UPS – recenzia a skúsenosti
Spoločnosť UPS patrí k najväčším hráčom na trhu, čo sa doručovania zásielok týka. Na Slovensku pôsobí už 25 rokov a zastupuje ju spoločnosť Slovak Parcel Service, s. r. o.
Balíky vám doručí v rámci celého Slovenska od pondelka do soboty obvykle do 24 hodín. Ani zasielanie balíkov po celom svete (pôsobí v 220 krajinách) však nie je pre túto spoločnosť problém.
Ponúkané služby
UPS ponúka niekoľko možností posielania zásielok – vybrať si môžete nízkoobjemové alebo príležitostné odosielanie, veľkoobjemové alebo pravidelné odosielanie a aj ich nákladné prepravné služby.
Spoločnosť sa snaží zautomatizovať proces odosielania a znížiť množstvo administratívnych úkonov. Vďaka službe UPS Internet Shipping môžete preto poslať balík online pomocou jedného kroku.
Sledovanie zásielok
Sledovanie zásielok je už pomaly štandardom a nechýba ani u UPS. Svoju zásielku môžete jednoducho sledovať – na stránke spoločnosti stačí zadať číslo zásielky/zásielok a zistíte, kde sa váš balík v danej chvíli nachádza.
Cena prepravy
Získať cenovú ponuku, resp. bližšie informácie o preprave zásielok môžete po zadaní údajov (miesto vyzdvihnutia a doručenia, veľkosť balíka), musíte byť však registrovaní na stránke. Bez toho sa presnejšie informácie o cenách a časoch doručenia, žiaľ, nedozviete. Odoslať zásielku síce môžete aj ako hosť, budete sa však musieť prihlásiť cez svoj Facebook, Twitter, cez Gmail alebo cez Amazon. Možnosť zaslať balík "na skúšku", aby ste si overili, ako UPS funguje, tak bez zanechania elektrickej stopy a zadania istých osobných údajov nie je možné.
Komunikácia
Informáciu o doručení zasiela kuriér prostredníctvom SMS, uvádza v nej približný čas dodručenia. Ak nie je prijímateľ zastihnutý, mal by do schránky dostať informáciu o ďalšom termíne doručenia. O tom, že vám má prísť zásielka, sa tak často dozviete až v konkrétny deň.
Aké sú vaše skúsenosti?
Vzhľadom na dlhoročné skúsenosti, má UPS čo ponúknuť. Aj v tomto prípade zohráva dôležitú úlohu ľudský faktor – s UPS kuriérmi boli zväčša ľudia spokojní, našlo sa aj zopár výnimiek. Viacerí sa sťažovali na "neúspešné doručenie", hoci boli doma, zásielku im nedodali. Tiež na to, že kuriér ich len prezvonil a očakával, že mu zavolajú späť, pretože on nemá v náplni práce volať.
Podeľte sa s nami o svoje skúsenosti a pridajte hodnotenie. Ako posudzujete:
- ústretovosť,
- komunikáciu,
- dochvíľnosť,
- stav zásielky,
- cenu,
- ponúkané služby?
Po dedine ide 80km/h prejde môjho psa (ešte sa vrátil a prešiel ho druhý krát).Ani sa nezastavil a bolo mu to jedno. Pobrať im vodičské oprávnenia lebo keby to nebol pes ale dieťa ta to by sa to riešilo inak.
Po dnešnej skúsenosti s UPS už dávam do poznámky cez UPS neposielať!
Iný kuriery mi volajú podajú do rúk balík a odídu.. ale UPC mi hodí balík bez oznamenia do dvora nerieši ci sa niečo poškodí alebo to niekto ukradne poprípade to roztrhané psy.
Ešte nikdy som nemala taký problém s doručením zásielky ako s touto spoločnosťou. Objednala som si balík a prišiel mi informačný mail, že mi ho teda doručí spoločnosť UPS v predpokladaný termín 20.12.2022 tak som teda čakala no nič mi nechodilo ani balík ani informácie o doručení zásielky ako zvykne prísť v deň doručenia sms. Tak som teda 21.12.2022 otvorila stránku UPS a v sledovaní zásielok som zistila, že údajne mi bol balík doručený 19.12.2022 SPS spoločnosťou a to presne o 14:14, a že údajne som ho aj ja sama prebrala. Ja som sa v uvedený čas ani na adrese nenachádzala tak neviem ako sa mohlo uskutočniť prebratie balíka. Tak som teda celý deň volala na info centrum a stále len musíte čakať mi to to riešime. Potom zhoda náhodu si moja sestra bola vyzdvihnúť balík 21.12.2022 a volal jej teda kuriér nech si poň príde, a medzi rečou jej arogantne povedal, že prečo si brňaková (teda ja) nebola po balík, že ho nechal v pondelok na smetnom koši a jemu teraz šéf vyvoláva kde nechal balík. No ja som si poň samozrejme nemohla prísť, lebo som ani nevedela, že tam ten balík je, nakoľko som nebola o tom informovaná. (V utorok u nás v dedine chodia smetiari.) Balík bol aj predom zaplatený, a tak teraz nemám ani balík a ani peniaze. Na maily mi nik neodpovedá, a keď sa dovolám na info centrum tak len podajú ďalšiu sťažnosť v poradí, povedia že to budú urgovať, že mi naspäť zavolajú a že ich to veľmi mrzí. Takže žiadne riešenie.
Moje hodnotenie? Ak si chcem objednať niečo z internetu, tak si vopred pozriem aká spoločnosť doručuje zásielky. Ak tam zbadám SPS tak ani neobjednávam. Mám skúsenosť s jedným konkrétnym, jeden arogantný, namyslený človek, ktorý zjedol všetku múdrosť sveta. SPS za mňa nikdy viac !
Mám dosť najhoršia spoločnosť poštovné 14,95 eur čakám na balíček už 4 dni ???? Hlavná vec objednávku máte doma do 1 až 3 dni ????
Zdravím. Môj otec si objednal paušál a ku nemu mobil cez e-shop u operátora. Nakoľko je vyťažený pracovné každý deň a ma 62 rokov, závažné zdravotné problémy a robí vodiča na kamióne nieje možné ho zastihnúť a tým pádom je rád že aspoň v nedeľu si oddýchne. Riešil preto kúpu služby takouto cestou. Objednávka bola ráno cca 6:30 pričom bola schválená systémom asi do pol minúty od objednania. Slovak Parcel Service mal byť doručovateľ a keďže otec je nezastihnuteľný tak som vyžiadal tlačivo priamo u operátora (aké bežné používajú) na splnomocnenie mojej osoby ohľadne všetkých úkonov co sa týka zastúpenia otca v danej spoločnosti, či už podpis zmluvy alebo samotné prevzatie objednávky. Na druhý deň mi prišla sms bez časového údaju, že mi bude v ten istý deň doručená zásielka. Kuriér mi volal až keď bol na adrese, avšak musel som v ten deň žiaľ ísť nečakane do práce. Kuriér reagoval slovami bohužiaľ zajtra. Ako keby nemohol priniesť balík kúsok od adresy. Zatiaľ všetko v poriadku. Volal som na centrálu, že či sa ozaj balík nedá priniesť inam. Samozrejme že už sa nedal. Tak som povedal ze si preň prídem na centrálu. Vraj nemôžem ani na základe úplného splnomocnenia na všetky úkony, čiže ďalšie starosti. Povedali mi, že operátor musí písomne túto požiadavku napísať do SPS a potom mi bude umožnené prevzatie balíku. Toto som si odkomunikoval a aj tak mi odmietli vydať balík!!! Banda jedna.. Som neskutočne naštvaný aj za prístup pani na centrále. Stále hovorila, že hneď sa ozve a na informácie som čakal hodiny. Nakoniec operátor podal vyrozumenie, že balík nemám prevziať a počkať, kým si ho naskladnia na centrálu, následne vyhotoviť novú objednávku s prevzatím priamo u operátora. Im vraj stačí splnomocnenie, pretože to je to iste ako keby sa fyzicky na týchto úkonoch podieľal môj otec. Moje hodnotenie SPS je asi také, že to čo robiť majú nerobia, a to co nesmú robia. Hrajú sa na neviem čo, pritom by som si dal balík doručiť radšej hoc komu inému. Aši každý pochopí ze keď som splnomocnený na prevzatie balíka, a na podpis zmluvy, tak mi balík doručiť musia. Žiaľ nechceli mi ho odovzdať aj napriek tomu, že všetky tieto dokumenty mam vybavené. Aši prieky zamestnancov alebo niečo podobné. Nič ma nikdy už nebude zaujímať viac, ako to, aby si nikto z mojej rodiny a tak isto ani ja nedal doručiť touto spoločnosťou. Chcem predísť znovu takýmto nezmyselným detským problémom ako majú oni. Za mňa úbohé vystupovanie. Týmto pádom som bol obmedzený zakúpiť tovar a služby, lebo SPS.
Kuriér mi nedá doklad o zaplatení. Vraj príde mailom. Potom ho musím pol dňa vybavovať aby mi ho poslali.
Najbližšie mu nedám peniaze, kým mi nedá doklad.
Dnesna najhorsia akusenost s kurierom tejto spolocnosti,drzy akoby sme spolu husí pasli .
Ak sa do buducna co i len najmen bude dat vyhnut objednavaniu cez UPS ,tak to urcite spravim ! !
Najotrasnejsia fušerska spoločnosť akú som kedy vyskúšal, darovanu vec z ruska tí neschopní deklaranti nebedeli vyriesit od 27.10 do 18.11. 2021 same zmätky a nakoniec mi po zaplateni dopravy a cla donese kurier zasielku skor ako su uhradene colne poplatky, a ze dibierka 770,- eur a i nevdia vysvetlit ako k nezmyslu dosli. Diletanti, komunikacia na bode nula podal som na nich staznosti na inšpekciu FS a MFSR a zvazujem trestne oznámenie za pokus o obohatenie.
Za mna nikdy SPS viac, ale ze nikdy.
Najhoršie cenené služby aké som kedy vyskúšal. Preprava balíčka do pol kila na internete stála do Thajska 198€ (spokojnosť). Nedala sa objednať cez internet bez zákazníckeho čísla. Požiadanie zákazníckeho čísla prinieslo tri dni a žiadnu odpoveď čo viedlo k množstvu telefonátov a objednanie prepravy cez pani na UPS informáciách (menšia spokojnosť, žiadne zákaznícke číslo mi nebolo ponúknuté). Cena po dvoch telefonátoch sa vyšplhala na 280€ (niečo celkom iné ako sa spomínalo na kalkulácii cez stránku, nespokojnosť). Otázkou na platbu mi bolo povedané, že kuriérovi sa platí na miest kartou alebo v hotovosti (možnosť karty bola ideálna, spokojnosť). Kuriér prišiel o 11:00 s tým, že kartou sa platiť nedá za objednávanie prepravy a balík neprevezme (mierne podráždenie, nespokojnosť). Pre zaslanie balíka som musel v daždi behať po meste hľadajúc bankomat a stihnúť toho istého kuriéra do 12tejhodiny (vďaka za informáciu od pani, že karta je možná). Balík sa nakoniec podarilo odoslať. Hodinu na to príde mail, že balík nespĺňa rozmerové info (bol cca o 5cm väčší a vyšší, no hmotnosť malmožno aj menšiu) a, že buď doplatím 700€ alebo sa mi vráti späť. 700€ ????? Ak je hmotnosť rovnaká a rozmery minimálne odlišné? Ďakujem UPS nikdy viac :) - 4 krát zmenená kalkulácia pričom výsledná suma bola isto žart, chybne dané informácie o službách a príšerný spôsob objednania služby cez 3 osoby telefonicky/ mailovým vypisovaním