Nabytok-a-interier.sk – Recenzia a skúsenosti
Obsah článku:
Internetový obchod s nábytkom pôsobí v našej krajine už viac než 12 rokov. V ČR sa mu darí predávať nábytok už viac ako 14 rokov. Spoločnosť, ktorá prevádzkuje e-shop nabytok-a-interier.sk vlastní sklad s rozlohou 3 000 m2 a zamestnáva 15 zamestnancov.
O raste spoločnosti svedčí aj každoročný nárast počtu vybavených objednávok, ktorý spoločnosť prezentuje na svojom webe.
Sortiment obchodu
Ako už samotný názov e-shopu napovedá, v internetovom obchode Nábytok a interiér si môžete kúpiť všetko potrebné na zariadenie obývačky, spálne, detskej izby či kuchyne. Obchod ponúka taktiež tovar na zariadenie jedálne, pracovne, kúpeľne i predsiene. V jeho ponuke nájdete tiež záhradný nábytok, bytové doplnky, svietidlá a osvetlenie.
Doprava
E-shop sa pýši tým, že skladom drží 6 000 ks nábytku, aby dokázal rýcho vyhovieť potrebám zákazníkov. Tovar dopravuje buď vlastnými autami, alebo využíva služby overených prepravcov. Hneď ako je tovar pripravený na expedíciu, zákazníkovi zavolajú a dohodnú si s ním dátum dodania. Tovar doručia pred vchod domu v mieste určenia. Cena dopravy je rovnaká, či bývate v Bratislavskom, Žilinskom, alebo Košickom kraji. Za prevoz zaplatíte 6,90 eura.
Výnos tovaru
V prípade, že by ste mali záujem o výnos tovaru, môžete o túto službu požiadať. Podmienkou však je asistencia, teda aktívna pomoc vodičovi pri výnose. Táto služba nie je dostupná v Košickom, Prešovskom a Nitrianskom kraji. Podrobnosti o tejto službe nájdete na webe e-shopu.
Platba viacerými spôsobmi
Pri objednávaní tovaru si ôžete vybrať z niekoľkých možností platby. Samozrejmosťou je bankový prevod/vklad na účet a platba platobnou kartou (podporované sú Visa a MasterCard). E-shop ponúka aj platbu na dobierku a v hotovosti pri osobnom odbere na adrese FreePort, Športová ulica 2757, 024 01 Kys. Nové Mesto. V prípade objednávky nad 120 eur si môžete zvoliť nákup na splátky. Pri nákupe na splátky je doprava zdarma.
Záruka výhodnej ceny
Ak plánujete z e-shopu Nábytok a interiér zakúpiť tovar, ktorý ste našli u konkurencie za výhodnejšiu cenu, predajca vám ho predá za vami deklarovanú cenu a doručí zadarmo.
Garancia sa vzťahuje iba na identický tovar, nevsťahuje sa na tovar v akcii alebo vo výpredaji. Ponuka sa zároveň nevzťahuje na viac ako 2 ks tovaru. Ak chce zákazník využiť garanciu, musí mailom predložiť dôkaz vo forme printscreenu/fotografie letáku, v ktorom je zobrazený identický tovaru za výhodnejšiu cenu.
Ako bonus získa zákazník aj poukážku na 10 €, ktorú môže využiť pri ďalšom nákupe v e-shope. Kompletné podmienky akcie si možno prečítať na webe.
Predĺžená lehota na vrátenie tovaru
V prípade nespokojnosti môže zákazník obchodu tovar vrátiť v predĺženej lehote – do 45 dní. Nepoužívaný tovar je nutné zaslať v originálnom balení. Zákazníkovi sa vracia plná suma objednávky, teda i cenu za dopravu tovaru a za dobierku. 45-dňová lehota na vrátenie sa nevzťahuje na taký tovar, ktorý bol vyrobený na zákazku podľa špecifikácie zákazníka.
Záruka dodacej lehoty
E-shop ponúka svojim klientom kompenzáciu za predĺženie lehoty na dodanie tovaru v podobe kupónu na zľavu na nákup ďalšieho tovaru vo výške 10 €, ktorý klient získa za každých 14 dní omeškania až do hodnoty 20 % z ceny objednaného tovaru.
Reklamácia
Na tovar z e-shopu je poskytovaná 24-mesačná záruka. V prípade, že ste v danom čase zistili nejakú chybu, ktorá nebola spôsobená bežným používaním a ani neodbornou montážou, mnipuláciou a zaobchádzaním, môžete tovar reklamovať. V reklamácii treba uviesť názov tovaru, konkrétny popis závady, kópiu dokladu o nadobudnutí, záručný list, fotodokumentáciu a adresu, na ktorú treba zaslať vybavenú reklamáciu. V prípade, že si to predajca vyžiada, treba dodať aj reklamovaný výrobok. Reklamačný formulár, ktorý má väčšina e-shopov na svojej stránke, v Nábytok a interiér nenájdete.
Ako kontaktovať obchod nabytok-a-interier.sk?
Tel. kontakt: 0911 735 712 a 041 202 34 56
E-mailová adresa: nabytok@byvajsnami.sk
Hodnotenie e-shopu na Heureke
Na webe heureka.sk si na základe 919 recenzií (v čase písania recenzie e-shopu) môžete utvoriť predstavu o fungovaní e-shopu. Z pozitívnych stránok e-shopu sa najčastejšie spomínajú výhodné ceny, široký sortiment, dobrá komunikácia, ústretovosť a pravidelné akcie.
Z negatív sa najčastejšie píše o neprimeranej dĺžke dodania tovaru skladom či tovaru na objednávku. Zákazníkov hnevá, že e-shop nedodržiava prezentovanú dobu dodania a často ju predĺži o niekoľko týždňov. Klienti obchodu sa sťažujú na to, že im nebol dodaný kompletný tovar, niektorí kritizujú nedostatočnú komunikáciu.
Recenzie a skúsenosti s nákupom v nabytok-a-interier.sk
Recenzie zákazníkov si možno prečítať aj priamo na webe predajcu. Aké sú však vaše skúsenosti? Nakupovali ste v tomto e-shope? Ako ste boli spokojní s procesom vybavenia vašej objednávky? Aká bola komunikácia obchodu? Bol doručený tovar kvalitatívne v poriadku? Bola dodržaná dodacia doba tovaru? Podeľte sa s nami o vaše skúsenosti v komentároch.
Na tovar sme čakali 3mesiace a nakoniec nám tovar bol dodaný poškodený
Nedoporucujem nic kupovat nie je mozne sa dovolat je tam robot zaznamnik,kupili sme stenu a po prichode domov sme zistili ze jeden katron je z druhej steny dva tyzdne po kupeni a ziadna naprava len sluby treba podat trestne oznamenie
neodporucam nic kupovat od tejto spolocnosti ,dovolat sa neviete iba pisomna forma vedia preco to takto robia ,dlhe cakanie na tovar a chybajuce skrutky a pod.
Pred viac ako troma týždami nám kuriér doviezol objednané zrkadlo. Obal na tovare poškodený nebol, po rozbalení som však zistil, že podstavec zrkadla je zlomený, nakoľko nebol správne zabalený - bol obalený iba v bublinkovej fólii. Kontaktoval som reklamačné oddelenie podľa pokynov, prešli tri týždne a okrem rovnakých mailov, v ktorých sa mi stále ospravedlňujú a žiadajú ma o trpezlivosť, vraj zaslali reklamáciu dodávateľovi a ten "posúdi" reklamáciu. Nechápem ako dokážu posúdiť reklamáciu bez výrobku, keďže ma zatiaľ nikto nekontaktoval, aby si prišiel prevziať poškodený tovar...obchod by som určite do budúcna neodporúčal, som v neistote už viac ako tri týždne...už som viackrát niečo reklamoval, ale taký postup som ešte nezažil..
Zavádzajú zákazníka tovar nedodajú ani za 10 týždňov.
Raz chýbajú dvierka,inokedy sa vyhovárajú na systém.
Dohodnem sa na dodaní tovaru,dôjde mi sms že objednávka by mala prísť v piatok samozrejme nič sameeee výhovorky.
Nikdy viac s takou firmou niečo riešiť.pfuj
Velka spokojnost, posielali aj pocas corony.
Kvalita vyrobku aj sluzby e-shopu na vyslkej urovni
V zivote nikdy nic neobjednavat.
Absolutny nezaujem.
Nic nie je podla dohody, neodpovedaju, neodpisuju, klamu
Dovolat sa?
Zabudnite
Menia názov nábytku, aby ste si ho nenašli inde. My sme si tak našli gauč úplnou náhodou na iných stránkach pod iným názvom o 130€ lacnejšie. Potom písali, prečo som zrušila objednávku. Vysvetlila som dôvod. A az keď som im dala negatívnu recenziu, volali a ponúkali zľavu. Neprofesionálne.
Neodporúčam. Objednaný tovar bol dodaný o 3 týždne neskôr a z firmy sa neunúvali informovať, že budú meškať s dodaním. Kuriérovi dali info, že ma nemusí v deň dodania kontaktovať. Dodaný tovar (gauč) mal úplne odlišnú farbu aj veľkosť. “Pán konateľ “ nebol schopný zistiť ani po týždni kde nastala chyba. Keby som ich sama nekontaktovala o ničom by ma neinformovali. Jednanie nula bodov. Jednoznačne neodporúčam za tie nervy to nestojí kupovať čokoľvek od tejto firmy.
Som spokojná s obchodom na otázky som dostala hneď odpoveď komunikácia super ,sú ochotní doručiť tovar aj po dohode ,ceny sú prijateľné ,tovar došiel v poriadku
Veľmi dlhé čakanie na tovar vyše 8 týždňov, celá objednávka stála na rostoch, ktoré nemali na sklade a neboli ochotní to urgentne riešiť.
Celá situácia sa pohla ďalej až po mojich 3 telefonátov z ich strany všetko bolo ok.
Nakoniec sme to riešili stornom objednávky.
Neodporucujem ich, vôbec im nezáleží na klientovi dlho im trvajú spätné väzby
Som velmi spokojna. Rychle vybavenie a rychle dorucenie. Objednala som kuchynsku linku 19. Agusta a 22. Agusta som uz mala linku doma. Dakujem.