáciu funguje od pondelka do soboty bezplatná zákaznícka linka, ktorá je vám k dispozícii každý deň, okrem nedele, od 8:00 do 18:00. V prípade akýchkoľvek otázok neváhajte Lidl-shop.sk kontaktovať na tel. č. 0800 005 095
Skúsenosti s e-shopom Lidl.sk
Na Heureka.sk, kde majú ľudia možnosť hodnotiť rôzne predajne, sme našli aj hodnotenia v rámci Lidl-shopu. Vaše príspevky sú pozitívne, ako sme aj očakávali. Celkové hodnotenie je 4,6 z 5, čo predstavuje až 95 %-tnú spokojnosť.
Najviac si pochvaľujete doručenie, super ceny a bohatý sortiment. Páči sa vám aj možnosť vrátenia tovaru do 30 dní, pričom poplatok za poštovné, v prípade vytvorenia svojho zákazníckeho Lidl konta, hradí v tomto prípade Lidl.
Výzva zákazníkom eshopu
Máte osobné skúsenosti s nákupom v e-shope Lidl-shop-sk? Podeľte sa o ne s potenciálnymi zákazníkmi v komentároch a pomôžte im zorientovať sa v ponuke tovaru a služieb tohto elektronického obchodu. Zároveň im pomôžete rozhodnúť sa, či tovar z obchodu objednať alebo nie.
pravidelne nakupujem v lidl shope a este ani raz som nemala s nimi problem. A to som uz nakupila fakt asi 15x ... neviem, ci som mala stastie alebo co, ale ked citam tieto komentare, tak som rada ze som sa vyhla vsetkym komplikaciam
Áno súhlasím Lidl Kežmarok veľké fuj!!!!! Neslušné predavačky a veľkí bordem naposledy keď som bol v obchode lidl som šiel za platiť tak Pan predavač ma opsluhoval aj s mobilom sa hralo možno pan Morava blondak mldi chaln a nablokovl mi zle pečivo už nigdi viac na nákup v lidli Kežmarok. DAJTE SY VEĽKÍ POZOR GDO TAM CHODÍ CO VÁM BLOKUJÚ A URČITE SA VIHIBAJTE TOMU CHLAPCOVI S MOBILOM.
Lidl v Kežmarok je horor normálne predavačky nadávajú do cigánou a len tak tak opsluhuju katastrofa obzvlášť Pán Mrava
A to sme sa kam dostali? To nikto nepohne s týmito akože obchodníkmi. 25.4.2023 som podľa pokynov ich reklamačného poriadku vrátil nefunkčný tovar zakúpený 16.4.2023 v Lidl e- schope , za ktorý som zaplatil 99,99 eura. Dňa 3.5.2023 mi zaslali dobropis na uvedenú sumu. Doteraz čakám na peniaze, ktoré som už viac krát urgoval telefonicky. Je nemysliteľné, aby si niekto mohol dovoliť takto hrubo porušovať predpisy vyplývajúce z obchodných podmienok.
Mám dojem, že týmto spôsobom predávajú tovar, ktorý sa im vrátil z kamenných predajní. Pôvodný obal bol porušený, evidentne som nebol prvým majiteľom. Spisujem podnet na SOI a verím, že táto inštitúcia ich donúti správať sa normálne. Takto sa nesmie podnikať na úkor občanov SR. Bolo by vhodné informovať médiá o ich nekalých praktikách
Nikdy viac nákup v Lidl shop.Somreklamoval výrobok a po 30dni povedali že mi vrátia peniaze.
Ale žiadne peniaze som ešte nevidel .
Keď som tam volal povedali že mi je poštová poukážka vystavená 15.5 .A do dnes nič mi neprišlo.
Nikdy viac nákup cez eshop Lidl 15.3.2023 obdržali vrátenú zásielku do dnes nemám peniaze 2 x som písali email žiadna odpoveď už som zmierená, že peniaze neuvidím.
Moc cez eshop nekupujeme, keď tak už v kamennej predajni a pri objednávke cez internet žiadne online platby, ale na dobierku (to 1-2€) má už nezabiju.No neodolal som a z eshopu objednal akú odvetvovaciu teleskopicku pílu, nakoľko baterky (4A) už mám v rámci iného náradia. Len čo som ju doviezol po práci domov (z pickupu), hneď sme ju zo synom skompletovali, že ju ideme vyskúšať a píla nejde.....Baterka nabitia, dáme druhu a ani tuk...Takže už sa teším, čo všetko ma čaká a podľa tých recenzií nič príjemné...
Lidl? Najhorší obchod. Pred týždňom objednané tepláky za 15 €. Rýchle dodanie ale došly z veľkou dierou.Pred 2 mesiacmi objednaná zapekacia mysa ktorá došla rozbitá. Dopravca isto nemohol za to. Zabalené len tak žiadna ochrana proti otrasu, žiadna nálepka že je tam sklo. NKDY VIAC!
V živote nebudem nakupovať cez Lidl shop. Tovar mi už síce prišiel ale peniaze stiahnuté 3x. Prvá platba vrátená ešte čakám na poslednú ale im to trvá dlho a pani na infolinke majte strpenie..česká ktorá to ma na háku a odporučí vás na e-mail kde vás odfajcia a čakáte ďalej na vaše peniaze. Ako si toto jeden veľký reťazec dovolí blokovať vaše peniaze. Svinstvo fuj.. nikdy sa mi to nestalo a to kupujem veľa krát z netu veci a nikdy nikto mi neblokoval peniaze
Maslové sušienky v dóze Paris
Dobrý deň, prosím chcem sa spýtať, či ešte máte naslové sušienky Paris v dóze. Je na nej Eiffelova veža. Ja som ich kúpila v Lídl Nitra - Dolnočermánska.ĎakujemS pozdravom a úctou Ješková
OTRAS! TOVAR NA ESHOPE SVIETIL SKLADOM...1.MAIL: JE NAM TO LUTO PRIDE O 2 DNI NESKOR...2 MAIL: JE NAM TO LUTO ESTE TO PAR DNI POZTRVA.(DP*C A KOLKO?TO JE DOST NACH*JA INFO SI VRAVIM)..O DEN NA TO 3.MAIL: JE NAM TO LUTO TOVAR NEMAME...SOM ZVEDAVA KEDY MI VRATIA PENIAZE....LIDL, MATE V ESHOPE ROVNAKY BORDEL AKO KED K VAM PRIDEM NA PREDAJNU...HNUS LIDL NIKDY VIAC A BUDEM TO HOVORIT KAZDEMU A VSADE KDE SA BUDU BAVIT ZE SI CHCU NIECO KUPIT ONLINE V LIDLI.
Dobrý deň.Neskoro som si prečítala recenzie. Vôbec neodporúčam e-shop lidl. Aj sa bojím poslať naspäť tovar, ktorý je nekompletný. Reklamácie 100.000.000 bodov mínus. Otras ,hnus. Čo na tento spôsob povie obchodná inšpekcia ? Posielam podnet.
Otrasná spolupráca s lidl.shop. Vrátila som nevyhovujúci tovar. Napísali mi, že mi posielajú peniaze. Bolo to v júli. Dodnes nemám ani cent vrátený. Pri telefonáte sa vyhovárajú na učtovné oddelenie, kde majú záznam, že šek mi odišiel 1,8. Dohľadávala som ho na pošte , samozrejme žiaden tam nebol ani neprišiel. Znovu som volala, ale tá istá reakcia - v riešení. Ďalší týždeň - v riešení. Ďalší - v riešení. Dodnes nič. Počkám týždeň a odošlem na ŠOIku.
V predajniach úplne iný prístup.
Treba dávať pozor či kúpite kompletný výrobok. Difuzer tycinkovy bez tyčiniek kúpite ako nič. Lidl Liptovský Mikuláš.
Pred zaplatením objednávky mi vyskočil oznam, že operácia nebola uskutočnená. Preto som postup zopakovala. Opäť to isté, operácia nevykonaná, a zopakovala som to tretí krát. Nakoniec mi lidlshop vytvoril 3 objednývky a stiahol si 3 platby (bez toho, aby mi prisla SMS s potvrdzujúcim kódom!!!) a keď som okamžite volala na linku aby 2 z 3 objednávok stornovali, tak odpoveď bola,že sa to nedá a mám tovar po prebratí vrátit poštou a potom mi vrátia peniaze!!!! Opakovane som im písala, že tovar bol objednaný osobe, ktorá nie je mobilná a nebude tovar vraciať poštou kvoli ich chybe. Ich odpoveď bola, že mi nevedia inak pomocť.
nespokojnost s vybavenim reklamacie " Dna 12.4.2022 som dal na reklamaciu kuch robot v hodnote 90.99e v akcii .Bol použity 7 krat na miešanie cesta a začal sa tažšie zatvarat, nakolko bol v zaruke poslali sme ho na reklamaciu ,s tym že Lidl je seriozny a reklamaciu rychlo vybavy a pošle naspet opraveny alebo novy robot nakolko ho stale maju v ponuke .Prešlo 30 dni čo je zakonom stanovena lehota vybavenia reklamacie a 11.5.2022 o 14 ,20 som obdržal mail že mi vratia peniaze .Volal som na zakaznicke čislo kde po dlhšom vyzvanani chytila operatorka hovoriaca po česky a na otazku že takto si nepredstavujem vybavenie reklamacie nakolko nemam tovar ani peniaze odpovedala že pre nich to že som dostal mail je to vybavene .Dna 20.5.2022 som volal znovu na linku zakaznikom a operatorka po overeni potvrdila vytlacenie poukazu na vratenie penazi ktore do dnešneho dna 23.5.2022 čo je 12 dni po ukončeni reklamacie ešte nemam Myslim si že došlo k hrubemu porušeniu zakona a k nespolahlivemu partnerovi Lidl eshop musim vyjadrit nespokojnost zaroven som sa obratil so stažnostou na šoi
Objednal som si bez káblový vysávač a dostal som káblový. problém z vrátením
Dobrý deň prajem,
dňa 28.3.2022 medzi 15:00 a 16:00 som robila nákup v predajni LIDL na Soblahovskej ulici v Trenčíne. Pokladník - mladý muž na pokladni č. 5 - mi nevydal pokladničný blok automaticky a keď som si ho žiadala, tak ma odbil s tým, že určite som si ho vzala a nech si skontrolujem tašku. I keď som bola presvedčená, že nákupný blok som neobdržala, skontrolovala som si nákup v taške, blok tam nebol, takže trvala som na jeho vydaní. Na to mi bol ponúknutý odpadový kôš s desiatkami bločkov, vraj nech si ho prezriem, že asi ho pokladník hodil omylom do koša. Ale ani v koši som nič nenašla, načo sa pokladník nemienil vecou ďalej zaoberať a kľudne blokoval ďalšie nákupy. Takže som si nemohla skontrolovať správnosť ceny za nákup. Prítomný pracovník SBS - pomenší, prešedivený pán, na ktorého som sa obrátila s otázkou, čo mám ďalej robiť, len mykol plecom a snažil sa ma presvedčiť, že som si bloček zobrala. Jeho správanie bolo veľmi arogantné a nepríjemné, bez akejkoľvek ochoty pomôcť ! Verím, že príslušný vedúci pracovník Lidl zjedná nápravu, aby sa podobná situácia už neopakovala ! Inak budem musieť zvážiť svoje nákupy na tejto predajni.
S pozdravom
Helena Adamusíková, Soblahov 733
Celé zle!!v januári som reklamovala tovar zakúpený cez shop, tovar som reklamovala na predajni, do dnešného dňa si vymýšľajú príbehy, prečo mi neboli peniaze vrátené, raz zlyhal systém, potom to ma na svedomí pošta, dnes som opäť volala, ze peniaze stále nikde aj keď mi minulý týždeň povedala pani na linke, že peniaze už boli zaslané, dnes to tak nie je a majú zase technické problémy, ako nikdy viac
Niečo hrozné,
Kúpiš si tovar/senzor icky dávkovač mydla Detol, sorry, pri konfrontácii odpovedali, že najbližšej dobe neplánujú dodávať náhradné mydlove
zásobníky!!! Čiže kašlú na zákazníka. Odteraz nekupujem nič od techniky a im podobných veci!!!!! Uvažujem, či vôbec budem chodiť do lidla.
Úplná katastrofa. Objednal som si niečo z eshopu a tie svine mi strhli platbu dva krát s tým že jeden krát som mal blokáciu na účte vyše 140€. Akože toto sa mi v živote nestalo. Po neustálom volaní na zákaznícku linku a posielaní emailov má aj tak odignorovali. Žiadal som o nejakú kompenzáciu za vzniknutú situáciu z ich strany no absolútne to nikoho nezaujímalo. Zákaznícka linka je česká takže tam ich to vôbec netrápi a majú vás na saláme. Fakt katastrofa nikdy viac aby som sa vyše dvoch týždňov nedostal k vlastným peniazom tak to je moc. A to mi ešte na infolinke povedala že som o peniaze neprišiel ale len ich mám zablokované a že sa to po pár dňoch odblokuje. Ale čo budem jesť za tých pár dni nikoho nezaujímalo. Absolútne neodporúčam hlavne platiť kartou. Zaplatiť až pri prevzatí.
Nespokojnosť, neodporúčam ,
Platba online kartou na lidlshop.sk nikdy viac!!! Tovar poctivo vyplatený online kartou 21.01.2022, 24.01.2022 stiahnuté peniaze z účtu druhý krát, 25.01.2022 tovar doručený a už dva týždne mi blokujú rovnakú čiastku na mojom účte. To akože čo toto je??? Človek nemôže použiť svoje vlastné financie!!!!! Neuveriteľné. A pani na infolinke s kľudným hlasom povie, že sa to stáva a ak sa mi neodblokujú a nebodaj aj stiahnu z účtu mám poslať screen výpisu z účtu. To ako si niečo také môžu vôbec dovoliť. Kde dostali súhlas si druhý krát stiahnuť peniaze a mne bloknúť peniaze na mojom účte. A po niekoľkých telefonátoch a e-mailoch mi dnes napísali: Situáciu sme preverili na našom finančnom oddelení. Peniaze budú uvoľnené na Váš bankový účet v nasledujúcich dňoch, hlavná vec, že mi ich blokli v sekunde. Mala som o tomto eshope trošku inú mienku, ale ............................................................
Objednal som porcelanovu supravu, prisla, zabalena v tenkom kartoniku a 1/2 polamana, kurier mi dal krabicu a za sekundu sa stratil (asi vedel preco), uz nejaky ten cas si pisem s hotline lidl, samozrejme cez CZ, lebo CZ riadi vsetky obchody, centra a eshopy na Slovensku, pani na zakaznickej linke = spomaleny film. Ked som si pozrel obrat a zisk Schwarz-Gruppe (Lidl+Kaufland) za 2020 a 2021, tak hanbil by som sa ako pes takto dodavat tovar koncovemu zakaznikovi. Tyzden presiel a stale nemam odpoved, co s polamanym porcelanom, co mam doma. Neodporucam kupovat cez tento e-shop, ktory nevie, ze porcelan sa bali do bublinkovej folie, nasledne sa zabali do pevnej krabice s oznacenim KREHKE !!! Zaver? Akoze lacny porcelan, ale aj lacny pristup. Teda mate hned 2v1.
Som maximálne sklamaný, Lidl nikdy nemá veľkosť skladom čo sa týkajú oblečenia, pri objednaní aku náradia sa mi pokazila nabíjačka, ale musel som reklamovať celý výrobok aj keď mu nič nebolo, a povedali mi, že je to moja chyba, vraj som si mal kúpiť všetko zvlášť!!!!! Neodporúčam nikomu nakupovať v Lidli......
Treba vymeniť manažment !!!!!!!!! Predávajú aku náradie,ale batérie nedostať.Samozrejme len na Slovensku
Nikdy viac všetko dojebane
Katastrofa, sťahujú si platby ako chcú a ešte po 2x..nosens
Nákup online nikdy viac.Prvy krát som objednávala a aj posledný.Tovar poctivo vyplatený,doručený a už týždeň mi blokujú rovnakú čiastku nanovo na účte.Clovek nemoze použiť svoje vlastné financie!Neuveriteľné.A pani na infolinke s kľudom povie,že sa to stáva a ak sa mi neodblokuju a nebodaj stiahnu mám poslať screen výpisu z účtu.Ako si niečo také môžu vôbec dovoliť.Robit s človeka" rukojemníka".Otras.
Objednala som písací stolík 08.10. 2021 a aj som sa potešila, lebo prišiel behom troch dní. Zaplatila som kartou kuriérovi a ten mi následne podal balík. Hneď po prevzatí som si všimla, že krabica je veľmi malá vzhľadom na veľkosť stolíka. Nakoniec sa ukázalo, že krabice mali byť dve. Kuriér mal naskenovanú len jednu. Vraj mám kontaktovať ihneď Lidl. Tak som spravila a tam zistili, že naozaj objednávka má mať dve krabice. Tak som čakala a asi po týždni som opäť volala a vraj to mám poslať späť, alebo trpezlivo čakať. A ešte česká operátorka mi povedala, že sa to stalo asi tak ďalším 200 zákazníkom. To svedčí o tom aký bordel tam majú. Poslať zákazníkom polku objednávky. Asi po mesiaci čakania a neustáleho volania má prešla trpezlivosť a volala som nech mi pošlú kuriéra a preberú tú polovicu tovaru. Kuriér prišiel a balík prebral a samozrejme mi dal doklad o prebratí. Po ď piatich dňoch mi prišiel mail, že tovar bol doručený spoločnosti Lidl. Čakala som ďalších päť dní na správu Lidlu, že kedy dostanem peniaze. Samozrejme som sa nedočkala. Opäť som volala a tam zase problém. Oni to údajne nemajú doručené. Tak ma poprosili o poslanie dokladov od kuriéra. Tak som im poslala tie doklady. Dnes som tam opäť volala a vraj sa to stále rieši a ak budú niečo vedieť príde mi mail. Čiže opäť čakať. Dnes je 25.11.2021 a ja nemám ani tovar a ani peniaze. A stolík , ktorý som chcela objednať nanovo nieje dostupný. Takže záverom asi toľko, že kto chce objednávať z Lídlu nech sa pripraví na min. trojmesačnú trpezlivosť a dúfať, že snáď sa dočká tovaru alebo peňazí. A hlavne v prípade, že treba niečo meniť alebo reklamovať.
cokolvek som si v lidl eshope chcela objednat bud nemali moju velkost alebo produkt vypredany.....takze sa mi este nic nepodarilo objednat a je pre mna eshop uplne nepouzitelny
Moja skúsenosť je takáto.nedavno sme si objednali písací stôl.kurier ho priniesol o dva dni tešili sme sa .ale zistili sme že krabice ko stolu mali byť dve a prišla len jedna.Čo teraz? Každý hneď volá kurierovi či nezabudol vyložiť.No on nezabudol.Tak sme volali na infolinku všetko preverila a zistila že chýbajúca krabica je na sklade.Operatorka povedala že sa to musí preveriť kde sa stala chýba.reku dobre .ubehol týždeň stále nič písali sme email . Nič.Dalši telefonát na infolinku prisľúbila že sa to vyrieši a dá do poznámky "ponáhľa to"ubehol ďalší týždeň stále nič len odpísali na prvý email že sa to rieši a keď chcem peniaze vrátiť ako mám postupovať.3tyzdne sú od vtedy .rozhodol som sa vrátit tovar.Nechajte si svoj písací stôl ja si kúpim iný .
Ďalší nákup v Lidl eshope čo myslíte?Nie už nie.
Citam same "pozitiva", tak pridam jedna vec, ktora ma fakt zarazila. Clovek robi objednavku a kym vypise adresu a zaplati, niekto iny mu vytiahne veci z kosika. Toto je asi jediny eshop na svete, kde sa toto stava. To je ako keby som prisiel do kamenneho obchodu, nakladam si veci do kosika a pri pokladni mi niekto druhy tie veci z kosika povybera a kupi si ich on. Toto je fakt zle...
Nikdy viac Lidl shop.
Katastrofalna komunikacia.So živym človekom sa nespojite.Hotline je silne retardovana.
Sezonnost - hotova katastrofa.
Ich ustretovost je klamliva.
Nedoporučujem.Radsej si priplatit v normalnom obchode.
Lidl eshop NIKDY NIKDY VIAC!!!! ... tovar prišiel, bez faktúry bez dodacieho listu... a ked som ho chcela vrátiť hned po doručení , pretože vôbec nevyhovoval - tak na moje email spravy odpovedajú len pod referč. číslami , odporučaju na tel. kontakt.. kde sa nedovolate neuskutočníte hovor so živým pracovníkom, len s nahovoreným hlasom, ktorý vám dokola opakuje to iste... a moje zakaznícke konto v eshope nefunkčne - nezobrazuje žiadne uskutočnené objednávky, dopátrať sa k adresnému štitku na spätné bezoplatné vratenie zasielky DO POĽSKA nemožné.... nič.. max. možte si akurat vypísať formulár pre odstúpenie od zmluvy .. a s tým si možte.. viete čo..... Neskutočné v dnešnej dobe!!!! Dávam podnet na Slovenskú obchodnú inšpekciu, klamanie zavádzanie zákazníka 1000 percentné... !!!!!
Nechcelo mi akceptovat cislo mojej platobnej karty chcel dom si kupit sproste nohavice radsej zabalte podnikanie a chodte past kravy
V minulosti som s internetovým nákupom v Lidl-shope nikdy nemal problémy. Teraz však už zo 3 týždne nie som pri objednávke nákupu schopný prejsť cez krok prihlásenia. Uvediem mailovú adresu, uvediem heslo, stlačím "Ďalej" - a nič. Proste mi systém neoznámi nič, ani zlé heslo, ani že na mňa kašle - proste zamrzne. Najprv som proces pár dní neúspešne opakoval, potom som Lidlu vzniesol písomný dotaz cez jeho formulár - bez odozvy. Lidl na mňa slušne vyjadrené kašle (výstižnejší je iný pejoratívny výraz). Nakoniec som sa telefonicky prehrýzol cez jeho geniálny systém číselných volieb (...ak chcete xxx, stlačte jednotku ...) a doboxoval som sa k operátorovi. Ozvala sa mi akási Češka, z čoho som pochopil, že Lidl nemá v Slovenskej gubernii ani len poriadne zastúpenie. Po vypočutí mi vysvetlila, že majú s Google Chromom akýsi IT problém a že nech skúsim tovar objednať cez iný prehliadač. Skúsil som Internet explorer i ďalšie - s rovnakým výsledkom, čiže bez objednávky. Proste sa neprihlásim, nemôžem nanovo zaregistrovať na inej mailovej adrese ... Uráža ma na tom, že Lidlu nestojím ani za odpoveď na môj písomný dopyt a nechápem, ako môžu neriešiť IT problém s Googlom 3 týždne. Mám Lidl-shopu už "plné zuby" a ak nepotrebujú moje nemalé peniaze, kašlem naň tiež.
Nikdy som v lídli nemala problém s nikým a ničím ale toto bolo moc. Idem že pre pitie názov, množstvo všetko sedí..cena 0,74€ idem zaplatiť a týpka že 1,80€ vysvetlila som jej že som hľadala podľa značky,množstva atď..a že cena ktorú povedala ona nesedí. Išla sa somnou na to pozrieť a aj ona usúdila že mám pravdu ale samozrejme jak jej to nabehli tak to tam bolo a nedalo sa nič robiť. Vypísala som si vedúcu ktorú z nejakého dôvodu odmietala zavolať, tak som ju našla sama (robila som v potravinách takže viem podľa oblečenia zhruba rozoznať postavenia danej osoby) tá sa na to pozrela stuhla a tvárila sa že ona o ničom nevie že nemá čas a vkuse odbáčala od témy. Neviem čo to malo byť ale do tohto lídlu sa už nevrátim.
Nikdy viac, neskutocny zakaznicky servis tovar odoslany na ich sklad 03.05. Ziadny mail o prijati tovaru na sklad vraj mali pokazeny skener, nasledne mi vystavili poukazku na vratenie penazi, aj napriek tomu ze som uvadzala cislo uctu v zmluve o odstupeni. Poukazka do dnesneho dna nedorazila najskor mi bolo povedane ze poukazka ide z nemecka preto to tolko trva. Neskor ze mi ju poslu mailom a mam si ju uplatnit na poste, o 4 dni uz ani to nebola pravda nakolko sa to tak urobit neda. Aktualne neodpovedaju na maily
Neskutocny amaterizmus a arogancia tejto firmy nikdy viac! Nerozumiem ako mozu v dnesnej dobe takto fungovat a na ich financnom oddeleni pracovat nekompetentni ludia kt nevedia co robit.
Sa mozte hanbit!!!! Toto snad neni ani pravda a ta babizna česká na tej infolinke dôležitá a drza. Šmejdi ste fuj Nikdy viac ????????????????????????????
Objednavala som si z lidl shopu pohare, ktore mi prisli komplet porozbijane, kurier z DPD ma na to upozornil, ze mam rozbity tovar, tak mi zalepil skatulu paskou, povedal len tolko, ze tovar musim prevziat a zaplatit..pisala som na lidl shop a doteraz sa mi nikto neozval a nevyreklamoval!!!!!
Mozno to bola chyba kuriera z DPD, lebo sam mi povedal, ze je tovar rozbity a zalepil mi ju s ich paskou..
Neodporúčam Lidl shop ..kúpil som si tovar za 135e ktoré mi zablokovali ako ako rezervácia platby kartou ..s tými peniazmi neviem nič robiť ...potom mi samovoľne rozdelili balík a stiahli mi postupne 100e a potom ďalších 35e ako posielali balíky ....takže mi stiahli ďalších 135 ..po telefonáte na infolinku mi povedali že do 7dni mi tu rezerváciu vrátia...7DNI budem mať na účte zostatok dva centy ,ešte by ma zaujímalo ako je možné stiahnuť peniaze z účtu samovoľne ...totálne som rozčúlený som zvedavý ktorý obchod na ZEMEGULI takto funguje...
Ja som nahodou spokojný z lidl shopom
reklamujem poškodený tovar ktorý my prišiel kurierom niečo strašne emajlujeme snimi už druhý týždeň a stále nič už som z toho na nervy už by som od nich nechcel ani zadarmo
Uplna retardacia lidl eshopu...
Urobila som objednavku na dobierku, logicky mi prislo ze to bude postou, zrazu mi dnes zvoni mobil spali sme jasne mimo adresy, KURIER!!! Z DPD!!! V OBJEDNAVKE NIKDE NEBOL SPOMENUTY, BOHUZIAL BALICEK NEPREBEREME NEMAME SA NA TU ADRESU AKO OKAMZITE DOSTAVIT V TENTO DEN, mysleli sme ze dobierka ze bude zlty listocek co pocka v schranke!!!
Hroza kolektív na picu robiea si čo chcú ale čo už človek si nevyberiee
Prosím vás. Zoberte v Terchovej lredavackam v lidli tie nasluchatka alebo skúste ísť a polocuvajte ako sa tie baby rozprávajú
Ten isty tovar na strankach nemeckeho Lidla za 63 €, na strankach ceskeho za 66 €, doprava zadarmo, na strankach polskeho 61 €, doprava zadarmo. Na strankach slovenskeho za 75 €, doprava 4 €, krasa. Takto je to tam, predpokladam, so vsetkym.
28.9.2020 mi bol doruceny tovar objednany z lidl eshopu. Po rozbaleni som ho hned zabalil a siel reklamovat do lidl predajne(moj tovar som mal doma asi 5 minut). Bolo jasne vidiet, ze tento tovar bol uz pouzity a pravdepodobne tiez uz raz reklamovany. Do dnesneho dna nemam tovar, nemam peniaze.a stale cakam na vysledok reklamacie. Predpokladam ze ho opravia a opat mi ho zaslu. V zivote uz nic nekupim cez lidl eshop.
Uz som viac krat objednaval z lidl shopu ale toto bolo na posledy.. pri troch objednavkach sa mi zdalo,ze tovar je pouzity,alebo min.otvoreny.pri polednej objednavke(asi pri piatej som otvotil krabicu a sa mi potvrdilo ze tovar kupeny na eshope je bud uz rozobraty alebo vrateny od zakaznikov) drziak komplet ulomeny.uz som.len zvedavy ako to vyreklamujem..UZ NIKDY VIAC NEKUPIM Z ESHOPU POUZITE A VRATENE VECY !!!...NEODPORUCAM !!!!
Som absolútne nespokojná..
Pokial eshop Lidl bude na dorucovanie zasielok vyuzivat prepravnu spolocnost GEIS/DPD, tak pride urcite o velke mnozstvo zakaznikov. Uz tyzden cakam na zakupenu brusku, ktora podla sledovania zakazky chodi hore-dole Zvolen - Nitra ( uolne mimo moj okres) a to som zvedava v akom stave pride
Kúpil som stojanovú vrtačku bench drill dp16vls, na pohľad sa mi páčila no keď som ju uviedol do chodu vretenová hlava mala hádzavosť do boku viac ako milimeter, príliš hučí a hreje sa motor. Keď som ju reklamoval, po troch týždňoch prišla odpoveď že je všetko v poriadku. Jak hantaká bučora je v poriadku, tak je potom taká istá ako celý Lidl.urmiso
Neodporúčam. Robia s absolútne najhoršou kuriérskou firmou, ktorá balík držala týždeň na sklade a potom došiel v stave, za ktorý sa hanbil aj kuriér. Okrem toho poplietli objednávku a poslali nesprávnu veľkosť. Ako riešenie ponúkli, že JA to mám poslať na pošte a potom spraviť novú objednávku. A k tomu ako bonus blahosklonne ponúkli kupón na dopravu zdarma, ktorá zdarma aj tak je. Príšerný klientsky servis, ale čo sa dalo od Lidla čakať, že? Zrejme im stojí za tie hlúpe štyri eurá strata kredibility, mne určite nestoja za to, aby som sa takto namáhal. Ale som v šoku. Hanba.
Nie som spokojna z lidl-shopom, u mňa 0 bodov. Uz tri dni ma natahuju z reklamaciou, a ked si myslim ze uz je vsetko ok, tak mi odoslu doklad tak, aby sa nedalo poriadne vytlacit, len aby som nemohla zadarmo vratit poskodeny toustovač. Aj aliexpress je lepsi ako lidl shop. A ked napisem e-mail, tak ani nereaguju,tak ako by mali. Neobjednajte nic, pride poskodeny tovar.
nie som spokojna, len ma natahuju.. objednavka spred 3 tyzdnov dodnes nie je doma, lidl eshop podla mna nie je dobra volba, tovar proste nedorucuju
Mal som dostat tovar kurierom, dostal som oznamenie, ze mi dnes bude dorucovany tovar, ale co sa stalo? Kurier mi ani nezavolal a uviedol, zevraj ja som navrhol, aby to nechal na poste. Naco potom platim kuriera, ked si musim ist osobne pre tovar niekde do trantarie? Neviem, kde nastala chyba, ale je to dost neseriozne.
konecne je lidl eshop aj na Slovensku, dost tu chybal a to hlavne tym, ktori ziju v mensich mestach, kam sa ponuka z letakov castokrat vobec nedostala... u mna palec hore, mohlo to byt aj ovela ovela skor!