Möbelix.sk – Recenzia a skúsenosti

Möbelix, spoločnosť s rakúskymi koreňmi, patrí medzi najrýchlejšie rastúcich predajcov nábytku v Európe. Aktuálne prevádzkuje okolo 70 predajní v 5 krajinách – v Rakúsku, v Česku, na Slovensku, v Maďarsku a v Chorvátsku.

Dizajn webu Möbelix

Na Slovensku možno nakupovať v 9 kamenných obchodoch Möbelix (Bratislava, Prešov, Banská Bystrica, Košice, Trenčín, Nitra, Dunajská Streda, Levice a Senica) alebo prostredníctvom online e-shopu.

Sortiment obchodu

V Möbelixe nájdete nielen nábytok do obyvačky, spálne, kuchyne či jedálne, ale aj osvetlenie a bytový textil. Vďaka ponuke e-shopu si môžete zariadiť aj pracovňu a kanceláriu, upratať si, postarať sa o bielizeň či si domov skrášliť obrazmi, vázami alebo sviečkami. V jednom obchode tak nájdete produkty na zariadenie celej domácnosti. Na svoje si prídu páni aj dámy, pretože v ponuke obchodu sú tiež produkty na voľný čas, spotrebiče, náradie a zariadenie do dielne, záhradný nábytok i sezónne produkty.

Cenová garancia

Spoločnosť garantuje svojim zákazníkom najnižšie ceny. V praxi to znamená, ak zákazník nakúpi v niektorej z kamenných predajní Möbelix a pred nákupom (resp. max. 14 dní po uskutočnení nákupu) predloží dôkaz v podobe výhodnejšej konkurenčnej ponuky na identický výrobok (značka, dodávateľ), Möbelix mu vyplatí rozdiel ceny v podobe poukážky na ďalší nákup.

Möbelix garantuje zákazníkom najnižšie ceny

Karta výhod

O kartu môže na ktorejkoľvek predajni požiadať fyzická i právnická osoba vyplnením predtlačeného formuláru žiadosti. Karta je zákazníkovi zaslaná aj po registrácií cez web predajcu. Kartu výhod obchod zasiela v elektronickej forme, čím sa snaží pristupovať ekologicky k životnému prostrediu. Vydaním karty začína zbieranie bodov – za každých 10 € zákazník získa 1 bonusový bod.

Zúčtovacie obdobie je vždy od 1. 1. do 31. 12. daného kalendárneho roku, pričom odmeňovanie sa odvíja od počtu nazbieraných bonusových bodov:

50 – 99 bodov = 10 € poukážka na nákup
100 – 199 bodov = 30 € poukážka na nákup
200 a viac bodov = 70 € poukážka na nákup

Kompletné podmienky vydania karty, čerpania a uplatnenia bodov si môžete prečítať na webe.

Kuchyne na mieru

Chcete novú kuchyňu z Möbelixu? Pomocou 3D kuchynského plánovača si môžete naplánovať kuchyňu od základu. Vybrať si štýl, poskladať si skrinky podľa svojich potrieb. Plánovač je k dispozícii na webe úplne zadarmo. K dispozícii je aj Kuchynský konfigurátor, v ktorom si môžete kombinovať farby a vyskúšať, čo sa k čomu hodí. Pokiaľ vám 3D plánovanie nevyhovuje, môžete si dohodnúť bezplatnú konzultáciu a v pobočke vám odborný pracovník spoločnosti navrhne kuhyňu podľa vašich predstáv.

3D plánovanie kuchýň v Möbelix

Doprava

Pri nákupe v e-shope si môžete vybrať buď osobný odber, alebo dodanie doručovateľskou službou (neuvádza sa, akou). Cena pohybuje od 17 eur (pri nákupe do 200 eur) do 44 eur (pri nákupe do 1 200 eur). Ak je tovar dodávaný ako balík, musí kupujúci zaplatiť navyše 6 eur za balenie a doručenie tovaru. Pri niektorých produktoch je automaticky dodanie zdarma, vždy to však musí byť na stránke produktu uvedené. Pri nakupovaní cez internet sa nedá objednať služba Montáž a výnos.

Möbelix cena dopravy

Zaujímavá služba je aj požičanie dodávky Möbelix na odvoz objednaného tovaru. Služba je spoplatnená a objednať si ju možno prostredníctvom internetového formulára. Zákazníci, ktorí majú kartu výhod, si môžu dodávku zapožičať aj bez nutnosti nákupu.

Platba

V e-shope si môžete vybrať možnosť platby platobnou kartou, okamžitým bankovým prevodom alebou platbu pri osobnom odbere v predajni. V prípade, že si zvolíte okamžitý bankový prevod, po dokončení objednávky vás automaticky presmeruje do Internetbankingu. Platiť sa dá aj kartami Visa a Mastercard. Platba na dobierku nie je, žiaľ, možná. Ani nákup na splátky e-shop neumožňuje. Možný je takýto nákup len v kamenných predajniach, úvery poskytuje spoločnosť Quatro.

Reklamácia

Vrátiť tovar umožňuje e-shop do 14 dní bez udania dôvodu. Treba iba vyplniť formulár k vráteniu a s ním produkt vrátiť v ktorejkoľvek predajni Möbelix. Ak ide o drobný tovar, môžete ho pokojne zaslať na odosielaciu adresu. V prípade, že tovar nebude poškodený, vyplatí vám obchod celú sumu.

Pokiaľ vám e-shop zaslal iný tovar ako ste si objednali, prípadne došiel poškodený alebo balíku chýbajú nejaké diely, treba kontaktovať Callcentrum telefonicky (tel. č. 573 53 634) alebo mailom (shop@moebelix.sk).

Ako kontaktovať Möbelix?

Möbelix Hotline: 02 573 53 634
e-mail: shop@moebelix.sk
Online kontakt na vybranú pobočku alebo e-shop

Hodnotenie Möbelix na Heureke

Na známom webe heureka.sk nemá obchod spustenú službu Overené zákazníkmi. Zatiaľ obchod hodnotilo iba 27 zákazníkov. Heureka neuvádza, koľko percent zákazníkov bolo spokojných s nákupom, keďže obchod nemá dostatočné množstvo recenzií.

Recenzie a skúsenosti s obchodom Möbelix

Spomínané recenzie sú však pomerne negatívne – nespokojní zákazníci Möbelixu sa sťažujú na zavádzanie, najmä čo sa týka lehoty dodania tovaru, ktorá sa bez oznámenia zákazníkovi neustále predlžovala. Mínusom je tiež nedostatočná komunikácia obchodu či nedostatočná kvalita tovaru. Zákazníkom sa, naopak, pozdávajú ceny obchodu, prehľadnosť e-shopu a v prípade nákupu v kamennej predajni aj ústretovosť zamestnancov.

Vaše skúsenosti a recenzie Möbelix

Patríte k pravidelným alebo občasným zákazníkom tohto obchodu? Aké sú vaše osobné skúsenosti s nákupom? Riešili ste už v Möbelixe reklamáciu alebo vrátenie tovaru? Pomôžte nám zozbierať relevantné skúsenosti s nákupom, vďaka ktorým pomôžeme aj ostatným.


Komentáre

10/12/2023 16:16
Martina

V sobotu 9.12.2023 som si chcela kúpiť stropné svietidlo; po hľadaní pracovníka som si zazvonila.prisla pracovníčka tempom a výrazom namisureneho medveďa ktorého niekto zobudil zo zimného spánku.ukazala som na vystavený kus a ona bez toho aby sa len pozrela hneď reagovala že to je posledný kus nevedela ani ktorým ovládačom sa ovláda vyskúšala tri; nakoniec som jej povedala že si ho chcem kúpiť:pozrela na mňa s tým výrazom v tvári že čo má otravuje s a reagovala dnes vám to nikto neodpoji až cez týždeň ;tak som odišla s myšlienkami zaco tam berie peniaze

14/08/2023 19:35
Iveta

Dobrý deň , včera som bola u vás na predajni v BA Bory plánovať kuchyňu do nášho nového domu. Išla som na stretnutie, že presne viem čo chcem ????
Stretla som tam úžasnú kočku Adrianku, ktorá mi všetko s ochotou poukazovala a spolu sme naplánovali kuchyňu mojich snov. Kiež by som vo všetkých predajniach stretla tak ústretových ľudí ako spomínaná Adrianka???? Je to profesionál na svojom mieste ???? Ďakujem za naplánovanie mojej vysnívanej kuchyne a už teraz sa veľmi teším , keď ju už budeme mať doma a niečo mňamkové upečiem a uvarim ☺️

10/08/2023 15:49
Mária

žiaľ musím napísať negatívnu recenziu ako na zakupený tovar,tak aj na postup a prístup pri vybavení reklamácie.
Podľa vzoroveho tovaru som kúpila original zabalené balenie podhlavnik+ prikrývka. Po rozbalení tovaru doma sa podhlavník ( v kvalite a v prevedení) nezhodoval s tým, ktorý bol vyložený na predajni a rozmery prikrývky boli väčšie (150×214) čo znamená, že sa nedal navliecť do návliečky s rozmermi 140x200,tak ako boli uvedené v popise tovaru.
Tovar som išla ihneď vrátiť.
Nakoľko som nebola spokojná s podhlavníkom je pochopiteľné, že som nemala záujem tento istý tovar vymeniť. Žiadala som vrátiť peniaze, no bolo mi povedané, že mám iba dve možnosti. Buď zobrať taký istý tovar, alebo darčekovú poukážku v hodnote zakúpeného tovaru s tým, že si môžem vybrať v obchode iný tovar. Samozrejme,že som to odmietla a predajca si stále trval na svojom, až vznikla na pokladni z toho nepríjemná situácia ako pre nás,tak aj pre všetkých,ktorí čakali na zaplatenie. Ja som sa ponáhľala na vlak, poukážku som odmietla a originál vrátené balenie zostalo na predajni.
Samozrejme že to budem riešiť so SOI ,pretože predajca nemá právo na takýto postup, nakoľko keď už nemal aký argument,oháňal sa,
že tovar vrátený musí byť originál zabalený. Neviem si to dobre predstaviť, keďže z toho igelitu som ho musela doma vytiahnuť, takže zlepený igelit sa samozrejme narušil, no tovar bol na 100% nepoškodený a po druhé podľa zákona o ochrane spotrebiteľa nemôže predajca zákazníka týmto podmieňovať. Dôležitý argument pre mňa zákazníka bol, nesprávne a nepoužiteľné rozmery, a iný podhlavnik ako bol vyložený v ponuke, čo som aj predajcovi dokázala pri ďalšej obhliadke .
Takže tento obchod za mňa nie????


02/02/2023 08:41
Alena

Zakúpili sme si stoličky do jedálne...z 8ks bola vyskladaná jedna komplet chybná čo nás potešilo, ale pri reklamácii mi oznámili, že mám čakať 6 týždňov na výmenu pretože údajne nemajú stoličku skladom. Keď ale otvoríte ich web stránku majú ju skladom dokonca 9ks si viete objednať z dodaním do 5 pracovných dní. Keď som im napísala rozhorčený email ich odpoveď bola, že nemajú aktualizované stavy na webe... No prešli 2 týždne a na webe nič nezmenili, ani nevyriešili moju reklamáciu. Zavadzia mi doma obrovská krabica, nemôžem ju ani odniesť na ich predajňu ani im ju poslať...proste mám čakať na výmenu kus za kus...

31/12/2022 17:52
Edita

V posledný deň roka som si dala záväzok ,že do Mobelixu už moja noha nevkročí. Po dnešnej skúsenosti pôjdem radšej inam. Kúpili sme záves farby bordó, hneď po opustení obchodu sme zistili ,že tá farba je ružovofialová, tak sme samozrejme chceli záves vrátiť. Odmietli nám vrátiť peniaze , že sme si tovar mali dobre prezrieť na predajni, čo sme aj urobili, ale pri ich nasvietení tovaru , nemáte šancu zistiť ,aká tá farba naozaj je. Ako to ,že nie sú schopní vrátiť peniaze, boja sa , že by prišli o tržbu? Myslím, že takto strácajú zákazníkov, ktorí tam už radšej nenakúpia, ako by sa s nimi mali dohadovať.

27/10/2022 13:49
Ivana L.

Rozhodli sme sa kompletne zmenit svoju kuchyňu a tak sme sa obrátili na predajňu Moebelix v Senici,, za mňa vsetko klapalo ako hodinky, p. Vandeliova si vypočula naše predstavy, vybrali sme spolu dekor našej linky a ona nam ako profesionál všetko vysvetlila a pri každej zmene či uprave, nás ochotne zavolala a venovala sa nam,,,prvy "nástrel" ktory ona urobila bol perfektny a sedel s našimi predstavami, s maličkymi zmenami a doplnkami s nami zmluvu riadne spisala a uz sme len cakali na dalsie pokyny ku zameraniu,,,zameriavac i chlapci z "rýchlej roty" teda stolari, svoju pracu robili precizne a bez zbytočnych prieťahov a rnes mame krasnu, modernuva plne využívanu kuchynsku linku,,,tymto urcite doporucujem Moebelix Senica a so vsetkym sme nadmieru spokojni,,,maju od nas veľké a významne ďakujem

16/08/2022 08:13
Kersten Dieter

Jedným slovom wow!! Nemôžem uveriť, že peniaze sú už na mojom účte. Ďakujem, ďakujem, ďakujem! Z zvyčajne dlhej, zdĺhavej a zastrašujúcej práce ste urobili veľmi príjemný a efektívny zážitok. Nemôžem vám a pani Karin Sabine Loans dostatočne poďakovať. Pani Karin Sabine Pôžičky za skvelý systém a vy za skvelé služby. Obaja ste fakt úžasní! ak potrebujete naliehavú pôžičku, môžete im poslať e-mail na adresu sabinhelps@gmail.com alebo whatsapp ju na +7 901 709-57-43

31/07/2022 12:03
Lucia

Möbelix už nikdy viac! Kompletne som prerábala a zariaďovala byt, takže som nakupovala v podstate vo všetkých tých klasických obchodoch s nábytkom a jedným z nich bol aj Möbelix. A bola to chyba!
Potrebovala som stoličky. Šla som sa pozrieť do predajne a nemali tam nič, čo by sa mi páčilo. No mali na nete nejaké, čo nie sú nikde vystavené. Páčili sa mi, boli skladom, tak že si objednám 6 stoličiek, po 2 kusy z troch farieb. Pri dávaní do košíka som zistila, že nie všetky farby sa dajú kúpiť. Volali sme teda do Möbelixu, či nám nevedia povedať, kedy sa naskladnia. Povedali nám, že farba čo chceme (jedna z nich) bude cca o 4-5 týždňov, ale ostatné majú skladom. Pozreli sme ešte český web Möbelixu a tam ich mali. Tak sme volali znova, či sa nedajú zobrať z Čiech (lebo na SK neposielajú z ČR), ale že spolu nespolupracujú a nedá sa. Tak sme si povedali, že teda vezmeme 5 čo chceme a na tú šiestu počkáme. No to sme volali s inou tetou ako pred pár minútami a tá nám povedala, že tá farba už asi nikdy nebude, že už sa tieto stoličky nerobia. Len sa dopredávajú. Oka, ešte že sme volali, lebo by sme sa ku stoličke nikdy nedostali. Takže sme objednali 3 z jednej a 3 z druhej farby, stoličky zaplatili, všetko bolo skladom a malo to do 3 dní prísť. Bolo to 26. júna 2022. Ja som 9. júla čakala veľkú návštevu, ktorú som nemohla pozvať skôr, pretože som nemala stoličky. No brala som ich dosť v predstihu, tak som si myslela, že všetko bude v poriadku.
V stredu 29. júna mi volal kuriér, že mi prinesie zásielku, že je veľká a že či si ju viem prevziať. Iste, vzala som si voľno z práce a počkala na zásielku. SMS o tom že kuriér príde som dostala, volal mi že príde... no celý deň nič. Poobede som volala, že čo sa teda stalo a bolo mi povedané, že jeden balík z troch chýba a nemôžu mi zásielku doručiť. Ďalší deň nič... ďalší, 1. júla, som už začala pátrať. Kuriérska spoločnosť nám povedala, že balík bol stiahnutý späť odosielateľom. Takže som zavolala do Möbelixu, že čo to má znamenať. Tam sa mi ospravedlnili, že majú nových kolegov, ktorí boli nepozorní a zabalili niečo úplne iné, ako mali. Povedala som im, že budúci týždeň tie stoličky súrne potrebujem, že už dva dni som ich mala mať doma. Ospravedlnili sa mi a sľúbili, že to budú urgovať a určite stoličky budem mať asap doma!
Cez víkend som to neriešila, no prišiel pondelok a stále žiadne info. V utorok bol sviatok a tak som volala hneď v stredu ráno, že pred týždňom mi mali prísť stoličky. Volala som na infolinku Möbelixu, kde mi teta povedala, že ona s tým nič neurobí. Tak som chcela kontakt na niekoho kompetentného. Povedala, že ona im môže do skladu napísať mail, ale že inak nič. Našla som si v telefóne číslo, z ktorého mi v piatok volala pani (pretože infolinka absolútna pohroma!) a tá mi povedala, že prezistí čo mám s balíkom. Volala mi neskôr, že balíček už bol odovzdaný kuriérovi. Že jej kolegovia dali info, že ho prevzala kuriérska spoločnosť.
Vo štvrtok žiadne info od kuriéra, aj keď (nakoľko s tým robím, tak viem), väčšinou príde balík hneď na druhý deň. V piatok doobeda stále nič a tak opäť volám tetuške. Tá mi povedala, že jej kolegovia urobili chybu a že na balíčku už síce je kuriérsky štítok, ale ešte nebol odovzdaný kuriérovi! DVA DNI im stál v sklade a neodovzdali ho, aj keď som ich urgovala a prosila!
Tak som pani požiadala, aby mi kuriér stoličky priviezol v sobotu. Na to mi povedala, že v sobotu ich zazmluvnený kuriér nedováža. Čo je, samozrejme, hlúposť, pretože robia aj v sobotu, ale je to drahšie a museli by byť ochotní! Čo som čakala, že budú. Keďže už 8 dní stoličky meškali! V podstate mi absolútne nijako nepomohla, absolútne nič nevyriešila a ja som si musela pomôcť sama. Absolútna neochota čokoľvek vyriešiť bola príšerná a jediné čo mi dala ako odškodnenie bolo 20% zľavu z ceny stoličiek, ktoré mi poslali späť na účet. Ale stoličky samozrejme nikde...
A ak by ste čakali, že prišli v pondelok (nakoľko v piatok som s tetuškou volala asi 20 minút a zúfalo riešila, ako ich dostať ku mne a predpokladala som, že ich teda odošlú v piatok), tak to, samozrejme tak nebolo a oni ich z Möbelixu odoslali až v pondelok!
Absolútne neodporúčam tento obchod, ich prístup je príšerný a ich ochota absolútne žiadna! Sme na Slovensku, sme v Bratislave a pardon, ale existuje asi milión kuriérskych spoločností, ktoré dovážajú aj cez víkend, hlavne keď sa vyseriete na zákazníka a nedostane ZAPLATENÚ zásielku a to DVAKRÁT VAŠOU CHYBOU!

18/06/2022 17:22
JURGEN

CO ŠE TIKA PREŠOVA,TO NEUVERITEĽNA SPOKOJNOSŤ.
TAM NENI CO VYTKNUC OD KUPI AŽ PO VYDAJ,ŠAK TO RADOSC NAKUPOVAC,ĽEN DAKUŠČIČKO PREHNANE CENY MAJU.
ZA MŇE PAĽEC HORE INAKŠI

31/03/2022 15:51
Radovan Kokinda

Už nikdy viac nakupovanie v Möbelixe!!!! Cena zodpovedá kvalite !!!! Tolerancia plus mínus 7-8 mm pri skrutkách hrôza des !

28/01/2022 00:32
mr roland johnson


Potrebujete urgentný úver, úver na spustenie novej rady podnikania alebo zaplatiť dlh a podnikateľské organizácie a ľudí všetkých druhov. Potrebujete úver na akýkoľvek účel? Ste vo finančnom probléme? Potrebujete finančné riešenie? Kapitálové financie je riešením všetkých vašich finančných problémov; Naše úvery sú jednoduché a rýchle. Kontaktujte nás dnes pre tento úver, ktorý si želáte, môžeme usporiadať akýkoľvek úver, aby vyhovoval vášmu rozpočtu len na 3% úrokovú sadzbu ročne. Ak máte záujem, kontaktujte nás prostredníctvom e-mailu: mrrolandjohnson62@gmail.com

27/01/2022 22:05
Zita

Pred 3r.amw kúpili celú obývačku, kozenkova sedačka prišla s veľkou dierou, takže sme ju museli vymeniť, sektorový Nábytok-vysoky biely lesk- z viacerých skriniek a veľkých skríň začal presne po 2 rokoch praskat, popraskali vrchné MDF folie na všetkých skrinkách a začal sa oddúvať na rôznych miestach, bola to drahšia obývačka bohužiaľ práve skončila záruku, neviem ani ako to opravit

20/01/2022 13:10
evanita

Fu,velmi zlá skúsenosť,neodporúčam????

01/01/2022 19:11
Barbora

Kuchynská linka na mieru.
Naša skúsenosť s mobelixom konkrétne pobočkou Prešov veľmi zla. Objednali sme si kuchynskú linku v hodnote 16tisic EUR čo si myslím, ze nie je malo. Keď prišiel termín kedy mala byt kuchyňa namontovaná t.j. 43 týždeň nik sa nám neozval tak som 44.týždeň kontaktovala mobelix ja..čo má zarazilo bolo, ze mi zavolali s tým ze naša kuchyňa nie je ešte ani len vyrobená a ze už sú objednávky na tento rok uzatvorené a ze budeme mat kuchyňu v druhom tyzdni v roku 2022. Bola som maximálne vytočená keďže sme sa potrebovali presťahovať už aj s podnájmu a podobne. S malým dietatom ťažko sa dá bez kuchyne. Na druhý deň nám mali dať vedieť či sa dá aby tá kuchyňa bola do konca roka samozrejme sa nik neozval musela som ich znova niekoľkokrát kontaktovať ja až napokon som sa dovolala s tým ze nám dajú buď náhradnú kuchyňu ze aby sme mohli fungovat alebo sa pokúsia zistiť ze ci sa dá urobiť tá naša do konca roka. Zase prešiel týždeň nikto nič tak som im volala dobrá správa bola ze sa im podarilo vybaviť tu kuchyňu na 51. Týždeň ale hrozne bolo to, že ich prístup ma sklamal nik sa neozval keby som ja zase nevolala myslím ze takýto prístup ku zákazníkom nie je celkom okey. Prišiel 51. Týždeň a zase nič tak som volala a ze teda naša kuchyňa je už asi v sklade ze sú tam asi nejaké palety ale nevie ze až keď príde vedúci môže sa na to pozrieť. Potom už len prišiel mail s tým ze chcú zaplatiť zvysok sumy za kuchyňu. Žiadna zľava z ich strany keďže mali meškanie sedem týždňov vraj to aj tak musíme zaplatiť a ze potom sa to vyrieši. No do dnešného dňa sa nik neozval. Takze sme zaplatili plnú sumu za kuchyňu a z ich strany akože pristup ku zákazníkovi otrasný nulový!!
Jedine čo chválim sú montážnici ktorý nam montovali kuchyňu boli ochotní a mili a hlvne aj rozmýšľali.
To je vsetko k našej skúsenosti s mobelixom

19/10/2021 15:08
Ivan Rakyta

Objednana kuchyna na mieru aj so spotrebicmi za cca 8400 euro. Instalovat dosli v dohodnutom termine, ale bez vacsiny spotrebicov, ktore ani po dvoch tyzdnoch od dohodnutej instalacie stale nemam. Najvacsia skrinka na vstavanu chladnicku dosla poskodena, takze sa bude (ktovie kedy, ale nie skor ako za 2 mesiace) vymienat.
Takze celkovo velka nespokojnost, kedze ani 2 tyzdne po termine nemozem kuchynu pouzivat. A kedy sa dokonci reklamacia poskodenej skrinky je vo hviezdach.

Jedine, s cim som spokojny, su ich montaznici, robili presne a boli velmi ochotni.

27/08/2021 08:23
Sobčáková Janka

Objednali sme si schôdzku na vypracovanie návrhu kuchyne v predajni v Martine. Dohodli sme sa na 15.00 hod.
Čakali sme až do 15:45 a potom sme nespokojní odišli. Zamestnanec, s ktorým sme si dohodli stretnutie sa venoval svojim známym.
Keď sme oponovali, že čakáme už dosť dlho a ako je to možné, jeho kolegyňa bola dosť nepríjemná a tvrdila, že kolega musí obslúžiť klientov a potom, že musel ísť na toaletu. Myslíme si, že keď si s dohodnem schôdzku na určitú hodinu, tak by som to mal dodržať.

12/08/2021 19:55
Maja

Chcela by som sa poďakovať pracovníkom Mobelixu v Bratislave na Rožňavskej za trpezlivosť so mnou pri projektovaní kuchyne. Najmä Katke Brozmanovej pri projektovaní mojej kuchyne, ktorú už veľa krát prerábala. Tiež vedúcemu oddelenia kuchýň Tomášovi za ochotu, snaží sa vo všetkom vyjsť v ústrety zákazníkovi, tiež Paťke za milý prístup. Skvelý tím mladých a ochotných ľudí . Kuchynku z Mobelixu už jednu mám a určite odporúčam :)

29/07/2021 15:24
Daniela

Po zlých recenziách som sa obávala objednať komodu cez e-shop a zaplatiť vopred. Dodacia lehota bola 5 pracovných dní. Komoda prišla za 3 pracovné dni, pekne zabalená bez poškodenia. Odporúčam.

21/07/2021 16:05
Marek Pupák

z mobelixu som teraz objednával a prvý a posledný krát pošlú inú vec a keď im volam tak len do Čiech sa dovolaťe a na SK nemajú telefón v tejto dobe jak u debilov na dvere NEODPORÚČAM!!!

29/05/2021 11:01
Rasto O.

Nikdy viac Mobelix, objednal som si dve komody 28.1.2021, zaplatil prevodom a do dnes nemam tovar, povodne bola dodacia lehota 10-12 kalendarnych tyzdnov, co pripadalo najneskor na 16. kalendarny tyzden, ale tovar neprisiel. Poslali mail, ze sa predlzuje doba dodania na 21. kalendarny tyzden. Dnes som volal na info linku a vraj mi poslali dalsi mail, ze doba dodania sa predlzuje na 26. kalendarny tyzden a to este asi nie je koniec. Ten dalsi mail som samozrejme nedostal. Takze oni tocia nase peniaze pol roka pokial dodaju tovar. Vsak to ani uvery si nemusia brat. Neodporucam tento obchod, pokial nemaju tovar skladom.

22/04/2021 19:13
Vytočený zákazník

Obchod Mobelix v Šamoríne porušuje základne ľudské práva, podporuje diskrimináciu a segregáciu obyvateľstva. Sama robím v obchode a nikdy by som si nedovolila pýtať akékoľvek potvrdenie o zdravotnom stave ( áno ide o testy). Informácie o zdravotnom stave podliehajú lekárskemu tajomstvu, ktoré smie vidieť/vedieť IBA a VÝHRADNE lekár, v opačnom prípade osoba , ktorá od Vás žiada preukázanie sa zdravotným stavom musí mať súdny príkaz!!! Týmto pozdravujem pani sbs-kárku, ktorá sa podieľa na porušovaní zákona. Tento alebo akýkoľvek Mobelix nikdy viac!!! Hold, to čo som chcela som nakúpila u konkurencie, kde nič také si nedovolili odo mňa vyžadovať! Nakupovať budem v obchodoch, kde si vážia a majú v úcte nie len zákazníka ale ľudskú bytosť ako takú!!!

22/04/2021 18:14
Jana R

Neodporucam tento obchod nikomu, ich predstava reklamacie poskodeneho tovaru je poslat vam novy, za ktory chcu aby ste zaplatili, ze oni vam peniaze vratia - je to ako z ineho vesmiru. Ked to odmietnete, tak vam len povedia, ze sa vam ozvu ohladom vratenia penazi. Hrozostrasny zakaznicky servis, hrozostrasny.

20/04/2021 19:57
Marcel

Skvelý darček k dnešným meninám :) 20.4.2021 prišiel ročný kupón na zľavu x€ ktorý má platnosť do 31.3.2021 ha ha a k nemu aj leták výhodné dni X s platnosťou od 25.1.2021 do 21.2.2021 , možnosť využiť je nulová

15/04/2021 09:36
Nika

Nespokojnosť. Zabudli na našu objednávku dodávatelia. Čakáme už 12 týždňov na našu objednávku. Neodporúčam!!

07/04/2021 12:00
Nespokojný zákazník

Uz z predchadzajucich referencii vidim, ze je to totalne smejdovy obchod, zrely na likvidaciu.

V nasom konkretnom pripade niekedy v oktobri zinkasovali peniaze za objednany tovar, ktory dodnes, pomaly 6 mesiacov nedorazil. Vidim to na pyramidovu hru, vyberanie financii od zakaznikov, obcas, pri velkom natlaku alebo nespokojnosti jedneho-dvoch vybavia. Podavam podnet na SOI, resp. trestne oznamenie.

07/04/2021 09:48
Jana

Z výrobkami z obchodu Mobelix nemám dobré skúsenosti. Najskôr som mala problém asi pred tromi rokmi poskladať do kuchyne komodu. Nepasovali výsuvy stolíkov takže sa stolík nedal zatvoriť. Vôbec to nepasovalo a manžel to musel prerobiť aby sme to mohli používať.
Na začiatku tohto roku sme kúpili nábytok do obývačky. Dlho sme naň čakali kým dodali tovar. Zaplatili sme si aj dopravu a potom sme aj tak museli ísť do 50km vzdialeného Mobelixu lebo doska na vytríne bola z inéj skrine. Vôbec to nesedelo zmontovať. Môj manžel to nechcel reklamovať lebo si myslel, že budeme musieť čakať s rozrobenou skrinkou mesiac na vybavenie reklamácie. Bolo týždeň pred Veľkonočnými sviatkami a chceli sme to mať do sviatkov hotové. Na moje prekvapenie nám časť vitríny vymenili na počkanie v sklade Mobelix.
Prekvapenie nastalo doma po namontovaní a zistený, že nesedí ešte jeden diel. Zadný diel bol o 8cm širší. Odrezali sme z neho a namontovali aj keď trošku farba dielu nesedela. Našťastie to bolo v skrinke s plnými dvierkami.
Skladali sme to dlhšie ako sme plánovali len z dôvodu zlých dielov a plánu na montáž kde niektoré spojovacie diely neboli zakreslené a označené.
Stolíky mali zle vyvrtané dierky na výsuvnom diely takže sa museli prerábať a dopasovavat. Jeden stolík sa ani po dlhšom čase nedal úplne dopasovať. Spravili sme to najlepšie ako sa dalo. Nie je to na 100% ale dá sa po so zazmurením oka akceptovať.
Mobelix by mal upozorniť svojich dodávateľov na zlú kvalitu dodávok a požadovať väčšiu kontrolu.

12/03/2021 08:33
Jana Žecová

Objednala som si z Möbelixu komodu HEATHER. Bála som sa objednávať nábytok cez internet, ale vzhľadom k situácii som to riskla, keďže sa mi páčila. No to čo prišlo ma prekvapilo. Dvierka poškriabané, skrinky vo vnútri nedobrúsené, nedolakované, no des a hrôza. Totálne som sklamaná. Škoda, že som sa k týmto recenziám nedopátrala skôr, lebo by som od nich v žiadnom prípade nábytok nekupovala. Neodporúčam ani náhodou, vyhýbať sa im oblúkom.

05/03/2021 20:35
Eva Macharová

NEDOPORUČUJEM určite nákup v MOBELIXE!!! Dňa 18.10.2020 som objednala kreslo, celé zaplatila, a už máme mesiac po dodacej lehote a ešte sa nezačalo ani vyrábať ! Lebo Covid ! Hlavne keď brali peniaze, bol Covid tiež a vtedy to nevadilo! Objednávku som zrušila, 3 x písala e-mail ( žiadna odpoveď ) 10 x telefonovala, vždy to zdvihne niekto iný a dnes mal byť posledný deň na vrátenie peňazí, ktoré trvá cca 3- 5 dní a opať nič! Takže pretiekol moj pohár trpezlivosti! Nikdy viac!!

23/02/2021 08:35
Zuzana

Kúpila som si kuchyňu naplánovaná bola podľa mojich predstáv prišli ju zamerať a čakala som než ju dodajú prišla podľa plánu prvý problém vznikol pri skladaní zistilo sa že pán ktorý zameriaval vymeral zlé čiže prišla som o jednu veľkú spodnú skrinku.Ospravedlnili sa preplanovali ako kompenzáciu mi ponúkli jednu hornú skrinku a regál.Dnes mi prišli kuchyňu dokončiť a z regálu doniesli iba police .Takže obchod určite nedoporucujem nikomu

04/12/2020 19:02
Slávka Slabejová

Mobelix niečo strašné!!!!!!!Nikdy viac si tam nebudem nič nakupovať. Máme objednanú skriňu od 18.8.2020 a do dnešného dňa nám neprišla, stále nás len zavádzajú a naťahujú termín. Neskutočne aká neférová je táto firma k svojim zákazníkom. Určite nakupovanie u nich neodporúčam.

26/11/2020 12:31
Alžbeta Gálová

Ja som zaplatila 23.11.2020 večer asi hodinu pred záverečnou obývaciu stenu.Hned na druhý deň ma kontaktovali,a 25.12.som mala nábytok doma.Dodané všetko bez poškodenia,aj zmontované bez poškodenia.Po zlej skúsenosti s nábytkom zo SCONTA,ja som spokojná.Už som sa bála,kto príde,ako to dopadne.MOBELIX má svojich montážnikov na rozdiel od SCONTA.Tí mi poslali takých babrákov,čo sa zaúčali na mojom nábytku,všetko poškodené bolo.Ani stolík nevedeli poriadne poskladať.Do SCONTA už nikdy v živote,do MOBELIXU sa určite vrátim.

29/10/2020 22:01
Dominik Lesičko

Dobry den,

Vas dnesny pristup na zakaznickej linke ma rozculil a nahneval.
Tovar k zakaznikovi, ktory si vopred zaplatim viete dodat do 2 pracovnych dni, ale na vyjadrenie reklamacie bude cakat 3 dni?
To kde sme?

Dodali ste mi stolicku, kde boli 2 operadla rovnake - boli 2 prave.
Ja som chcel od zakazniceho centra len odpoved ci musim vratit celu stolicku alebo staci ked vratim na vymenu len jedno operadlo.
Ale nie, na zakaznickom centre si ma prehadzovali ako horuci zemiak a nikto mi nevedel odpovedat.
Posielam teda za 15€ naspat celu stolicku, aby ste mi vymenili operadlo.

Prosim o predanie tejto spravy kompetetnym.
Dufam, ze neostane len na marketingovom oddeleni.

Domino Lesičko | + 421 917 535 138
LinkedIn | lapp.cz | @bezlepkubezlaktozy

12/08/2020 12:30
Veronika

Dnes som bola v obchode vybrat si sortiment na ktory som dostala postou aj zľavové kupóny ... vsetko poriadku az pri vyplateny som si vsimla ze mi bol od pani na pokladni mimochodom velmi ,, ochotnej,, zobraty kupon ale na blocku neodpocitana zlava ..po spatnej reklamaci ze preco mi zlava nebola uplatnena sme prisli na to ze sice tovar bol s takym nazvom ale nie kodom na ktory sa uplatnovala zlava.. kody su pisane malinkymi cislami na spodku kupona ..vravim v poriadku ale tiez ma pani mohla upozornit a nie si kupon zobrat a tichucko spokojna byt !!!??

07/07/2020 16:49
Anita

NEODPORÚČAM, naozaj nikdy viac!
Prišli sme si do predajne vybrať komodu, celá objednávka prebehla v poriadku, dodanie bolo stanované na "CCA 2 týždne" - ako bolo uvedené i vo faktúre.
2 týždne prešli, neprišla ani sms ani mail o pripravení objednávky , rozhodli sme sa teda skúsiť infolinku. Odbili nás so slovami , že týždeň končí v nedeľu.
Je utorok, rozhodli sme sa to riešiť s nimi teda nie telefonicky ,ale osobne na pobočke. Komoda samozrejme nikde - problém s objednaním, vraj máme čakať 8 týždňov.
Vrátenie peňazí bolo o veľké naťahovanie, pretože silou mocou nám chceli vnútiť poukážku na nákup. Odmietli sme ju 3 krát, nakoniec vrátili i peniaze.
NEODPORÚČAME!!!

04/06/2020 13:05
Carine

Nemám slov na túto predajňu. Chápem, že momentálne je situácia aká je, ale... 23.02.2020 sme objednali posteľ, ktorá mala byť dodaná do 8 týždňov. Samozrejme, že sme ju hneď vyplatili a čakali. Žiadny mail o potvrdený objednávky mi nebol zaslaný a preto som pár dní po objednaní kontaktovala telefonicky mobelix. Vraj nadiktujte mi číslo objednávky, pozerám, robíte si srandu? Mám si ho vymyslieť? Tak podľa mena zistil o akú objednávku sa jedná, že ju registrujú a nadiktoval mi číslo. Žiadny mail mi neposlali. Tak sme čakali. Prišiel 8. týždeň tak im volám, čo je s objednávkou. Vraj v Česku sa vyrába a sú zavreté hranice nemajú to ako prepraviť. Hm, zaujímavé je, že doprava, resp. tí, ktorí pracovali v zahraničí ako dopravcovia, mohli chodiť cez hranice (vlastná skúsenosť). OK, dajme tomu, že sa to proste nedalo, pýtam sa, či ma nemohli aspoň mailom upozorniť, že lehota sa predĺži, určite by som to pochopila. Okej, dnes je 04.06.2020, 15. týždeň od objednania. Na stránke Mobelixu - stav objednávky - mi ukazuje, že bola vybavená, ale mne dodnes nič domov neprišlo :D.....Volala som tam, zdvihol arogantný pán z Čiech, vraj je to už u prepravcu, vravím ok a kedy mi to reálne dodáte, stále ma žiadny prepravca nekontaktoval a naozaj na manželskú posteľ je potrebné vybaviť niekoho, kto mi ju reálne aj vynesie do bytu. Na prepravcu sa nespolieham. Toť moja "super" skúsenosť.

25/03/2020 10:17
Renáta O.

Ja som so službami predajne Möbelixu SENICA maximálne spokojná. Manžér firmy Ing. Nečas nad rámec svojich pracovných povinností nám v tejto náročnej dobe zabezpečil dodanie - Manželskej postele urgentne, bez problémov, takže môžem predajňu iba odporučiť. Je tam ochotný personál, aj keď teraz pracujú v obmedzenom režime, ale tovar dodávajú a snažia sa zákazníkom maximálne vychádzať v ústrety. ĎAKUJEME za ochotu a poskytnuté služby. Renáta

04/03/2020 11:39
Jozef Schulz

Dal som si tu námahu a nechal zvoniť telefón 50 minút, TJ. 10x5min lebo vás to po 5 minútach vypne, ale márne, mate super prístup, myslím ze to bolo naposledy co som si u vás niečo kúpil a to sme u vás nechali posledný nákup 4950 euro

31/01/2020 15:42
Katka P

Mam velmi negativnu skusenost s Moebelixom. Objednala som si tovar,ktory bol dostupny iba v e-shope s dorucenim zdarma spolu s jednym malym kusom nabytku, ku ktoremu nebola doprava zdarma a doplatila som za nu. Kedze ten druhy tovar este nebol na sklade a v ramci objednavky na internete nebolo nikde napisane, ze sa budu realizovat dve dodavky, predpokladala som, ze budem cakat dlhsie a tovar mi bude doruceny naraz. Malo to trvat 3-4 tyzdne, s cim som bola od zaciatku zmierena.
Potom som zistila, ze Moebelix mi chce dorucit zasielku hned o par dni, mali sme dohodnuty termin, vzala som si volno a namiesto dohodnutej hodiny prisiel kurier z dorucovacej firmy o 2.5 hodiny skor a potom uz nebol ochotny, lebo vraj zvonil a cakal a volal a nikto nebol doma. No jasne,ze nebol, ked bol dohodnuty cas.
Kurier sa vyhovaral na dispecerku, mala som zasa byt na druhy den doma, lebo ja som asi na spagate a nemam si na co minat volno len na nespolahlivych dorucovatelov.Tak som volala do Moebelixu, aj to bolo cele velmi neprofesionalne, lebo si ma pohadzovalo niekolko ludi. Nakoniec mi jedna pani pozrela v systeme, kedy bude ten druhy tovar naskladneny a hned si so mnou dohodla termin. Zaroven ma ubezpecila, ze mi bude dorucena komplet cela objednavka. Zasa som trcala doma a cakala, dalsie volno som si brala a nikto ani neprisiel, ani nevolal. Ani mail som nedostala. Tak som zasa vyvolavala a este urobili zo mna idiota, ze si so mnou nikto nic nedohodol, ze som mala cakat na potvrdenie o naskladneni. No a odkial som asi mala ten datum a cas? Oni mi to naozaj sami navrhli a potom mi to vyvratili, lebo samozrejme, kedze su tak neprofesionalny, mi nikto nic nepotvrdil ani smskou ani mailom, asi vedia preco.
Velmi neprofesionalny pristup, zakaznika nemaju za nic. Som sa pytala, ako mi vykompenzuju to volno, co som si dva krat kvoli nim vzala nadarmo, nukali mi poukazku, to som odmietla. O dalsi nakup u nich nemam zaujem a nakoniec mi dali trapnu zlavu 10%, co nie je ani cena dopravy. Iba nervy mi zozrali, vazne neodporucam tento obchod.Teraz je moj objednany tovar este stale bohviekde a neviem ani, kedy ho konecne dostanem. Mam chut to cele zrusit, no presne nieco take som zhanala a inde nemali. No po tejto skusenosti budem v buducnosti urcite hladat v inych obchodoch.

21/12/2019 11:00
Jana

Oni nemajú ani základné veci - im sa nedá ani dovolať na linku, ktorú majú uvedenú ako kontakt - Bratislava - stále hlási, že vybavujú zákazníkov, ktorí sa dovolali skôr, a potom vyhodí z linky ... a tak stále znova a dookola. Fakt super shop!!!

14/10/2019 12:44
Kristína

Möbelix SK má síce pekné a cenovo celkom priaznivé produkty, ale čo sa týka ostatných vecí, som veľmi sklamaná.
Tri razy po sebe nám bola nablokovaná iná cena, ako bola uvedená na cenovke.
Prvý prípad boli šálky. Cenovka bola 2,49€, nablokované boli za 3,99 JEDEN KUS. Bohužiaľ, všimla som si to až doma.
Druhý prípad boli záclony. Poprosila som pani predavačku, či mi pomôže. Bola ochotná a nápomocná. Poprosila som ju o pomoc, pomohla mi, ukázala som jej, ktoré závesy a záclony chcem, koľko kusov. SAMA mi ich vybrala, čím som chcela predísť tomu, že vezmem iný produkt, než som chcela. Záclony mali len 2, tak sa šla pozrieť, či majú na sklade. Ochotne mi priniesla ďalšie kusy. Pri platení na mňa vyskočila suma, ktorú som nečakala. Po prezretí bločku som povedala pani predavačke, že cena závesov aj záclon bola uvedená iná. Ona že ale to mám odpočítané. Videla som odpočítané, ale nevedela som, ku ktorému to patrí - či k záclonám alebo závesom. Pozrela som si to bokom lepšie a zistila som, že síce mi odpočítalo cenu zo závesov -10€, ale nie záclon. Pokladníčka zavolala predavačku, tá potom prišla aj s cenovkou - mala som pravdu, peniaze mi vrátili. Inak by som bola v strate 21€... V tento istý deň sme chceli kúpiť aj lampu. Zistili sme, že v poličke už žiadna nie je, visí len vystavená. Oslovili sme pani predavačku, či ju ešte majú, že v poličke nie je, či majú v sklade.. ona že nie..... nešla sa ani pozrieť k žiadnemu počítaču, jednoducho nám lenivo odvetila, že nie. (pani s krátkymi sivými vlasmi). Na druhý deň som pozrela na internete, koľko stojí poštovné, že si ju teda objednáme z internetu. Tam som uvidela, že mi píše, že tam majú obmedzené množstvo (bolo to v nedeľu), tak som teda zavolala, či ju majú na sklade. Mali posledný kus NA SKLADE, na ktorý sa pani predavačka deň pred tým pozrieť nešla, poprosila som pána, aby nám ju pripravil, že si prídeme po ňu- Kúpili sme aj stojan na knihu a hádajte čo? Po zaplatení sme si opäť všimli, že cena je iná, ako bola uvedená o 2€. Niekto by sa na tie dve eurá vykašľal, ale keď sa vám to stane trikrát po sebe, už Vám to bude čudné, a preto píšem aj túto recenziu. To, koľko km sme šli zbytočne, nejdem ani písať. Radosť z lampy však netrvala dlho, keď sme prišli domov a krabicu otvorili, zistili sme, že lampa je na dreve poškodená, má tam potečené lepidlo a kazí celý dojem. Asi mesiac a pol predtým sme kúpili stôl. Neskladali sme ho hneď, no biely stôl má zničenú dosku. Nie sú na nej ryhy, ale sivé a čierne čiary, ktoré sa nedajú nijak odstrániť. To lepidlo z lampy sa pokúsime odstrániť. Napriek všetkým týmto negatívam sme sa stále radi vracali do tohto obchodu, pretože tu majú pekné veci. Ak tu nabudúce niečo kúpime, tak to určite nebude nič veľké a drahé, pretože naša skúsenosť s kvalitou produktov je negatívna. Ak budem kupovať čo i len drobnosť do 10€, aj vtedy si skontrolujem bloček, pretože v Mobelixe v BB sa pracovníkom asi nechce vymieňať cenovky.

12/10/2019 11:38
PAVOL

CO SA TYKA MOBELIXU V PRESOVE UPLNA SPOKOJNOST....HLAVNE CO SA TYKA SKLADU,ODTIAL IDEM STALE VYSMIATY...CHLAPCI VYZERAJU AKO SUPER PARTIA...
POMOZU,PORADIA A CO OCENUJEM NAJVIAC JE RYCHLOST,NIKDY NECAKAM DLHO

12/10/2019 11:34
LENKA

OSOBNE ZIADNA NEGATIVNA SKUSENOST...

01/10/2019 21:27
Emil

Cele zle, ceny v e shope uplne, inde, tovar krivy, made in china, naposledy, nic nesedi, zlata IKEA.

21/09/2019 19:38
Simona

Dnes samozrejme raz a zas mobelix v Leviciach nesklamal :) (samozrejme je toto uplne ironické)
Skriňa ktorá nám prvýkrát prišla zničená sme ešte v ten deň reklamovali, podľa zákona na to majú samozrejme 30 dní. Dnes sme išli okolo tak sme sa iba zo zvedavosti išli opýtať ako je na tom stav reklamácie, jasné že sme sa dozvedeli že skriňa znovu prišla už pred pár dňami a NIKTO naozaj NIKTO nás už po DRUHÝKRÁT nebol schopný kontaktovať!!!! Ani pri prvej objednávke a dodaní skrine ani pri druhom dodaní po reklamácií, skriňu sme si museli zas vyzdvihnúť EŠTE DNES do 19:00 s tým že nám o 18:00 povedali že tam skriňa vobec dorazila kedže sme sa pýtali. Ja naozaj nechápem ako môže takáto prevádzka a spoločnosť vobec ešte fungovať!!! Nikomu neodporúčam si kupovať čokoľvek v Mobelixe!!!!
Keď som chcela komunikovať s pracovníkmi na predajni tak ja jedna “slečna” skrývala za palety v sklade takže takáto ochota a poskytovanie služby funguje prosím pekne v Leviciach “”””“ďakujeme ”””””

13/09/2019 15:42
Katka

Veľmi zle skúsenosti mám s predajňou v Ke.
Sedačka mala prísť do 8
týždňov. Objednávala som v máji. Po 8 týždňoch som sa informovala čo sa deje. Vôbec nevedeli zistiť stav a termín dodania. Následne mi volali, že sedačka bude dodaná v auguste. Ale určite bude aj kompenzácia, ale sumu ešte nevedia presne vyčísliť. Sedačku sme si nakoniec museli vyniesť sami. Kompemzaciu vyčíslili podľa zmluvy, kde bolo dodanie 11 týždňov. Nie sľúbených 8!!!!
A zrazu na kompenzáciu majú presne stanovy.
Nemôžu mi dať zľavu na gauč alebo na dovoz. Dali mi 30€ poukážku, ktorá mala byť dodaná expresne do týždňa. V auguste ju odoslali a pomaly sa končí semptember a ešte stále ju nemam. Bola som to reklamovať na predajni v Košiciach. Povedali, že mám čakať.

06/09/2019 19:17
Simona

Mobelix Levice, OTRAS!! Neskutočne odporní zamestnanci, objednali sme si 1000€ skriňu ktorá meškala s dobou dodania, zamestnanci nás pri príchode objednávky nekontaktovali žiadnou formou!!!
Pri prevzatí bol tovar poškodený a zamestnanci nám povedali aby sme tú časť skrine otočili k stene!!
Prístup bol otrasný, komunikácia taktiež, skriňa za 1000€ objednaná na mieru vyzerala otrasne!! Dali sme ju reklamovať a povedali nám že oni peniaze nevracajú ani po 30 dňoch na ktoré majú samozrejme zo zákona nárok na reklamáciu!! Povedali že nám tie peniaze dajú maximálne na poukážku OD NICH o ktorú vobec nemáme záujem!!! Pretože od nich nechceme už nič a nemáme ani záujem o skriňu!!!
Nikdy viac už v mobelixe nič nekúpime!!!

30/07/2019 13:45
Mária

Ja mám pozitívne skúsenosti s predajňou v Nitre. Personál ma príjemne prekvapil, sú milí, ústretoví, predovšetkým na poschodí v sekcii obývačiek...
Chalan vždy dobre naladený, poradí a vysvetlí aj niekoľkokrát.
Páčilo sa mi ako sa správa k starším manželom, naozaj klobúk dolu zázračná trpezlivosť, to sa dnes už nevidí.
Ja za prístup a ústretovosť naozaj ďakujem. Rada sa do obchodu vrátim.

20/07/2019 16:05
Vlado

Dnes som bol v Möbelixu -pobočka Banska Bystrica. Neochotný personal , keby tie dievčata pracovali u mna, už sú určite prepustené.
Otaras. Nikdy viac Möbelix!!!

18/07/2019 19:16
AM

Linka krásna...len reklamujeme uz na 3 krát dvierka na koše .....Nezodpovedné a ľahostajné.....takýchto lajdakov nemysim......Končím s Mobelixom....

11/07/2019 19:30
Vargova Daniela

Dobry den ,kupila sem si u gas komodu ,bohuzial nesedia panty ,ani dierky na policky

01/07/2019 11:27
Juraj K

Rodičia boli v Sobotu na predajni v Leviciach chceli si kúpiť veľkú hojdaciu záhradnú sedačku, ale ostal už len výstavný kus ktorý bol mimochodom špinavý ale dobre išlo by to umyť, ale keď si ho chceli kúpiť pani predavačka im povedala že si ho musia sami poskladať! Podľa mňa to neni v normálne ale aj v Nitre aj v Brne na zákazníckej linke mi povedali že to je u nich normálne, tak vás chcem upozorniť do Möbelixu keď idete kupovať niečo väčśie a je to výstavný kus zoberte si zo sebou montážnu sadu a jedného chlapa navyše ak to máte tážke lebo sa na vás zamestnanci vykašlú, Möbelix nikdy viac.

25/06/2019 11:42
Olga

Dnes sme boli oklamani Mobolixom,po telefonickom rozhovore s coolcentra sme isli zo Seredi do Nitry zbytocne!!.Nikto tam nebol ochotny urobit objednavku ako nas uistovali po telefone!!! Dakujeme..neprosime Mobolix..

11/05/2019 11:21
stefan

Dňa 9.5.2019 som navštivil Vašu predajnu v Prešove. Snažil som sa o objednávku záhradneho domčeka. Pri pokladniach na oddelení záhrady mi bolo povedané / bolo 12 hodin poludnie, dievcatá tam nemali žiadnych zákazníkov/ že oni nie su kompetentné urobiť objednávku a kolegovia na to určený, pridu, sú "kdesi tu". Asi po desiatich minútach prechádzala okolo iná pracovníčka, pokladníčka ju oslovila s prosbou o urobenie objednávky. Ta odsekla že ona ide na cigu, teraz na to nemá čas. Ohúrený som sa jej opýtal či tých pať minut bez cigarety nevydrží, odštekla že to nie je iba pať minút a odišla. Neschopný slova som sa vybral s mojou skúsenosťou za vedúcim prevádzky. Na odelení sanity som poprosil predajcu aby oslovil vedúceho s tým, že k nemu ide zákazník so sťažnosťou. Išiel to oznámiť a mne povedal že vedúci o tom vie aby som čakal. Čakal som pred kanceláriou 15 minút, nikto neprišiel. Vtedy som si uvedomil že sa idem sťažovať ku človeku, ktorý nemá ani štipku úcty k zákazníkovi ktoreho nechá čakať bez odôvodnenia pred kanceláriou. Predtavil som si ako tam sedí v kresle a rozprava s manželkou, alebo si dava obed a nejaká stránka mu je ukradnutá. Rezignoval som a odišiel. Sklamaním je tiež, že keď som sa snažil túto skúsenosť predniesť nadriadeným, nikde som žiaden kontakt na vedenie celej spoločnosti nenašiel. Takže nikdy viac Mobelix

20/03/2019 17:12
Tomáš

Dobrý deň, nezvyknem písať recenzie, ale po tom, ako som si prečítal tu spŕšku :-) na Moebelix, musim ja osobne skonštatovať nasledovné:
Gauč som si objednal osobne na predajni v BA, v zmluve som mal uvedené, že mi bude dodaný o cca 9 týždňov. I keď sa mi lehote zdala dlhá, nevadilo mi to, netuším ako dlho trvá výroba a dovoz nábytku. Asi 3 dni pred uplynutím lehoty mi volali z Mobelixu, že gauč je doma, že mi ho môžu doviezť o 2-3 dni. Keďže som nemohlo v týchto dňoch ostať doma, lehotu som si dohodol o týždeň. Gauč doniesli v pohode, bez frflania, že parkuje okolo domu vela aut. S nakladiakom prišli kam mohli, gauč chytili, a vyniesli v 2 častiach, zaniesli mi ho až do spravnej izby, keďže videli, že premanevrovať pomedzi zarubne by som s gaučom nedokazal. Ešte ma poučili, ako sa vysuvaju/zasuvaju opierky, všetko bolo s ochotou, profesionalne, bez akychkolvek nervov a starosti. Napriek niektorym inym recenziam, ja som 100% spokojny, ležim si na gauči, kavickujem a pišem recenziu.... :-) Ďakujem Moebelixu.

09/03/2019 20:57
Katarína Acsová

Dobrý den,takže sme boli dnes vyreklamovať čelo postele a bolo nám bez problémov vyhovené.Chválim...

08/03/2019 22:29
Katarína Ácsova

Kúpili sme manželskú posteľ a po rozbalení dosiek sme boli nemilo prekvapení,nakoľko jedna polovica postele bola doškrabaná ,dodierkovaná na viacerých miestach,čelná doska pri nohách poodštrbovaná na hranách ,šrouby ktoré už boli namontované okolo nich odštrbené ...katastrofa ,nech sa nehnevajú ,ale to je biela posteľ ,takže všetko vidno ...zajtra ideme reklamovať ,som zvedavá na výhovorky ...taktiež nám predavačka jasne povedala ,že k posteli ,je aj policvý systém pod posteľou ,ktorý v skutočnosti neprišiel samozrejme...na ršty sme sa jej vysleovene pýtali,že či budú zmontované ,povedala samozrejme ,tento typ býva zmontovaný ...samozrejme prišli v demonte ...kľudne by sme pridali aj foto poškodenia ,ale tu sa to asi nedá ...sme veľmi sklamaní týmto obchodom a myslím si ,že skoro 600 e nákup si v budúcnosti rozmyslíme ,čo sa týka značky Mobelix!

24/02/2019 09:40
Lenka

Maximalne sklamanie s touto firmou. Objednali sme si kuchynsku linku na mieru. Pan si to bol vymerat a aj tak vyrobili pracovnu dosku zlu, o 4,5cm dlhsiu, koli comu nam ju nemohli namontovat a musela ist na reklamaciu. Mali sme sa stahovat no koli tomu sme museli zaplatit o mesiac viac za najomne... nikoho to nezaujima, na linke ma pan odbil ze je to uz na reklamaciu no ta potrva najmenej 3 tyzdne a viac.. a kompenzacia ziadna.. ich to nezaujime vobec, hlavneze keby sme my spravili chybu a v kuchyni by nebolo nieco predpripravene ako je v podmienkach tak za druhy vyjazd monterov pokuta 250€.... a kde je spravidlivost? A kesy to bude vyreklamovane? Otazne ci si nebudeme muset priplatit za dalsi mesiac najomne. Nezodpovedna firma, velke sklamanie pre nas.

10/02/2019 10:15
Matus Bučko

Z Moebelixu nikdy viac nič. Veci sú nekvalitne!! Reklamaciu sedačky neuznali z dovodu ze sme sedacku pouzivali :-) :-) !! dva krat sme reklamovali tu istu vadu.. Raz sedacku vymenili a druhy raz uz nie. Teraz skúšaju systém pokus - omyl. Ci budem danu vec riesit dalej alebo sa na to vykaslem. Verte ze si tú sedacku prídete zobrat a zaplatite aj znalca 400eur + ( cena sedacky 450) +vsetky dalsie naklady ktore mi vznikli vdaka Moebelix kvalite a serioznosti! Tu len upozornujem ludi aby sa vyhli tomuto obchodu a tak aj problemom.

08/11/2018 10:37
Mária Kmeťová

Mám s touto predajňov dve skúsenosti a obe zlé.Objednala som sedačku predavač sľúbil 4tyždne samozrejme neprišla až kým sme si neskontrolovali zmluvu a tam že 12 Týždňov..odvolali sme zálohu nám vrátili .Teraz zasa matrace . predavač povie týždeň na zmluve 2.. Zamestnanci rozpravkari iné rozprávajú iné píšu... Dávajte pozor aké rozprávky podpisujete...????

11/10/2018 17:49
Maja

Včera som s manželom navštívila Mobelix v Nitre, nakoľko nás zaujala reklama na výhodnú kúpu kuchynskej linky na mieru. Keďže máme jasnú predstavu o výzore a hlavne funkčnosti linky, tak sme si ju predom "vyskladali" v plánovači obchodného domu. Navyše sme len pred necelým mesiacom zakúpili kvalitný granitový drez, batériu, varnú dosku a rúru, ktoré sme potrebovali rozmiestniť na predom určené miesta, ako to vyhovuje naším potrebám. Jednanie pána M. bolo síce milé, ale úplne zrušil náš návrh s tým že to bude predražené, vzápätí nás presviedčal o správnosti umiestnenia varnej dosky a drezu, ktoré som odmietla /nakoľko lepšie poznám svoje potreby/, vnucoval skrinku, pre ktoré nemáme praktické využitie, len by vyplnila prázdny priestor. Nakoniec v tomto ustúpil, ale z našej strany spokojnosť nebola, nakoľko sám bez spoločnej konzultácie "vyskladal" virtuálnu kuchyňu, ktorá sa navlas zhoduje s tou, ktorú práve máme a ktorá nezodpovedá naším predstavám a požiadavkám a cena nie príliš rozdielna naproti tej v našom návrhu.
Odporúčala by som viac komunikácie so zákazníkom, vypočuť si ich predstavy, konzultovať ich požiadavky a mimochodom, hrnce nie sú to jediné, čo treba v kuchynskej linke uschovať, hoci len na to kládol prehnaný dôraz.
Nakoniec sme u konkurencie našli nielen viac možností, ako naplniť naše požiadavky, ale s rovnakou /ak nie vyššou/ kvalitou majú prijateľnejšie ceny.

11/08/2018 10:39
Chimicova J.

Skvela praca, pocnuc pani Olsavskov, pracovnika, ktory zameral v dome u nas, odbornikov v Brne, a finlalna kuchyna z Nemecka, , sikovni monteri..niet co komu vytknut, jednasa o Presov, vrela vdaka

09/08/2018 23:30
Katarina

Dnes, 9ho augusta 2018 okolo obeda, sme nakupovali v Mobelixe v Presove na Sekcove. Stravila som okolo 100 EUR a bola by som nakupila aj viac, ale uz tam viac nepojdem a ani nic nekupim pretoze sme mali velmi neprijemnu skusenost so zamestnankynou. Meno som nezachytila ale ta pani vyzerala ako veduca kedze sa jej pokladnicka opytala otazku. Pani bola starsia, blond, silnejsej postavy. Ked sme nakupovali, 10 rocna dcera sa skryla za zaves a ta pani tak na nu zrukla, ze my sme sa tam vsetci rozbehli , ze co sa preboha stalo. Dcera nerozprava po Slovensky a uplne ju to vystrasilo az sa rozplakala. Ja rozumiem, ze to nie je idealne aby sa tam deti hrali, ale za taky nevinny prehresok sa na 10 rocne dieta nevrieska. Mile upozornenie by uplne stacilo. Bolo to tak nadmieru neprijatelne, ze planujem podat zajtra staznost managementu Mobelixu. Mobelix musi nieco urobit s kulturou zamstancov, inak zakaznici nebudu chodit. Este ze je Jysk len o par metrov dalej, tak som si mohla dokupit to co so potrebovala, a tam boli vsetci velmi mili. Dakujem.

24/07/2018 18:40
Jana

Velmi neprijemna skusenost s predavackou Zuzanou v Nitre. Arogantna osoba, nema co robit v praci s ludmi.

20/06/2018 08:13
Gebriela

Dňa 02.01.2018 sme si objednali 2x 3-trojsed a 1x taburet, vopred nás upozornili,že doba dodania je dlhšia - 20týždňov,s čím sme súhlasili,keďže nám to nesúrilo ale nielenže sedačky neprišli po 20týždňoch, neprišli ani po ďalšej prisľúbenej predĺženej 3-týždňovej lehote! momentálne čakáme už 25tžýdňov !!!!!

Je toto normálne?!!!!?!

17/05/2018 15:37
Viera

Dobrý deň.
Milí čitatelia. Pokiaľ uvažujete o kúpe kuchynskej linky na mieru z Möbelixu, rýchlo na to zabudnite. Pri dodávke kuchynskej linky montážnici nedokázali namontovať túto linku tak, aby sa rímsy v rohu stretli. Vypísala som reklamáciu. Po 4 týždňoch mi oznámili, že po tretí krát objednávajú tú správnu rímsu a bude to trvať ďalšie 4 týždne, kým príde do predajne a možno potom mi prídu ukončiť reklamáciu.

09/01/2018 12:38
Chlpáč

tovar objednany cez e shop a zaplateny 24.09 2017. termin dodania 2-3 tyzdne - stale nedodany. po parstich telefonatoch prisľub ze to bude vybavene a nasledne budem kontaktovany cez mail a nic. Ďalsie telefonaty a prisluby, posunute terminy, problemy z dodavatelmi atď. neodporucam v ziadnom pripade objednávky cez e-shop a to vam poradia aj v kamennej predajni.

20/12/2017 10:47
Matej B.

Nákup z Möbelixu nebudem riešiť nikdy viac!!! Zlá komunikácia, aj niekoľko týždňové meškanie malo meškanie ďalších pár týždňov....vrcholne nespokojný!

08/12/2017 20:37
Monika

Velmi nezodpovedný internetový obchod!!! Dodanie tovaru 3 az 4 týždne,beží už 5 tyzden a tovar nikde.Píšem maily a ani na tie su neni schopny odpovedať!Takže ani tovar a ani peniaze keďže sa plati pri objednavke.Tovar z Aliexpresu z Činy pride skôr!!!Takže spokojnosť s tymto obchodom 0 hviezdičiek!

07/12/2017 10:46
Michal K

Všetko zlé, tovar musíte zaplatiť už pri objednaní, doba dodania čo uvádzajú na stránke vôbec nie je pravdivá, prvá objednávka mala prísť do mesiaca po mesiaci som ich kontaktoval a poslali do týždňa a poslali aj zľavu na ďalší nákup ako ospravedlnenie ok beriem. Objednal som druhý krát doba dodania bola 2 týždne, po mojich telefonátoch tovar prišiel až o ďalšie 2 týždne a to najlepšie na záver je že tovar nebol kompletný a chýbali nieltoré súčasti na montáž. Takže radšej ísť do obchodu ako u nich si niečo objednať cez eshop. Premyslite si to radšej 2krát ako budete u nich niečo objednávať.

29/11/2017 09:20
Martina Hladka

Ja mám s týmto obchodom dvojakú skúsenosť. Najprv zlú, pretože som kúpila skriňu, ktorá po rozbalení mala celé dvere poškriabané. Moc som sa hnevala, chcela som už aj sem napísať negatívnu recenziu. Nakoniec som ale v klude vybavila reklamáciu, skriňu mi vymenili a ospravedlnili sa mi. Vysvetlili mi, že nie je v ich moci kontrolovať všetok tovar od každého výrobcu. že sa to proste nedá. a ja to chápem. Som si vedomá toho, že keď nakupujem lacný nábytok nemôžem čakať zázraky ale pocit, že predajca sa nesnaží človeka len využiť, ma moc teší

Pridať komentár

Pozrite si aj ďalšie obchody

Hodnotenie článku:
(90.4%)