Topshop.sk – recenzia a skúsenosti
Obsah článku:
TopShop je na trhu od roku 1996. Svoje služby a produkty ponúka už 24 rokov. Ide azda o jednu z najkomerčnejších značiek, ktoré na trhu nájdete. Široké spektrum produktov, ktoré ponúka pre domácnosť, zdravie, šport, deti a množstvo iných oblastí života je jeho doménou. TopShop môžete poznať predovšetkým z televízie, kde denne propaguje svoje výrobky. Ide o priekopníka v oblasti teleshoppingu.
TopShop pôsobí v mnohých krajinách po celej Európe. Ponúka viac ako 1 000 výrobkov. Medzi nimi aj množstvo známych a kvalitných značiek ako Dormeo, Delimano, Walkmaxx či Wellneo.
Sortiment obchodu
E-shop ponúka zákazníkom široký výber produktov do domácnosti, kuchynských spotrebičov, riadu a doplnkov i fitness produkty. Nechýbajú ani produkty na starostlivosť o telo, relax a masáže či oblečenie, obuv, šperky a doplnky. V jeho ponuke sa nachádzajú taktiež produkty do záhrady. TopShop nezabúda ani na deti a okrem hračiek pre najmenších si môžete vybrať z ponuky matracov, posteľných obliečok a kobercov.
Doprava
V prípade objednávky cez e-shop umožňuje TopShop možnosť doručenia kuriérskou spoločnosťou. Doručenie garantuje (v závislosti od dostupnosti tovaru) do 3-5 pracovných dní. Najneskôr do 30 dní od odoslania objednávky.
Za balíky do hmotnosti 40 kg bežný zákazník zaplatí cenu prepravného 4,59 eur. Pri tovare s hmotnosťou nad 40 kg je suma za prepravné 19,99 eur. Členovia Clubu 5* zaplatia pri objednávke do 50 eur za doručenie 3,99 eur a za nákup nad 50 eur je pre nich prepravné 1,99 eur. Zľavy platia aj pri tovare nad 40 kg – pri hodnote objednávky do i nad 150 eur je cena poštovného 11,99 eura.
Tovar si môžete vyzdvihnúť aj na predajni, pri objednávaní tovaru stačí zvoliť túto službu a vybrať predajňu, v ktorej si tovar prevezmete.
Platba
V prípade online predaja sú môžné všetky spôsoby platby. Platiť sa dá v hotovosti pri prevzatí tovaru, kartou alebo prevodom, ale aj na splátky. Platba kartou prebieha prostredníctvom platobnej brány 24-pay, zaplatiť je možné i cez PayPal účet. V prípade platby na splátky musí suma tovaru presiahnuť hranicu 100 eur. Priemerná dĺžka vybavenia nákupu na splátky je 2-3 týždne.
Club 5*
Verným zákazníkom ponúka e-sho členstvo v Clube 5*, ktoré je spoplatnené. Zákazníci vďaka nemu získajú okrem zvýhodneného poštovného množstvo zliav, lepšie ceny a pri registrácii obdržia darček. Členstvo na jeden rok stojí 26,99 eur, v prípade okamžitého členstva po dobu dvoch rokov je poplatok 39,99 eur. Exclusive zákazníci dostanú aj špeciálnu kupónovú knižku.
Vrátenie tovaru
Pokiaľ by ste boli s objednaným tovarom nespokojní, môžete využiť záruku vrátenia plnej sumy peňazí do 14 dní od jeho spätného doručenia.
Východy obchodu
Medzi hlavné výhody obchodu rozhodne patrí rozsah sortimentu, ktorý obchod ponúka. Pripomenúť musíme aj to, že obchod disponuje 20 predajňami po celom Slovensku, kde nájdete produkty od rôznych výrobcov. Vyzdvihnúť môžeme aj pravidelné akcie a zľavy.
Pozitívne hodnotíme aj také detaily ako informačné články a videá, ktorých má web dostatok. Po obsahovej stránke rozhodne patrí medzi kvalitné e-shopy.
Nevýhody obchodu
Po preštudovaní dodacích podmienok zistíte, že cena doručenia sa môže líšiť, pretože nie všetky produkty odosiela priamo samotný TopShop. Alebo môže ísť o subdodávateľov, a teda značky, ktoré spoločnosť ponúka. Príliš veľa reklamného obsahu na stránkach uberá prehľadnosti celého webu. Rozdelenie kategórií je pomerne stručné, pričom obsahuje naozaj veľké množstvo rozličného tovaru.
Kontakty a predajne
TopShop ponúka takisto online chat zákazníkom priamo na webe, v ktorom vám poradí s výberom či s postupom nákupu. Kontaktovať teda môžete e-shop online, mailom alebo samozrejme na telefónom čísle.
Navštíviť môžete aj jednu z viac ako 20 predajní po celom Slovensku (4 pobočky + 1 partenrský e-shop v Bratislave, po 2 predajne v Žiline, Košiciach či v Prešove, po 1 v Trnave, Nitre, Nových Zámkoch, Banskej Bystrici, Leviciach, Prievidzi, Piešťanoch, Trenčíne, Michalovciach, Zvolene, Martine a Poprade.
Zákaznícky servis
Telefónne čislo: 02/59 220 750
E-mailová adresa: zakaznicke.centrum@studio-moderna.com
Kontaktná adresa
Studio Moderna s. r. o.
Košická 49
821 08 Bratislava
Skúsenosti a recenzie
Názory zákazníkov sú rôzne. Ľudia sa sťažujú predovšetkým na kvalitu výrobkov, ktoré obchod ponúka. Poukazujú na problémy s charakteristikou a technickými údajmi produktov, ktoré sú nepresné a nejednoznačné. Zvykom býva aj nie príliš krátka doba dodania a mätúce informácie o dostupnosti tovaru. Niekoľko zákazníkov upozorňuje na každodenné telefonáty pre propagáciu iného tovaru.
Na druhej strane sú tu zákazníci, ktorí v obchode nakupujú pravidelne a pochvaľujú si prístup zamestnancov. Kvalitné a pravidelné informácie, ako i výhodné zľavy, ktoré dokážu šetriť peniaze. Na druhom brehu je opäť vyzdvihované rýchle doručenie. Množstvo zákazníkov si pochvaľuje aj kvalitu a široký sortiment, ktorý TopShop ponúka.
Vaše skúsenosti
Máte skúsenosti s nákupom v tomto obchode? Boli ste s nákupom spokojní? Prišiel tovar v poriadku? Bola objednávka doručená načas? Podeľte sa s nami o vaše skúsenosti s týmto predajcom. Ak ste boli s predajcom spokojní alebo naopak vás niečo nemilo prekvapilo, neváhajte a zdieľajte svoje skúsenosti. Pomôcť tak môžete aj potenciálnym zákazníkom.
Katastrofálna firma,absolútne neodporúčam,klamú a zavádzajú,doba dodania? Na svätého fondu,úplný problém,neodporúčam!!!!!!!!!
Kúpila som si vysávač Storm Vac v2,keď som si po pol roku chcela kúpiť náhradný prachový filter ,bolo mi oznámené,že ich prestali dovážať a už sa po filter nedostanem. Ak všetko takto riešia-nikdy viac si už u nich nič nekúpim,pretože aspoň pol roka po zakúpení by mali byť náhradné diely k dispozícii.Je škoda,že si takto robia zlé meno
Davajte si pozor na tu to stránku
nedorucuju tovar len sa vyhovarajú.
tuto stranku treba udat na urad
Som veľmi sklamaná z tejto firmy. Objednala som si tovar 2.11.2021, aj som ho hneď zaplatila. Dodnes mi tovar neprišiel, ani peniaze mi nevrátili. Keď sa mi podarí k nim dovolať, tak ma len uchlácholia, že mi peniaze vrátia. Ale zatiaľ nič. Objednávala som tovar, ktorý je dostupný po celý rok. Už nikdy si od nich nič nekúpim, ani neobjednám.
Neskutoční klamári. Tovar zaplatený, nedodaný a ešte majú drzosť posielať ponuky na ďaľší
Firna , ktorá len preposiela tovar. zobetrú peniaze a potom Vám pošlú mail, že tovar príde za 10-45 pracovných dní. Aliexpres sa aspoň na netvári, že to dodá hneď. Tovar na zimu Vám objednajú z číny v lete asi. Len pár riadkov vyžšie píšu, že tovar dodajú do 3-5dní
Topshop je najhorsia firma s akou som kedy komunikovala !!!! Teda komunikovala ako komunikovala kedze ma ignoruju ... uz 3 mesiace cakam na svoju objednavku na email mi odpisu po tyzdni a to aj tak s tym ze sa mi niekto ozve a stale nic !! Hnusna ignoracia ked si takto chcu udrzat zakaznika tak dakujem pekne ... dodacia doba neviem kedy akoze bude za polroka ??? Este dobre ze som to nezaplatila vopred.. NEODPORUCAM !!!
Objednávka 3200037173
zo dňa 04.08.2020 uhradená 05.08.2020.
Do dnešného dňa 26.082020 nedodaná
Vyberali sme kuchynský robot,rozhodovali sme sa medzi dvoma...rôzne značky. Vo večerných hodinách sme si všimli že na Delimano pro je do pol noci zľava 10 percent. Super. Objednali sme. Prišiel potvrdzujúci email...všetko super. Po týždni mi poslali robota v plnej sume. Zásielku som neprebrala. Volala som tam čo ťa má znamenať,že oni tam žiadnu akciu nevidia. Volali mi následne v pondelok že ak mám klubovú kartu alebo niekto známi,čo som nemala a ani nikto známi,že mi rozdiel v cene preplatia. Inak s tým nevedia robiť nič. Takže ja rozhodne mám s nimi len zle skúsenosti ...a nebudem ich ani nikomu odporúčať. Skôr odhovarat. Môj názor. Nedodržia ani to čo mi poslali v potvrdujucom emaily.
fajn vychytavky do domacnosti, jedine co je otazne je kvalita, lebo pri tak nizkych cenach neviem neviem