Topski.sk – recenzia a skúsenosti
Obsah článku:
História spoločnosti TopSki sa datuje od roku 1995. Významné postavenie na trhu získala predovšetkým vďaka stále rastúcemu záujmu o sortiment lyží a snowboardov. Postupne svoju ponuku rozšírila o ďalší športový tovar a kvôli veľkému dopytu sa presťahovala do väčších priestorov v Žiline a založila internetový obchod.
V súčasnosti poskytuje tiež profesionálny servis lyží a množstvo ďalších služieb.
Sortiment obchodu
Gro tvorí zimný tovar svetových značiek. Nájdete v ňom najnovšie modely lyžiarskych búnd, nohavíc, lyží, lyžiarok, bežiek, snowboardov a štýlových doplnkov. Ani kolieskové korčule, skateboardy, kolobežky či kolieskové lyže nie sú výnimkou. Kompletne sa oblečú a obujú turisti aj nadšenci cyklistiky. Tí ocenia i kvalitné bicykle a elektrobicykle.
Doprava 3 spôsobmi
Pri nakúpe v e-shope TopSki si môžete vybrať z 3 spôsobov dopravy, resp. vyzdvihnutia tovaru. Buď vám balík donesie kuriér, prídete si poň osobne do žilinskej pobočky, alebo si zvolíte Zásielkovňu. Cenník prepravy si môžete pozrieť na stránke e-shopu. E-shop ponúka aj dopravu zadarmo, musíte však nakúpiť nad 50 €.
Platba kartou i na splátky
Ako v každom modernom e-shope, aj v tomto môžete platiť za tovar niekoľkými rôznymi spôsobmi. Nechýba platba na dobierku, platba prostredníctvom platobnej brány wPlatba, platba pri osobnom prevzatí na predajni a ani platba vopred na základe zálohovej faktúry. Za tovar môžete zaplatiť aj darčekovým poukazom alebo na splátky (Cetelem, Quatro, Homecredit).
Menším mínusom je, že všetky spôsoby platby sú spoplatnené. Za dobierku zaplatíte 4,95 €, za platbu vopred (bankový prevod) alebo kartou 3,95 €.
Reklamácia
Ak sa vám tovar počas záručnej doby, ktorá trvá 24 mesiacov, poškodil, môžete ho reklamovať. Poškodený tovar treba buď zaslať na adresu prevádzky, alebo ho tam doniesť osobne. Treba ho nielen vhodne zabaliť, aby sa pri prevoze nepoškodil, ale k nemu priložiť aj kópiu dokladu o kúpe a vyplnený reklamačný formulár. Reklamáciu treba riešiť iba písomne (poštou) alebo osobne. Formou e-mailu nebude akceptovaná. Posúdenie reklamácie trvá max. 30 dní.
Výhody obchodu
Prehľadnosť e-shopu, rýchle zorientovanie sa na stránke a jednoduché vyhľadávanie sú určite plusom, rovnako ako rozdelenie tovaru podľa kategórií. Zákazníci si môžu vybrať nielen podľa pohlavia či druhu oblečenia, doplnkov a obuvi, ale tiež podľa rozdelenia na letné a zimné športy. Aj kategória tipy na darčeky stojí za zmienku.
O veľký výber nie je núdza. Popisy sú dostačujúce, poskytujú základné informácie, ktoré zákazník potrebuje o produkte vedieť. Výhodou je, že ak má potenciálny záujemca ďalšie otázky, odpovede sa dočká ihneď alebo v priebehu niekoľkých minút – stačí zavolať alebo použiť chat priamo na stránke. Personál je špecializovaný, poradenstvo je na vysokej úrovni.
Ďalšie výhody:
- Bazár – e-shop ponúka na predaj i produkty, ktoré už boli využívané, no sú v dobrom stave. V tomto prípade by však bolo pre zákazníkov výhodnejšie, ak by bol tovar nafotený z viacerých uhlov, kvôli reálnosti opotrebovania.
- Blog – články v tejto sekcii e-shopu poskytujú rady a tipy, ako si vybrať konkrétny druh tovaru. Nájdete v nich stručný prehľad jednotlivých krokov výberu. V podstate fungujú ako sprievodca nákupom.
Nevýhody obchodu
Požičovňa lyží, bicyklov a skike (kolieskových lyží), ako aj servis či boofitting sú nepochybne výhodou. Mnohí totiž preferujú prenájom tovaru, jeho prispôsobenie kritériám a postave. Medzi nevýhody sme ho však zaradili z dôvodu, že e-shop ponúka o týchto službách iba základné informácie. Realizácia je totiž možná len v kamennej predajni v Žiline.
Pevná prevádzka je len jedna, čo môže byť pre niektorých nevýhodou z hľadiska doručovania tovaru. I keď dopravu zabezpečuje kuriérska spoločnosť, zákazníci radi využívajú možnosť osobného prevzatia objednaného tovaru, napríklad ak ide o lyžiarsku výstroj. Absencia ďalších kamenných prevádzok podľa diskusií odrádza niektorých zákazníkov od kúpy. Mínusom je tak nedostatok výdajných miest.
Kontakty
Kamenná predajňa TopSki Žilina
Dlhá ulica 1103/61
010 09 Žilina
0950 588 077, 041/568 91 20
E-shop: topski@topski.sk
0903 802 700 (Po – Pia: 10.00 – 17.00 hod.)
Skúsenosti a recenzie s e-shopom TopSki
Eshop TopSki sa môže pýšiť veľkým množstvom pozitívnych, vo väčšine prípadov stopercentných hodnotení. Týkajú sa predovšetkým priaznivých cien a bohatej ponuky. Ako plus je taktiež uvádzaná kvalita a komunikácia. Tú si mnohí chvália najmä z hľadiska poradenstva pri jednotlivých produktoch.
Široký sortiment má však v tomto prípade i nevýhody, o čom svedčí síce výrazne menšia, no existujúca skupina recenzentov s negatívnymi skúsenosťami. Sťažnosti sa týkajú niektorých druhov tovaru, ktoré majú v popise uvedené „na sklade“, no v skutočnosti sú vypredané. Mínusom je teda skladová aktuálnosť.
Zákazníci sú o vzniknutej zmene dodatočne informovaní, no je to nevýhodné pre tých, ktorí potrebujú vybraný produkt do určitého dátumu. Kompetentní priamo komentovali túto vzniknutú situáciu. Niektoré kusy sortimentu sa vraj vypredajú v kamennej predajni a kým je ich dostupnosť v e-shope upravená, zákazníci medzitým vytvoria objednávku.
Vaše skúsenosti
Podeľte sa aj vy o svoju skúsenosť s nákupom v e-shope alebo v predajni TopSki. Ako hodnotíte služby? Boli ste spokojní s personálom, odporúčaniami, kvalitou? Museli ste tovar reklamovať? Využili ste niektorú z rozšírených služieb? Je podľa vás sortiment dostatočne bohatý? Nakúpili by ste u predajcu opäť? Napíšte nám do komentárov.
Nakupovala som prvý raz, síce tovar neprišiel včas, ale okamžite ma kontaktovali a keďže nemohol byť dodržaný termín doručenia, navrhovali riešenie, vrátane okamžitého vrátenia peňazí. Chválim ústretovosť, milý prístup. Super. Tovar mi bol doručený, ale žiaľ, mne nevyhovoval, hoci bol krásny a kvalitný, tak som vrátila. Údaje z dotazníka neprešli, napriek tomu ma hneď kontaktovali telefonicky a všetko sme vyriešili mailom. Ešte raz ďakujem a určite budem sledovať a ak mi niečo padne do oka, objednám znova.
Chcel som si zájsť osobne do predajne Topsky kúpiť bežky a urýchliť tak kúpu. Vybral som drahšie BC bežky a drahé viazanie, bol som ochotný zaplatiť aj 15 eur za montáž (čo je inde zdarma) a aj fakt že cena bola o 40 eur drahšia ako inde ma neodradila (chcel som ich mať hneď). Ale keď mi predavač chcel akceptovať ich internetovú cenu z ich stránky (tá čo bola stále 40 eur drahšia od konkurencie) len za podmienky platby v hotovosti a nie kartou - to mi prišlo divné (nenosím 270 eur v hotovosti), vraj to majú príkazom od majiteľa. Už si tam nekúpim ani vosk na lyže. Bežky a viazanie som objednal inde a ušetril za oboje 40 eur a za 15 eur mi to namontujú aj inde ale budem si musieť počkať na kuriéra. Nikdy viac do Topsky nepôjdem.
Prvýkrát u tohto predajcu nakupujem, ale predpokladám že už nikdy viac. Dňa 7.11.2022 som objednala zimné topánky, dátum dodania po 15.11.2022, samozrejme zaplatila. Topanky samozrejme neprišli, napísala som mail, že topánky nemám, tak sa mi ospravedlnili s odôvodnením, že výrobca posunul dátum dodania po 30.11.2022. Dnes máme 12.12.2022 a topánky stále nemám. Tak zase mail a odpoveď? Výrobca posunul termín dodania po 17.12.2022, hneď ako budú na sklade mi ich pošlú. To bude už tesne pred Vianocami, tak napíšu že ich už posielať nebudú lebo to nestihnú. Takže nemám ani topánky ani peniaze. A len čakám a čakám a čakám. Synovi asi aj noha vyrastie alebo aj zima skončí kým mi tento predajca topánky pošle. By som čakala ze sa predajca ospravedlní, objedmávku zostornuje a peniaze vrati keď nie je schopný zabezpečiť vybavenie objednávky.
Suma sumárum - tento predajca a nákup v budúcnosti určite nie, neodporúčam.
NEOCHOTA, ked som sa spytal ci mi nepomozu nalozit GAUC do auta. Ich odpoved... opytajte sa niekoho vonku, HANBA!!!!
Nedoporučiji, zboží dodávo více jak po 2 měsících (samozřejmě však zaplacené že ano), a to ještě po urgenci. Kurýrní služba otřesná. Následná komunikace škoda mluvit... Svádění viny na někoho jiného... Emailový příslib nebyl splněn a opět ta komunikace (snad špatný vtip)..
Cez rôzne internetové obchody nakupujem dosť často, ale s prístupom pracovníkov e-shopu TopSki som sa ešte nestretol. Na tovar ktorý podľa informácií z e-shopu má byť dodaný do 1-2 dní som sa informoval po 3 dňoch a bol som ubezpečený, že mi bude na 100% dodaný do 5-7 dní. Pri telefonáte po 11 dňoch mi " milá a ochotná " pracovníčka oznámila, že objednávku rieši kolegyňa. Dovolil som si len pripomenúť, že na tovar čakám 11 dní a mal byť už dávno dodaný, tak by som rád vedel kedy to bude. Milá pracovníčka obsluhujúca telefón na mňa vybehla, že sa správam arogantne a oni nemajú o takých zákazníkov záujem, takže moju objednávku stornujú. telefonát prerušila a do pár sekúnd mi prišla správa o stornovaní objednávky. Takže tento obchod nikdy viac!!!! Tu naozaj platí to staré a ošúchané: " Náš zákazník - náš pán!"